دنیای وب

رسانه های اجتماعی و بازاریابی فیس بوک – چرا به نمایه نیاز دارید

طی چند سال گذشته ، سایت های شبکه های اجتماعی فعال شده توسط فن آوری های وب 2.0 نحوه استفاده ما از اینترنت را به طرز چشمگیری تغییر داده است. آنچه روزگاری یک ارتباط یک طرفه بود ، به یک رسانه ارتباطی پویا تبدیل شده است و به کاربران امکان می دهد طیف گسترده ای از مطالب از جمله وبلاگ ها ، عکس ها ، فیلم ها و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند.

با این حال ، چگونه سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک نحوه تبلیغات آنلاین بازاریابان را تغییر داده است؟ اول ، آنها کار ما را بسیار راحت تر کرده اند. فیس بوک رسانه ایده آل برای تبلیغات در محیطی است که ذاتاً ویروسی است. دایرکتوری های اجتماعی آنلاین از یک قالب تعاملی استفاده می کنند که به کاربران امکان می دهد یک نمایه شخصی ایجاد کنند ، با کاربران دیگر تماس بگیرند و محتوا را به اشتراک بگذارند.

به تعبیری ، این کاربران قبلاً به طور م themselvesثر خود را تقسیم بندی کرده اند و از طریق گروه های علاقه مند مشابه به هم پیوسته و از طریق محتوا ارتباط برقرار کرده اند. این رفتارها ، ریشه در رسانه های اجتماعی دارد و توسط وب 2.0 امکان پذیر است ، شبکه های ارزشمندی از جمعیت های هدفمند و خاص را ایجاد می کند. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، “نسل اینترنت” درگیر شبکه های اجتماعی است و به بازاریابان اینترنتی این فرصت را می دهد تا به بخشهای از پیش تعریف شده کاربران بصورت آنلاین بازاریابی کرده و پیامهای مارک دار را در سایتهایی که این کاربران وقت خود را در اینترنت می گذرانند ، قرار دهند.

علاوه بر این ، این سایت های شبکه های اجتماعی با سرعت تصاعدی در حال رشد هستند و کاربران بیشتری را از زمینه های متنوع بیشتری اضافه می کنند. در ابتدا ، فیس بوک فقط برای دانشجویان ایجاد شده بود ، اما سال گذشته ، این آدرس برای هر کسی که آدرس ایمیل داشته باشد باز شده است. طبق گفته مایکروسافت ، فیس بوک ششمین سایت قاچاق در ایالات متحده است و اکنون بیش از 73 میلیون کاربر ثبت شده در 40،000 شبکه کالج ، دبیرستان ، کار و شبکه جغرافیایی دارد. این نشان دهنده نرخ رشد 530٪ فقط در یک سال است.

تاکتیکی که تبلیغ کنندگان از طریق آن با این مخاطبان تقسیم شده بصورت آنلاین ارتباط برقرار می کنند ، به عنوان شناخته می شود بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM). SMM به ابزاری محبوب برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) با تشکر از توانایی منحصر به فرد آن در بهبود دید وب سایت ، شناسایی نام و آگاهی از نام تجاری در میان مخاطبان خاص آنلاین با داشتن شبکه ای از پیوندهای مرتبط.

بنابراین فیس بوک چه فرصت هایی را برای تلاش های هدفمند بازاریابی آنلاین ارائه می دهد؟ در میان شهروندان بین سنین 18 تا 24 سال ، فیس بوک در نظرسنجی اخیر Trends Youth در لیست بوک مارک ها رتبه اول را دارد. بیش از 70٪ زنان در سنین 17-25 سال فیس بوک را از نظر زمانی که در اینترنت می گذرانند ، به عنوان سایت مورد علاقه خود معرفی کردند. برای مردان ، این تعداد هنوز 56٪ بود. این جمعیت ها ، به لطف تربیتی که در فرهنگی دارند که زمان آنلاین را جنبه ای جدایی ناپذیر از زندگی روزمره می داند ، به وضوح مبتنی بر فناوری هستند. بیش از نیمی از افراد مورد بررسی حداقل یک بار در روز از فیس بوک بازدید می کنند و به طور متوسط ​​35 دقیقه در سایت امتیاز می گیرند.

علاوه بر این ، این کاربران با محیط های آنلاین آشنا هستند و در جستجو و پیدا کردن محتوای خاص مورد علاقه خود مهارت دارند. بنابراین ، سایت های شبکه های اجتماعی ، به ویژه فیس بوک ، به بازاریابان اینترنتی فرصت می دهند تا کاربران را درگیر شرایط پیامهای تبلیغاتی کنند. لحظه های مرتبط

بنابراین چگونه می توانیم از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای درگیر کردن موثر این مخاطبان فرار از جوانان استفاده کنیم؟ در اینجا چندین ایده در مورد نحوه استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی فیس بوک آورده شده است.

  • ارتباط از طریق گروه ها:

    فیس بوک دارای تعداد نامحدودی از گروههای مشترک مشترک است که کاربران به دلایل بی شماری به آنها می پیوندند. این گروه ها تعداد نامحدودی از موضوعات و علایق را شامل می شوند ، از زیست شناسی دریایی گرفته تا اسنوبورد ، سیاست ، موسیقی رپ تا غذاهای ایتالیایی. صرف نظر از منافع یا بازار هدف شما ، مجموعه ای برای شما در نظر گرفته شده است. این را از من قبول کن. من از سال 2003 کاربر ثبت شده در فیس بوک یا “Facebooker” هستم و برای همه چیز دسته زیادی دیده ام ، به معنای واقعی کلمه. بسیاری از آنها حتی تمرکز محلی دارند ، مانند گروه های طرفدار Denver Broncos یا گروه دانشجویی چینی Denver. هر یک از این گروه ها صفحه انجمن ، صفحه بحث ، گالری عکس و غیره را دارند. این بهترین مکان برای قرار دادن پیام های سفارشی برای مخاطبان خاص است ، زیرا تقریباً همه کسانی که آن را می بینند متناسب با نمایه هدف شما تضمین می کنند. در گذشته ، وقتی می خواستم ترافیک را به یک سایت ویدیویی که در آن کار می کردم هدایت کنم ، پیوندهای توصیفی و جذاب برای فیلم های مرتبط را روی یک “دیوار” یا صفحه بحث گروه قرار دادم. من نتایج بسیار خوبی دیده ام ، زیرا بسیاری از اعضای این گروه خاص که به اسکی اختصاص داده شده بودند ، برای دیدن فیلم هایی در مورد ورزش مورد علاقه خود ، اسکی ، این پیوندها را دنبال کرده اند.

  • اتصال از طریق برنامه ها:

    اخیراً ، فیس بوک بستر خود را به روی توسعه دهندگان شخص ثالث گشوده است که برنامه های بی شماری را ایجاد کرده اند ، از شبیه سازهای خیالی جمع آوری سهام گرفته تا بازی های ویدیویی “آبجو پونگ” گرفته تا نقشه های جهان که مقصد سفر مورد نظر را مشخص می کنند. کاربران می توانند هرچه بیشتر این برنامه ها را به پرونده های شخصی خود اضافه کنند ، این فرصت را برای بازاریابان و توسعه دهندگان ایجاد می کنند تا پیام های بازاریابی را به طرز ماهرانه ای در این برنامه ها و عملکرد آنها ادغام کنند. بسیاری از توسعه دهندگان قبلاً این کار را انجام داده اند و بدون شک برخی از مزایای عمده را نه تنها از طریق افزایش آگاهی از نام تجاری بلکه از طریق ترافیک پرداخت شده در فیس بوک که بسیاری از آنها به سایت های خود پیوند داده اند ، به دست آورده اند.

  • ارتباط با محتوا:

    از آنجایی که فیس بوک به کاربران امکان ارسال فیلم ، تصویر ، پیوند ، تصویر و موارد دیگر را می دهد ، تبلیغ کنندگان می توانند به طور یکپارچه از استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی برای ارتباط با این گروه ها از طریق محتوا استفاده کنند. با قرار دادن محتوای خود در بین مخاطبان هدف خود ، می توانید اطمینان حاصل کنید که نام تجاری شما در هنگام ارتباط با پیام شما در مقابل چشم آنها قرار خواهد گرفت. فیس بوک مخزن حجم بی پایان داده های مصرف کننده است که بسیاری از کارشناسان آن را “جامعه در یک جعبه” خوانده اند. پس چرا با به اشتراک گذاری از این داده ها استفاده نمی کنید؟ با محتوا ارتباط برقرار کنید.

  • اتصال از طریق رویدادها:

    با رشد فیس بوک ، این بخش “رویدادها” را اضافه کرده است که در آن کاربران می توانند اطلاعات مربوط به رویدادهای آینده را ارسال کنند و سپس دوستان فیس بوکی خود را به حضور دعوت کنند. کل بخش رویدادها قابل جستجو است ، کاربران می توانند به سرعت رویدادهای مورد علاقه خود را پیدا کنند ، نام میزبان ، مکان ، زمان و حتی شرح رویداد را پیدا کنند. علاوه بر این ، فیس بوک به هر رویداد صفحه اختصاصی خود می دهد ، جایی که کاربران می توانند به دعوت برای حضور پاسخ دهند ، از حضور در آن خودداری کنند ، یا حتی اطلاعاتی را در دیوار بحث عمومی صفحه رویداد ارسال کنند ، از جمله اینکه چه لباسی بپوشند ، چه چیزی همراه خود بیاورند و … یک فرصت ارزشمند برای گسترش این خبر و سپس دعوت از افرادی که احتمالاً علاقه مند به شرکت در آن هستند. به تجربه خودم با این کارگزار ، من رویدادهایی را برای مشتریان ایجاد می کنم و سپس اطلاعات و دعوت نامه ها را در گروه های مطابق با آنها ارسال می کنم. به عنوان مثال ، هنگام تبلیغ یک مهمانی Reggae یا بازی فوتبال کالج در آینده ، هرچه بیشتر گروه های مربوط به موسیقی رگی ، فوتبال دانشگاهی ، موسیقی و ورزش را جستجو کنید و اطلاعات رویداد را در صفحه های بحث گروهی ارسال کنید تا مطمئن شوید که هر علاقه مند اکنون می داند و در آن شرکت می کند.

  • اتصال از طریق دستگاه های تلفن همراه:

    همین هفته ، فیس بوک اعلام کرد که با RIM یا Research In Motion و دستگاه BlackBerry آنها همکاری کرده است. علاوه بر BlackBerrys ، طیف وسیعی از دستگاه های تلفن همراه دیگر می توانند به Facebook دسترسی داشته باشند. این فرصت های ارزشمندی را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند تا به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنند شیرین شده سطح را تعیین کنید و موقعیت شرکت را به موقع تعیین کنید.

با این حال ، رشد انفجاری فیس بوک بدون چالش نبوده است. در واکنش به انتقادات تعداد زیادی از گروه ها ، فیس بوک اخیراً اقدامات امنیتی اضافی را در تلاش برای محافظت بهتر از اطلاعات خصوصی اضافه کرده است. علاوه بر اطمینان از نگرانی های مربوط به حریم خصوصی ، مطمئناً این باعث ترغیب بیشتر کاربران به عضویت در سایت و به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد خود می شود. با این حال ، بازاریاب های رسانه های اجتماعی را مجبور می کند هنگام شناسایی و موقعیت یابی مخاطبان هدف ، خلاقیت و خلاقیت بیشتری داشته باشند.

همانطور که مشاهده می کنید ، کاربران فیس بوک به روند هش علاقه مند شده اند و از طریق مطالب و علایق مشترک خود را به هم متصل کرده اند. این رفتارها ، ریشه در رسانه های اجتماعی دارد و توسط وب 2.0 امکان پذیر است ، شبکه های ارزشمندی از جمعیت های هدفمند و خاص را ایجاد می کند. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، “نسل اینترنت” درگیر شبکه های اجتماعی است و به بازاریابان اینترنتی این فرصت را می دهد تا به بخشهای از پیش تعریف شده کاربران بصورت آنلاین بازاریابی کرده و پیامهای مارک دار را در سایتهایی که این کاربران وقت آنلاین می گذرانند ، قرار دهند.

شرکتی که در آن کار می کنم Fusionbox ، یک شرکت بازاریابی اینترنتی مستقر در دنور، از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای ترکیب اهداف بازاریابی اینترنتی با قابلیت های سایت های رسانه های اجتماعی و فن آوری های وب 2.0 استفاده می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی اینجا را کلیک کنید [http://running-with-the-bulls-seo.blogspot.com/2007/09/social-media-marketing-bridging-gap.html].

اساساً ، خدمات SMM ما اشکال قدرتمندی از بازاریابی ویروسی ایجاد می کنند که به نفع مخاطبان بزرگ و انجمن های کاربران سایت های رسانه های اجتماعی است. اعم از MySpace ، YouTube ، Digg ، Facebook ، Del.icio.us ، Flickr یا تعداد دیگری از این موارد ، SMM تماماً ایجاد کاربران و اتصال آنها به مشاغل از طریق محتوای منحصر به فرد است.

به همین دلیل ، SMM می تواند برای ایجاد شبکه ای از اتصالات ، گسترش پیام های نام تجاری ، افزایش دید و آگاهی و حتی مدیریت اعتبار آنلاین شرکت شما مورد استفاده قرار گیرد. از این گذشته ، همه این سایت های رسانه های اجتماعی میلیون ها کاربر ثبت شده دارند که در جوامع با علایق مشابه گروه بندی شده اند. اکنون تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مکان جمع شدن مخاطبان آنلاین خود را مشخص کنید. بازاریاب چه چیز دیگری می تواند درخواست کند؟ هیچ کانال دیگری وجود ندارد که به شرکت ها امکان تبلیغ هویت ، پیشنهادات خدمات ، ارزش و موقعیت مکانی خود را در چنین محیط هدف بدهد.

تیم بازاریابان باتجربه و نوآور رسانه های اجتماعی ما به طور موثری محتوای وب سایت شما را در یک فضای دیجیتال هدفمند قرار می دهند و هر کسی که می خواهد ببیند قابل مشاهده است.

Fusionbox در استفاده از فن آوری های وب 2.0 در صنعت بازاریابی آنلاین پیشرو است. خدمات ما به دلیل توانایی ما در اتصال مشتری با مشتری از طریق درگیر شدن در بازار و شروع مکالمه از طریق رسانه های اجتماعی ، به درستی وب مارکتینگ 2.0 در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا