ساختمان و مسکن

روستایی زیبا در مقابل سبک دکوراسیون صنعتی

در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل ، سبک های زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. الگوهای “خالص” وجود دارد ، سپس الگوهای مخلوط و مطابقت دارند. دو مورد از رایج ترین سبک ها ظاهری شیک و شیک و ظاهری صنعتی است. بسیاری از مردم فکر می کنند این ظواهر شبیه به هم هستند. من اینجا هستم تا توضیح دهم که چرا آنها در سبک متفاوت هستند. اول ، دو سوال.

فکر می کنم وقتی می گویم شیک روستایی؟ فکر می کنید یک مزرعه و یک کابین چوبی با میزهای چوبی و تیرهای در معرض دید؟ یا آیا شما در حال فکر کردن در مورد چوب پنبه و لکه دار کردن با فلز گالوانیزه و سیم مرغ هستید؟ هر دو این توصیف ها هنگام صحبت در مورد ظرافت روستایی صحیح هستند.

حالا وقتی می گویم سبک طراحی صنعتی می گویم ، شما چه فکر می کنید؟ فکر می کنید چوب های سخت ، لوله ها و مواد معدنی دیگر؟ ممکن است رنگهای تیره خنثی ، ماشین تحریرهای قدیمی و اجاق گازهای چوبی؟ اگر چنین است ، آنها ایده مناسبی برای طراحی صنعتی دارند.

هر دو طراحی روستایی زیبا و طراحی صنعتی عناصر مشترکی دارند اما تفاوت متمایز نیز دارند. بیایید به هرکدام به طور جداگانه نگاهی بیندازیم ، پس شاید واقعاً تفاوت را ببینیم.

روستایی زنگ زده

طراحی روستایی زیبا ، سبک تر و زنانه تر است و بر رنگ های چوب طبیعی یا لکه های سبک تمرکز دارد. مانند رنگهای سبک و چوبهای مشکل دار. وسایل دکوراسیون شامل سخت افزار ناسازگار ، سیم مرغ ، فلز گالوانیزه (زنگ زده) ، تیرهای در معرض و مبلمان چوبی است. ساده ترین راه برای من به خاطر سپردن ظرافت روستایی ، فکر کردن به یک خانه کوچک ایده آل در دهستان با رنگ های ساده و موارد استفاده شده خود است.

ساختگی

طراحی صنعتی تیره تر و مردانه تر است. دارای رنگ های خنثی و خنثی و چوب تیره است. حاوی فلزات مسواک یا جلا زیادی است. از ویژگی های مشترک می توان به کانال های باز ، لوله ها و هر چیز دیگری که معمولاً هنگام ساختن خانه سعی می کنیم آنرا مخفی کنیم ، اشاره کرد. وسایل دکوراسیون شامل عناصر قدیمی فلزی ، قفسه های چوبی جامد و اشیاء است که شما را به یاد دوران سخت صنعتی آمریکا می اندازد. یک راه آسان برای به یاد آوردن این طرح ، فکر کردن به یک انبار تجاری یا آشپزخانه است که به یک خانه یا آپارتمان تبدیل شده است.

این دو روش طراحی موارد بسیاری مانند استفاده از چوب معدنی را به اشتراک می گذارند ، اما رنگ ها و اتمام این چوب و فلز متفاوت است. امروزه معمول است افرادی را پیدا کنید که این دو روش ایجاد خانه صنعتی به سبک روستا را مخلوط و مطابقت دهند. آنها خیلی خوب یکدیگر را تکمیل کرده و آنها را به خانه ای راحت و کاربردی تبدیل می کنند. برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه کار با یکدیگر ، می توانید بسیاری از عکسهای عالی از خانه های صنعتی روستایی را در اینترنت پیدا کنید.

این که تصمیم بگیرید خانه خود را به روشی یا دیگری طراحی کنید یا برای طیف وسیعی از فرصت ها آنها را با هم مخلوط کنید ، فقط اطمینان حاصل کنید که خانه شما از اینکه شما هستید صحبت می کند. خانه شما جایی است که می توانید باشید! آن را به عنوان پنجره ای کامل در روح خود قرار داده و با ظرافت وطن یا کشور خود را به زیبایی نشان دهید. از تزیین منزل خود با دانش جدید لذت ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا