رسانه های اجتماعی – چگونه از تبلیغات اجتماعی جدید برای کسب و کار خود استفاده کنید

آیا می توانید راه هایی برای کمک به افراد در بحران فکر کنید؟ یکی از راه ها ارائه تخفیف یا پیشنهاد ویژه است. این بسیار واضح است – اما بهترین راه برای دریافت این سرویس چیست؟ تکنیک‌های تبلیغات سنتی می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد و شرکت‌ها از تبلیغ پول زیاد اجتناب می‌کنند. اما یک راه ارزان وجود دارد … رسانه های اجتماعی.

کولهاوس این کار را کرد. آنها ساندویچ های یخی ارائه می دهند و از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند – اگر می خواهید منظور من را بدانید، می توانید وب سایت آنها را بررسی کنید.

اکنون، همه ما می دانیم (مگه نه؟) که رسانه های اجتماعی یک پلت فرم مجازی هستند. پلتفرم ویروسی آن برای به اشتراک گذاشتن پیام ها به دنبال کنندگان مشتاق و مشتریان بالقوه آماده است. اگر پیام زیبا، خلاقانه یا مفید باشد، طرفداران شما آن را با دوستان خود و غیره به اشتراک خواهند گذاشت.

بنابراین، موارد زیر را در نظر بگیرید:

– برای افرادی که از سایت شما بازدید می کنند تخفیف ارائه دهید (می توانید زمان را محدود کنید یا منطقه را محدود کنید)

– اگر دو یا چند نفر بعد از دیدن سایت به شرکت شما مراجعه کنند، تخفیف بدهید

– یک بازی انجام دهید – از مشتریان بخواهید هنگام بازدید از شما کلمه یا عبارتی را برای دریافت تخفیف بگویند

مردم عاشق این نوع تعامل هستند و می خواهند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و از طریق رسانه های اجتماعی (و همچنین به روش های دیگر) به دوستان خود بگویند. این می تواند دامنه محصول یا نام تجاری شما را افزایش دهد و به شما امکان می دهد به سطح عمیق تری از پایگاه مشتری برسید – شاید کسانی که قبلاً شما را نمی شناختند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا