دنیای وب

رسانه های اجتماعی به عنوان یک راه بالقوه برای بهبود ترافیک وب سایت

شبکه های اجتماعی موهبت نهایی وب 2.0 هستند. از همان روزهای اولیه تأسیس سایت که گروه‌های Usenet و دیگر انجمن‌های IRC مشابه وجود داشت و اینترنت عمدتاً حاوی پیوندهای متنی بود، هرگز تصور نمی‌شد که رسانه‌های اجتماعی می‌توانند منبع بالقوه ترافیک کسب‌وکارها و سازمان‌های آنلاین باشند. اکنون برای هر کسب و کاری به یک سنت تبدیل شده است که یک شبکه اجتماعی مناسب داشته باشد. وب 2.0 با وب 1.0 متفاوت است زیرا فرصت های بیشتری را برای افراد فراهم می کند تا با تبلیغاتی که ایده های خود را به اشتراک می گذارند تعامل داشته باشند.

رسانه‌های اجتماعی شخصی و حرفه‌ای اخیراً تکامل یافته‌اند، از جمله فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و سایر وب‌سایت‌های پرطرفدار که محبوبیت ثابتی در بین کاربران وب‌سایت به دست آورده‌اند، به ویژه به دلیل توانایی آنها در بهبود ارتباطات و بستر بزرگ‌تر برای شرکت‌ها برای دسترسی به مشتریان بالقوه‌شان. در واقع اگر مفهوم شبکه های اجتماعی را بررسی کنیم به حقایق شگفت انگیزی دست خواهیم یافت. این واقعیت شگفت انگیز این اطلاعات را بسیار محبوب می کند زیرا مشتریان می توانند به راحتی نظرات خود را در مورد یک محصول و/یا خدمات خاص به اشتراک بگذارند و می توانند از نظرات دیگران مطلع شوند.

سرورهای شبکه های اجتماعی علاوه بر آشنایی، نیازهای هر شرکت را برآورده می کنند. این به آنها یک تجربه بازاریابی منحصر به فرد می دهد که در آن نه تنها می توانند محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند بلکه می توانند درباره بازخورد کاربران نیز بیاموزند. یک سایت شبکه اجتماعی را به عنوان یک بحث آزاد در نظر بگیرید که همه می توانند به آن دسترسی داشته باشند. این سطح از آزادی را می توان زودتر در دنیای وب 1.0 تصور کرد. بیایید نگاهی به سناریویی بیندازیم که در آن برخی از محصولات و خدمات را ارائه می‌کنید. می توانید فالوورهای مستقیمی ایجاد کنید که با شما تماس بگیرند و اعلان های فوری در مورد محصولات و خدمات شما ایجاد کنند. برای سرگرم نگه داشتن طرفداران خود، می توانید سرگرمی و مذاکره زیادی را به آنها ارائه دهید تا جادوی دهانی برای شما کارساز باشد.

حتی اگر به شخص دیگری تبلیغ می‌کنید، می‌توانید فعالیت‌های خود را به صورت آنلاین در میان بگذارید و همه پیشنهادهای ارزشمندی را از سراسر مکان ارائه خواهند کرد. اگر سرویسی را مدیریت می‌کنید، می‌توانید یک دفتر خاطرات روزانه داشته باشید که هر یک از کارهایی را که هر روز انجام می‌دهید را ردیابی می‌کند و افراد و شرکت‌های دیگر نیز در این رویداد شرکت خواهند کرد. نباید فراموش کنید که شما تنها کسی نیستید که به لینک مراجعه می کنید. اگر با دیگران ارتباط برقرار کنید، دیگران نیز با شما ارتباط برقرار می کنند که ترافیک داخلی برای شما ایجاد می کند. اتصال به چنین سایت های شبکه های اجتماعی می تواند خوب باشد. می توانید بازی های سفارشی یا برنامه های کاربردی وب مفیدی را که برای بازدیدکنندگان صفحه ساخته شده اند دریافت کنید. اگر در جذب بازدیدکنندگان وب سایت خود موفق هستید، مطمئناً آنها در صفحه شما می مانند و به آن لینک می دهند.

سایت های رسانه های اجتماعی نیز در تولید ایده خوب هستند. شما می توانید روی ایجاد شهرت شرکت خود کار کنید و حتی می توانید پیوندهایی با خود و اطلاعات محصول در آنجا قرار دهید. می توانید تبلیغاتی را در برنامه های کاربردی دانلودی رایج در اینترنت قرار دهید که به تبلیغ موثر محصولات و خدمات شما کمک می کند.

استناد باقلا

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا