دنیای وب

رسانه های اجتماعی و مامان بلاگرها

این جنبش در دنیای اینترنت امروزی، وبلاگ نویسان مادر، در حال رشد است. دلایل زیادی وجود دارد که چرا مادرم می خواهد یک وبلاگ یا وب سایت ایجاد کند:

– آنها تجربیاتی دارند که می خواهند به اشتراک بگذارند

– آنها در نوشتن مهارت دارند و آن را محل مناسبی برای استعداد خود می بینند

– آنها می خواهند در خانه کار کنند تا در کنار فرزندانشان باشند

– آنها احساس کردند که این منبع پول بسیار خوبی است – آفرین

– آنها از قبل روی رایانه هستند، چرا آن را به یک شرکت تبدیل نکنیم

– آنها جامعه ای پیدا کردند که در آن ایده ها، مشکلات و راه حل ها به اشتراک گذاشته شود

دلیلش هرچه که باشد، همیشه در حال رشد است و ما نکات و خدماتی را برای آسان‌تر کردن کار و کمک به مادران در رشد کسب‌وکارشان ارائه می‌کنیم. وبلاگ نویسی درها را به روی مادران خانه نشین باز می کند و منبعی را برای دیگرانی که به اطلاعات و ایده هایی برای کمک به آنها در زندگی خود نیاز دارند فراهم می کند.

ما نه تنها درباره اطلاعات ارزشمند والدین وبلاگ می نویسیم، بلکه خدماتی را برای کمک به سایر وبلاگ نویسان مادر ارائه خواهیم داد تا “دسترسی” خود را گسترش دهند (همانطور که سندی کراکوفسکی می گوید) تا افراد بیشتری بتوانند به وب سایت او دسترسی پیدا کنند. برای انجام این کار، Mommies، Google+، Hootsuite و Pinterest باید ابزارهای رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک (و صفحه تایم لاین شرکت جدید) و اینکه چگونه این رسانه ها می توانند فالوورهای شما را افزایش دهند، بدانند.

مادران نسبت به برخی از کارآفرینان برتری قابل توجهی دارند زیرا آنها در بسیاری از وظایف تسلط دارند. اکنون، با کمک مدیر رسانه های اجتماعی (SMM)، این مادران وبلاگ نویس می توانند زمان ارزشمندی را که بیشتر صرف پرورش، اشتراک گذاری و نوشتن می شود، آزاد کنند. وظیفه ما مدیریت زمان ارزشمند شما و همچنین ارائه نکات هیجان انگیز برای ادامه مسیر و بهترین استفاده از زمان وبلاگ نویسی شما است. ما مقالات آموزنده ای را اعلام خواهیم کرد که مشکلات فرزندپروری را کاهش می دهد و شادی های فرزندپروری را جشن می گیرد.

ما همچنین می توانیم از وبلاگ نویسان با موارد زیر حمایت کنیم:

• شاخص های موثر برای والدین جدید

• گزینه های مراقبت روزانه (برای کسانی که هنوز به وقت آزاد دور از کودکان نیاز دارند)

• در هر مرحله از رشد فرزندتان چه انتظاری دارید

• دستورالعمل های رشد کودک

• دستورالعمل های فرزندپروری

ما مادران را تشویق می کنیم که از این فرصت جدید در رشد و صنعت استقبال کنند. دریابید که چه چیزی در مورد Pinterest است و چگونه اسکرپ بوک مجازی می تواند مخاطبان را به وب سایت شما جذب کند و همچنان سرگرم کننده باشد. دریابید که چرا صفحه جدید تایم لاین فیس بوک برای کسب و کار شما مهم است. و گرفتار توییت ها نشوید. آنها در حال ایجاد یک موج لرزه ای در دنیای رسانه های اجتماعی امروزی هستند.

انجام کسب و کار برای خود یک چالش است، اما با مدیر رسانه های اجتماعی مناسب می توان آن را راحت تر انجام داد. ما می‌توانیم زحمت پیدا کردن زمان برای فرزندپروری و گسترش «آزادی» خود را از بین ببریم. اجازه دهید برخی از مشکلات شما را با اجازه دادن به ما برای “مدیریت رسانه ای” اجتماعی برای شما برطرف کنیم.

فرزندپروری یکی از سخت ترین و رضایت بخش ترین “شغل” هایی است که می توانید به دست آورید، و ما می خواهیم شما تا آنجا که ممکن است به دست آورید. ابزار رسانه ای برای رشد وب سایت شما با مراقبت محبت آمیزی که به فرزندان خود می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا