دنیای وب

رسانه های اجتماعی و قدرت بی سابقه آن

ایوانا ، زن جوانی که در شهر نیویورک زندگی می کند ، همراه سیصد دلاری خود (نسخه T-Mobile آیفون) را در تاکسی رها می کند. در طی چند روز آینده ، داستان نوجوان 16 ساله ای به نام ساشا که تلفن گمشده را به ایوانا پیدا کرد اما حاضر نشد تلفن را پس دهد ، بنابراین نیویورکی ها تجمع کردند تا اینکه پلیس نیویورک 16 ساله را بازداشت کرد و بهبود یافت صاحب دزدیده شده و آن را به ایوانا برگرداند.

ها ، شما می گویید؟

هیچ یک از شلوغ ترین مراکز پلیس کشور نمی تواند دچار چنین مشکل پیش پا افتاده ای شود. 10 سال پیش ، شاید حتی 5 سال پیش ، من حق داشتم اما امروز نه.

این یک داستان واقعی ، البته شگفت انگیز است. بدون اصرار و اشتیاق دوست Evana Gottman دوست Evana ، رمزگذار صنعت مالی ، این داستان به Digg و سپس به صفحه اول نیویورک تایمز نمی رسید.

ایوانا تلفن خود را بازیابی نکرد.

کلی شرکی ، در کتاب خود در سال 2008 ، اینجا همه می آیند ، استفاده می کند داستان تلفن گمشده برای نشان دادن چندین نکته:

  • هیچ حیوانی از یک انسان اجتماعی تر نیست.
  • با توجه به افزایش رسانه های اجتماعی ، موانعی که قبلاً مانع از ایجاد انگیزه در تعداد خیره کننده ای از مرد یا زن عادی برای تحقق غیرقابل تصور شده بود ، از بین رفته است.
  • کار تیمی اکنون می تواند در مقیاس بی سابقه ای محقق شود.
  • مدت هاست که جامعه شناسی آموخته است که روانشناسی افراد را نمی توان در رفتار گروهی به کار برد. افراد در گروه ها با مطالعه ذهن فردی به شیوه های غیرقابل پیش بینی رفتار می کنند.

بسیاری بر این باورند که به اصطلاح بهار عربی با سرنگونی طولانی مدت مبارک دیکتاتور مصر آغاز شد. بعلاوه ، ظاهراً بسیاری از جوانان مصری فیس بوک خوانده می شوند زیرا والدین آنها معتقدند که افراد عادی مانند آنها در فیس بوک صحبت می کنند ، برنامه ریزی می کنند و سازماندهی می کنند که مبارک و دولت او را سرنگون کرد.

بیش از 50 سال شاهد تأثیرات گردهمایی جوانان برای تغییر جهان بوده ایم.

و آنها دنیا را تغییر دادند.

تصور کنید اگر امروز فناوری موجود را داشتیم؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا