دنیای وب

روز پدر فرصتی است برای ارج نهادن به پدر بودن

روز پدر فرصتی است برای ارج نهادن به پدر بودن. پدر فقط کسی نیست که نان کسب می کند بلکه شخصی است که می تواند به دنبال راهنمایی باشد. مسئولیت کل خانواده را به عهده می گیرد. اقدامات دوست داشتن او غالباً امری بدیهی تلقی می شود. به نظر نمی رسد که همیشه تلاشی که برای اداره خانه انجام می شود را می بینیم. ما اغلب متوجه نمی شویم ، اغلب به این دلیل که کارهای عاشقانه او را به عنوان یک تعهد می بینیم.

با این حال ، پدر کسی است که وقت و انرژی خود را فداکارانه فدا می کند تا بتوانید راحت زندگی کنید.

روز پدر به اوایل قرن 20 برمی گردد و با الهام از خدمات روز مادر آغاز شد که از سال 1908 آغاز شد.

خانم سونورا دود اولین کسی بود که به فکر بزرگداشت روز پدر افتاد. او می خواست به پدر فقیدش ویلیام اسمارت ادای احترام کند که وقتی مادرش در هنگام زایمان درگذشت تنها پدر و مادر شد. پدرش 6 فرزند را به تنهایی بزرگ کرد که این موفقیت بزرگ آن زمان بود.

خانم دود می خواست برای بزرگداشت مرگ پدرش ، 5 ژوئن 1910 ، مراسم یادبودی برگزار کند. با این وجود ، وقت برگزارکنندگان وقت کمتری بود ، تاریخ انجام خدمات به 19 ژوئن موکول شد. از آن زمان ، سومین یکشنبه ماه ژوئن به عنوان روز پدر جشن گرفته می شود.

تنها در سال 1924 بود که کالج رئیس جمهور ایالات متحده روز پدر را به عنوان یک جشن ملی توصیه کرد. 48 سال بعد ، رئیس جمهور نیکسون روز پدر را در سال 1972 رسماً به رسمیت شناخت.

روز پدر فقط یک مناسبت نیست بلکه یک جشن است ، راهی برای تشکر از پدر ما برای همه عشقی که نشان داده است. این روزی است برای ایجاد پیوندهای محکم والدین ، ​​روزی برای آموزش جامعه در مورد نیروی پنهانی که دائماً برای رفاه حال خانواده هایشان تلاش می کند.

متواضع ترین راه برای تشکر از پدر ، هدیه دادن به اوست. به جای این که در دام معمولی هدیه دادن بیفتید ، کمی وقت بگذارید تا درباره آن ، و آنچه دوست دارد فکر کنید. به یاد داشته باشید ، مردان همچنین اشتیاق زیادی به چیزهایی دارند که ممکن است خیلی بخواهند اما خرید آنها را به تنهایی توجیه نمی کنند. اگر بتوانید این راز را دریابید ، نیمی از نبرد را در ایجاد احساس خاص به دست آورده اید.

لازم نیست هدیه گران یا گران باشد. هدیه باید چیزی باشد که از قلب ناشی شود.

وقتی همه کارهای شگفت انگیزی را که پدرتان در طول این سالها برای شما انجام داده است به خاطر بسپارید ، دانستن اینکه از کجا شروع کنید و چگونه می خواهید به او ادای احترام کنید کار سختی خواهد بود. با نزدیک شدن به روز پدر ، این روش ایده آل برای احساس خاص بودن او است.

صحبت از هدایایی که باید به پدرتان اهدا شود ، ابزار و فناوری بهترین گزینه برای هدیه است و معادل انتخاب الماس برای یک زن است. سعی کنید چیز جالبی به او بدهید. اختصاصی ساختن هدیه فقط قلب را گرم می کند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید به او كتاب هدیه دهید ، كتابی را امضا كنید كه مخصوصاً امضا شده باشد.

هدایای شخصی نیز گزینه جالبی است. می توانید با انتخاب عکس خانوادگی مورد علاقه خود شروع کنید. سپس تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید آن را سفارشی کنید. شما می توانید از بین گزینه های مختلف مانند لیوان قهوه ، پد ماوس ، پیراهن و حتی ملافه تخت انتخاب کنید. شما می توانید با استفاده از تصاویر مورد علاقه خود و نوشتن برخی متن های صادقانه مانند “من شما را دوست دارم پدر” یا “بهترین پدر جهان” کارت روز پدر را طراحی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا