دنیای وب

رسانه های اجتماعی – موج جدید ترافیک اینترنت

همانطور که رسانه های اجتماعی در همه جا ظاهر شدند، بازاریابان و تبلیغ کنندگان کمی به آن علاقه داشتند – آن را به عنوان یک ترفند دیگر که می آید و می رود منفجر می کنند. در حالی که گوگل ادوردز در 10 سال گذشته بر فضای تبلیغات تسلط داشته است، رسانه های اجتماعی محبوبیت فوق العاده ای به دست آورده اند و اکنون فیس بوک از نظر ترافیک از گوگل پیشی گرفته است. ترکیب ترافیک فیس بوک با تمام شبکه های اجتماعی دیگر و واقعا کار را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند.

حتی اگر بسیاری از فروشندگان در حال پریدن هستند، این به این معنی نیست که جستجو مرده است. ترافیک جستجو هنوز یکی از هدفمندترین و قابل پیش بینی ترین منابع ترافیک در اینترنت است و چیزی که نمی توانید نادیده بگیرید. ترافیک اجتماعی یک کتری ماهی کاملاً متفاوت است. این مانند تحقیق نیست و اگر تبلیغ کننده و بازاریاب ماهری نباشید، مزایا یا نتایج ترافیک اجتماعی را دریافت نخواهید کرد.

ترافیک شبکه های اجتماعی مانند ترافیک موتورهای جستجو نیست. وقتی ترافیک پرداخت به ازای کلیک را از AdWords خریداری می کنید، ممکن است در اهداف خود بسیار دقیق باشید. علاوه بر این، می دانید که مردم مشتاق یافتن اطلاعات هستند و جستجوی حمایت شده به شما این امکان را می دهد که تبلیغ خود را در مقابل آن جستجوگران مشتاق قرار دهید.

در شبکه های اجتماعی، مردم به دنبال چیز خاصی نیستند. آنها معمولاً کسب و کار خود را اداره می کنند و حتی نمی خواهند تبلیغ کنند. شما واقعا باید آنها را از گردن خود بکشید و آنها را از دنیای خود بیرون بکشید. همه و همه منبع ترافیک سخت تری برای به هم ریختن است و اگرچه بسیاری از خرده فروشان آن را به عنوان یک “اتصال آسان” می فروشند، ممکن است هنگام شروع آزمایش خود تجربه متفاوتی داشته باشید.

ترافیک رسانه های اجتماعی اینجا باقی مانده است و این نیرویی است که باید با آن حساب کرد. سایت های اجتماعی بسیار پرطرفدار هستند و مخاطبانی فعال و وفادار دارند. شما پتانسیل ترافیک زیادی را ارائه می دهید، اما اگر می خواهید نتایج واقعی را ببینید، باید کل رویکرد و بازار خود را به این افراد با کفش هایشان به روز کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا