دنیای وب

رشد در افراد دارای 24 وب سایت خبری و خبری است

سایت ها / مفاهیم مشابهی وجود داشت اما براساس فن آوری های قبلی ، معمولاً تلفن همراه با استفاده از فراپیام (MMS) ارائه می شد و آنها هرگز نمی توانند خدمات همه جانبه ای را که سایت های خبری مدرن اینترنت امروزی ارائه می دهند ، ارائه دهند.

فناوری تلفن همراه

در حالی که تلفن های همراه در ارسال اخبار و تصاویر موفقیت آمیز بوده اند ، به عنوان مثال سونامی در تایلند ، شبکه تلفن همراه اغلب نمی تواند حجم ترافیک را در چنین رویدادی کنترل کند. این شبکه ها پر از افرادی بود که سعی می کردند با دوستان یا اقوام خود تماس بگیرند تا از ایمنی آنها مطلع شوند.

در طول دوره بمب گذاری در لندن ، شبکه های تلفن همراه قادر به کنار آمدن نبودند و با فشار مداوم برای اتصال مجدد ، وضعیت بدتر شد.

شبکه های تلفنی بر اساس تعداد مشترکین در آن شبکه ، میزان مشخصی از ترافیک را انتظار دارند. اینترنت بر اساس یک اصل دیگر کار می کند و بنابراین در زمان افزایش اتصال ، کار موثر را متوقف نمی کند.

خبر فوری

سرعت رسیدن خبرهای فوری به اینترنت را نمی توان بهبود داد زیرا ارسال خبر در 3 مرحله آسان توسط کاربر / گزارشگر فقط چند دقیقه طول می کشد: –

1. برای نوشتن و گزارش اخبار کلیک کنید

2. فیلم ، عکس و برچسب اضافه کنید

3. برای ارسال وارد شوید یا ثبت نام کنید

به طور معمول پوشش سایت های خبری اینترنتی انگلیس: –

  • لندن و جنوب غربی
  • ایرلند شمالی
  • شمال
  • شمال شرقی
  • شمال غربی
  • اسکاتلند
  • چاه
  • جنوب غربی
  • میدلندز
  • پوشش اروپایی و جهانی.

همچنین ممکن است برگه های دیگری برای سفر ، سرگرمی ، ورزش ، تجارت ، سیاست و اخبار فناوری وجود داشته باشد. وب سایت های جدیدی که از سیستم های مدیریت محتوا مانند دروپال استفاده می کنند (که کاخ سفید از آنها استفاده می کند) به راحتی می توانند حجم زیادی از اطلاعات را مدیریت کنند.

اخبار مربوط به هر کشور در جهان را می توان به راحتی و به سرعت اخبار منطقه در وب سایت قرار داد و کاربر می تواند با کلیک یک دکمه اخبار مورد علاقه خود را بخواند.

این در تضاد با اخبار 24 ساعته در تلویزیون است ، جایی که بیننده مجبور است اخباری را تماشا کند که ممکن است مربوط به او نباشد در حالی که منتظر اخباری است که به آن علاقه دارد. اگر همان کانال خبری را 24 ساعت و 30 دقیقه بعد تنظیم کنند ، ممکن است متوجه شوند که برخی اخبار به نوعی در یک قسمت قرار دارد و مجبور شوند دوباره همان داستان را تماشا کنند ، حتی اگر بار اول برایشان اهمیتی نداشته باشد.

اخبار 24 ساعته ، iPad و دستگاه های اینترنت همراه

اکنون اینترنت به دلیل استفاده گسترده از دستگاه های اینترنتی تلفن همراه ، بهترین رسانه برای انتشار اخبار 24 ساعته است. به عنوان مثال می توان به iPad ، تبلت ، لپ تاپ و آخرین نسل تلفن های همراه با دسترسی سریع و کارآمد به اینترنت اشاره کرد.

متخصصان جوان امروزی به طور فزاینده ای از سایت های خبری اینترنتی در خانه و محل کار خود استفاده می کنند. آنها می توانند به سرعت اخبار ، تجارت یا موارد مسافرتی را بزرگنمایی کنند و سپس به دلیل مشغله زیاد به سراغ مورد بعدی بروند.

نتیجه

هنگامی که تعداد زیادی از مصرف کنندگان تلفن های همراه را علاوه بر خطوط ثابت خود یا به عنوان گزینه ای برای داشتن یک تلفن ثابت ، خریداری و استفاده می کنند ، این امر بر نحوه ارتباط ما تأثیر می گذارد. پیش بینی می شود که با توجه به اینکه تعداد زیادی از مصرف کنندگان علاوه بر “خط ثابت” خود (باند پهن یا شبکه در محل کار / دانشگاه) ، دستگاههای اینترنتی تلفن همراه را خریداری و استفاده می کنند ، استفاده روزافزون از موفقیت بسیار زیاد وجود خواهد داشت. افرادی که 24 ساعت پشتیبانی می کنند خبر فوری سایت های اینترنتی

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا