دنیای وب

رسانه های اجتماعی برای تجارت: چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک محلی؟

آیا از خود می پرسید که چرا رسانه های اجتماعی ویژه تجارت در حال حاضر خبر مهمی در رسانه ها هستند؟ در اینجا نگاهی متعادل به شبکه های اجتماعی و بازاریابی شبکه های اجتماعی وجود دارد.

خوشبختانه اینکه آیا شبکه های اجتماعی برای تجارت شما مفید واقع می شوند با تصمیمی که در چند سال گذشته بسیاری از مشاغل کوچک گرفته اند شروع می شود. اطلاعات زیادی برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد چگونگی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای تجارت شما و ارزش آن وجود دارد.

چه کسی از شبکه های اجتماعی استفاده می کند؟ آیا قبلاً شروع شده است؟

آیا از استراتژی ها و ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی برای ایجاد مشاغل محلی خود و بازاریابی محصولات ، برنامه ها و خدمات خود برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می کنید؟ رقبای شما هستند.

آنها اطمینان حاصل می کنند که به مشتریان خود (و مشتریان بالقوه) 24/7 روز با خدمات زیر خدمات ارائه می دهند:

  • جزئیات سایت ، نقشه ها ، پیوندها به وب سایت ها و خدمات یا جزئیات محصول Google.
  • نظرات و توصیه های مشتریان در Yelp.
  • تبلیغات ، مسابقه ها و کوپن های رویداد فیس بوک.
  • اطلاعات و آموزش ارزشمند در وب سایت آنها.

اوقات دشوار اقتصادی برای مشاغل کوچک و محلی

این اوقات سخت اقتصادی برای مشاغل کوچک و محلی است. اگر صاحب مشاغل کوچکی هستید ، ممکن است این سال برای شما پیش بیاید که برای یافتن مشتری های جدید ، بازگرداندن مشتری به بازار چه باید بکنید و بازهم درآمد باقیمانده کیف پول را در جیب خود داشته باشید. آیا شما برای تبلیغات صفحه زرد و روزنامه ها پول خرج می کنید و بیش از هر زمان دیگری تخفیف یا رویدادهای فروش می گیرید؟

بیش از نیمی از اقتصاد ایالات متحده توسط مشاغل کوچک و محلی تأمین می شود. مشاغل شما یکی از افرادی است که برای تبلیغات هزینه می کنند – یا آیا شما به راحتی با دهان به دهان و برخی از ترافیک پا و مشتری های گاه به گاه زندگی می کنید زیرا شما تبلیغ خود را در تبلیغات “مدرسه قدیمی” دیده اند؟

“Old School Marketing” VS. استراتژی های رسانه جدید

اما در حالی که منتظر تبلیغات “مدرسه قدیمی” شما برای جذب مشتری بیشتر است ، صدها هزار مشتری بالقوه به جستجوی بیشتر اطلاعات خود در اینترنت روی آورده اند. انگشتان آنها دیگر در صفحات زرد راه نمی روند.

بیشتر و بیشتر ، مشتریان بالقوه شما فقط پس از اطمینان دیگران از توصیه های دیگران ، محصولات و خدمات را خریداری می کنند ، چیزی که شبکه های اجتماعی آنلاین و توصیه های آنلاین برای خریدار متبحر ارائه می دهند.

مشاغل کوچک محلی استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی را در پیش می گیرند

طبق گزارشی که این هفته از شاخص موفقیت در مشاغل کوچک (SBSI)مشاغل کوچک در حال افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی هستند. طی سال گذشته ، میزان فرزندخواندگی از 12 به 24 درصد افزایش یافته است ، که این میزان مصرف را دو برابر می کند.

گزارش حمایت مالی می شود راه حل های شبکه و مرکز تعالی خدمات در دانشکده تجارت اسمیت دانشگاه مریلند. این تحقیق نشان داد که مشاغل کوچک به دلیل رکود اقتصادی به شبکه های اجتماعی روی آورده اند و از شبکه های اجتماعی برای شناسایی و جذب مشتریان جدید ، ایجاد آگاهی از برند و ارتباط با مشتریان استفاده می کنند.

حالا که ما تا اینجا رسیدیم ، چه بعدی؟ همانطور که ابی جانسون توضیح می دهد ، رسانه های اجتماعی تا این لحظه بیشتر سرگرم کننده بوده اند تا تجارت. اکنون که مدرنیته تا حدودی ساکن شده است ، کریس بروگان ، رئیس جمهور آزمایشگاه های جدید بازاریابیاو فکر می کند وقت آن است که جدی تر شبکه های اجتماعی را در نظر بگیریم.

چرا در شبکه های اجتماعی شرکت می کنید؟ چه فوایدی دارد؟

راه های زیادی وجود دارد که مشاغل کوچک شما می تواند از شرکت در یک یا چند سایت شبکه اجتماعی بهره مند شود. به عنوان یک کارفرما می توانید:

  • آگاهی بالا بردن
  • قرار گرفتن در معرض خود را به حداکثر برسانید
  • افزایش اعتبار
  • ایجاد جامعه و وفاداری به برند
  • سود خود را دو برابر کنید
  • درباره مشتریان خود بیشتر بدانید

چه معایبی دارد؟

هر چقدر هم اکنون رایج باشد ، رسانه های اجتماعی ابزاری ایده آل برای بازاریابی یا ایجاد مشاغل نیستند. برخی از معایب مهم وجود دارد ، از جمله:

این می تواند فوق العاده وقت گیر باشد.

به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی هر روز ممکن است زمان زیادی را صرف کند. اغلب کلید موفقیت میزان تعامل شما با سایر اعضای شبکه است. صاحبان مشاغل کوچک معمولاً ساعاتی در روز برای اشتراک در سایت های شبکه های اجتماعی ندارند. ارسال و اظهار نظر در مورد پست های دیگران می تواند زمان ارزشمندی را در خارج از یک روز کاری مصرف کند.

ایجاد نتیجه ممکن است کند باشد.

بسته به اهداف شما ، مسیر رسانه های اجتماعی ممکن است زمان ، تلاش و صبر زیادی را صرف کند. ساخت شبکه در اینترنت زمان بر است. و اگر زمان کوتاهی دارید ، کمبود وقت ممکن است به این معنی باشد که شما برای ایجاد افراد زیر و ارتقا promoting تجارت خود رویکردی لاک پشت دارید.

این فقط یک روش بازاریابی دیگر است که باید آموخته و تسلط داشته باشید.

هر تاکتیک بازاریابی که به برنامه بازاریابی خود اضافه می کنید راه دیگری است که باید یاد بگیرید و تمرین کنید. این یادگیری به زمان ، انرژی و گاهی وقت نیاز دارد. روند یادگیری می تواند احساس طاقت فرسایی کند ، خصوصاً اگر در وقت ، انرژی و هزینه کافی نیستید.

انتخاب های زیادی وجود دارد.

با صدها سایت شبکه اجتماعی که انواع مختلفی از شرکت کنندگان را به خود جلب می کند ، می خواهید روی شبکه هایی تمرکز کنید که تلاش شما با ارتباط با مخاطبان هدف محصولات یا خدمات شما نتیجه خواهد داد.

خبرهای خوبی وجود دارد

با برنامه ریزی صحیح و رویکرد صحیح می توان بسیاری از این کاستی ها را برطرف یا برطرف کرد.

از شر چیزهای قدیمی خلاص شوید و به جدید نیاز دارید

شما وقت و هزینه خود را معطوف به کارفرمایی یا حرفه ای بودن در زمینه کار خود کرده اید. آمار شکست مشاغل کوچک نشان می دهد که شما ممکن است بر بازاریابی خود کنترل نداشته باشید. حتی در این اقتصاد ، 60٪ از مشاغل کوچک همان مبلغ را صرف تبلیغات می کنند ، عمدتا بازاریابی “مدرسه قدیمی” (مانند رسانه های چاپی ، بروشورهای تجاری و کارت ها) و 26٪ می خواهند بیشتر هزینه کنند. شصت و نه درصد شرکت ها می خواهند پول خود را صرف بازاریابی اینترنتی کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا