دنیای وب

رسانه های اجتماعی و خود اشتغالی ها


صاحبان مشاغل خانگی همچنان در مورد ارزش رسانه های اجتماعی بحث می کنند. گرچه تردیدی نیست که ذکر فعالیت در شبکه های اجتماعی مفید است ، اما جلوگیری از اتلاف وقت نیز مهم است.
یک ساختار سازمانی قوی در همه جنبه های تجارت شما کارآمد و مثر است. برنامه نویسی شبکه های اجتماعی جنبه مهمی در ایجاد یک بستر سازمانی است. مرحله چیست؟ یک تیم خارج از خانه را در وسط یک زمینه اشغال شده تصور کنید – افکار و برنامه های زیادی برای برنامه ریزی مسیر واقعی خود. وزن آن چقدر است و چقدر؟ سپس هزینه تجهیزات ، خدمات و مهارت هایی که می توانید از خارج از کشور دریافت یا اهدا کنید. وقتی سرانجام می توانید روی همان سیستم عامل بایستید ، سعی کنید از خوب بودن آن استفاده کنید – زیر سیستم شما نمی پیچد و برای رفع مشکل مجبور نیستید دوباره برگردید. توسط سیستم عامل شما هدایت می شود. اکنون می توانید به مرحله بعدی برنامه تجاری خود بروید.
در سال های اخیر ، تیم بازاریابی Snowflake با استفاده از رسانه های اجتماعی و پوشش مخاطبان زیادی با خطرات زیادی روبرو شده است. مثالها: دفن نکردن مقالات و فیلمهای سرگرمی و آموزشی. محو کردن مرز بین سرگرمی های شخصی و فعالیت های شرکتی می تواند زمانبر باشد.
صاحبان مشاغل باید نگاه دقیق تری به مشتریان آینده خود داشته باشند. داشتن این اطلاعات به شما کمک می کند تا در مورد طراحی تصاویر ، رنگها ، تصاویر ، شبکه های اجتماعی که می توانید استفاده کنید و همچنین فضای داخلی تصمیم بگیرید. بهتر است از ابتدا بدانید که اهداف شما برای استفاده از رسانه های اجتماعی شخصی چیست. به عنوان مثال می توانید به جای Instagram از Facebook استفاده کنید.
هنگامی که برای یک حساب در یک شبکه اجتماعی ثبت نام می کنید ، در مورد اینکه می توانید تصاویر ، رنگها یا آرم های بیشتری ارسال کنید ، در مورد خود بدانید. مشخصات خود را حداقل یک بار مرور کنید. شما می خواهید اخبار تازه ، یافتن آن آسان ، جذب مشتری و نشان دادن هدف شما برای رسیدن به آنجا باشد. شما همچنین می خواهید از پیر و فرسوده شدن موهایتان جلوگیری کنید.
به ویژه به رسانه های اجتماعی باید توجه ویژه ای شود. در ساعات کاری مهم است که به صفحات خود نگاه نکنید و به پیام های آنها پاسخ ندهید. این مانند این است که تمام روز در محل کار با دوست خود با تلفن صحبت کنید – این کار را نکنید! کارمندان باید در این حساب آموزش ببینند ، و اگر آنها به شرکت ارسال می کنند باید از طریق حساب شرکت باشد – نه حساب خود آنها.
در هر سطحی با شرکت درگیر نشوید ، مگر اینکه در مورد شرکت ، سیاست ، مأموریت یا کارمندان باشد. این اطلاعات نباید فعالیتهای شخصی ، نظرات ، دیدگاههای سیاسی ، فیلمهای خنده دار و طنز ، یا عکسهای تعطیلات ، فرزندان یا خانواده را برجسته کند. به یاد داشته باشید که هدف یک بستر رسانه های اجتماعی شرکتی جذب و ارتباط با مشتریان و شبکه این شرکت است.
گفته می شود که افراد با خواندن پیام های شما و تماشای فیلم های مفید در شبکه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار کرده اند.آنها مطمئناً نمی خواهند وقت خود را تلف کنند ، شکاف نقصی ندارد و “فروخته نمی شود”. یافتن تعادل مناسب بین مکان و زمان فروش به مخاطب خود بسیار مهم است.
اطمینان حاصل کنید که حضور شخصی آنها (و کارمندان) مشتری را اذیت نمی کند. اگر کارمندان در وب سایت شما ذکر شده اند و شخصی فقط به آنها پی می برد که در صفحه فیس بوک آنها تصاویر آزار دهنده نمایش داده می شود ، می تواند در کسب و کار شما تأثیر بگذارد.
مردم می خواهند آن را نیز بشنوند – بنابراین آنها را دعوت کنید تا افکار و پیشنهادات خود را در پیام شما به اشتراک بگذارند یا شخصاً با شما تماس بگیرند. پاسخ شما به پاسخ آنها باعث احترام ، پذیرش و قدردانی آنها می شود.
یکی دیگر از مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی این است که هر زمان وب سایت شما لیست می شود به یک لینک بازگشت تبدیل می شود. هر وقت کسی پیام شما را می بیند و بک لینک شما را دنبال می کند ، وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود. بنابراین ، اگر از این روش به درستی استفاده شود ، مطمئناً دوست شما خواهد بود و تلاش های بازاریابی شما را به صورت گسترده ادامه خواهد داد.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا