دنیای وب

روشهایی که باید قبل از استفاده از پخش مستقیم ویدئو در نظر بگیرید

اکثر بازاریاب های شبکه های اجتماعی اکنون در مورد پخش ویدیو و موارد استفاده از آنها گپ می زنند. درست از صنایع کوچک به شرکت های برجسته شرکتی. همه در تلاشند جهت فیلم را بدست آورند. بررسی ها و تحقیقات ثابت کرده است که مردم به جای اینکه وقت خود را صرف تماشای ویدئویی که بصورت مستقیم پخش نمی شود ، مشتاق تماشای فیلم های زنده در فیس بوک هستند. تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی به فیلم های پخش شده اهمیت زیادی بخشیده و آنها را بسیار محبوب کرده است. در بحث فیلم های زنده ، بازیکنان مهم بسیاری در بازار حضور دارند. آنها Facebook Live ، YouTube Live ، Periscope و موارد دیگر هستند. در اینجا ، من برخی از اقدامات عالی را ذکر کرده ام که می توانید قبل از استفاده از فیلم های پخش شده خود در نظر بگیرید. آنها به شرح زیر است:

> بازار را به درستی مطالعه کنید – قبل از شروع هر ابتکار بازاریابی ؛ جستجوی اطلاعات بسیار حیاتی است. برخی از تردیدهای جزئی را در پخش مستقیم انتخاب کنید و سعی کنید جستجوها را در موتور جستجوی مورد علاقه خود انجام دهید. وبلاگ ها و مقالات مربوط به پخش زنده را بخوانید. تجارب ، نظرات و غیره کاربران آن را در نظر بگیرید. می توانید به اطلاعات مورد نیاز برای شروع پخش ، حداقل پهنای باند مورد نیاز ، بهترین تأمین کنندگان جریان مستقیم و غیره بروید. برای تصمیم گیری آگاهانه در تجارت ، اصول اولیه باید روشن باشد.

> پخش زنده خود را از قبل تبلیغ کنید – ضروری است که زود پخش خود را تبلیغ کنید. زیرا اگر کسی نمی دانست شما چه برنامه ای را پخش می کنید ؛ تماشاچی وجود نخواهد داشت! برخی از سیستم عامل های شبکه های اجتماعی مانند blab می توانند برنامه پخش را در زمان دلخواه شما تنظیم کنند و می توانید پیوندی را برای به اشتراک گذاشتن آن در یکی از رسانه های اجتماعی دریافت کنید. مشترکین می توانند از طریق لینک داده شده برای فیلم های زنده شما ثبت نام کنند و با شروع آن اعلان دریافت می کنند. بنابراین ، می توانید مخاطبان را برای ویدیوهای زنده خود به روش سیستماتیک تری جمع کنید. فرصت را برای اضافه کردن عناصر اساسی مانند تاریخ ، زمان ، موضوع ، سیستم عامل ها و تصاویر به تیزر تبلیغاتی خود در شبکه های اجتماعی از دست ندهید.

> ایجاد یک برنامه اشتراکی – به احتمال زیاد پخش این ویدئو توسط افراد انجام می شود زیرا مخاطبان فرصتی برای تعامل با افراد پشت این برند پیدا می کنند. مردم اغلب س hasالات زیادی دارند و آنها از پاسخ دادن به آنها هیجان زده می شوند. فیلم هایی که پخش می شود به آنها امکان برقراری ارتباط با شما را می دهد. برای ایجاد احساس هیجان در میان افراد ، می توانید چند موضوع جالب محبوب را که ویدیوهای آنها به صورت مستقیم پخش می شود ، انتخاب کنید. مسابقات ، کمپین ها و غیره را در اطراف فعالیت های آنلاین اجرا کنید. در سایت های شبکه های اجتماعی که فیلم های شما به آنها پیوند داده شده است. پست ، پسندیدن و نظرات دریافت خواهید کرد. ویدیوی شما در فیدهای شما محبوب خواهد ماند. این مانند شکستن یخی است که شما پخش می کنید در حالی که مردم مدام درباره این رویداد یا محتوای ویدیویی بحث می کنند. در نتیجه ، بینندگان یا مشترکان بیشتری را برای آنچه که می خواهید ضبط کنید ، به دست می آورید.

> یک تماس برای اقدام را انتخاب کنید فراخوان برای عمل رمز موفقیت در خدمات پخش جریانی مستقیم است. مخاطبان شما همیشه به دنبال اطلاعات بیشتر و بیشتر از پایان شما هستند. شما باید پیام خود را به انگیزه بیشتر به بینندگان خود منتقل کنید تا آنها همچنان روی آن تمرکز کنند. می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مردم را به عضویت در خبرنامه خود دعوت کنید. باید به بینندگان القا کنید که در مورد به اشتراک گذاری یا نظر دادن برای محبوبیت بیشتر ویدیوی شما شرکت کنند. CTA ها اغلب بازدید و علاقه بیشتری دارند زیرا باعث ایجاد هیجان در بینندگان می شود.

> بستر صحیح را انتخاب کنید- این مرحله ای است که شما با داشتن مقدار زیادی اطلاعات می توانید مکان خود را برای پخش و تبلیغ رویداد خود تعیین کنید. می توانید در مورد انتخاب نوع مناسب رسانه متناسب با نیازهایتان ، از مشاوره تخصصی استفاده کنید. با این حال ، برای بررسی نتایج می توانید برای آزمایش بتا در سیستم عامل های مختلف مراجعه کنید. اگر در جاهای دیگر پاسخ بهتری پیدا کنید ، تغییر سیستم عامل خیلی مسئله نیست. همه سیستم عامل های قابل توجه در روند قالب ها ویژگی های مختلف و سطح متفاوتی از تعامل را ارائه می دهند ، بنابراین شما باید با دقت به دنبال آنها بگردید.

> همیشه ثابت باش – زمان پخش مستقیم ویدیو برای بدست آوردن بیشترین تعداد بازدیدکننده بسیار مهم است. درست مثل اینکه با وبلاگ ها ، ایمیل ها یا به روزرسانی های اجتماعی رفتار می کنید. تعامل با فیلم های زنده بسیار مهم است. برنامه زمانی مناسب را برای پخش ویدیوی خود از کانال های بازاریابی دیجیتال انتخاب کنید که احتمال دارد مخاطب بالایی داشته باشد. پس از اتمام برنامه ، مهم است که دقیقاً آن را دنبال کنید. در نهایت حرکت ایجاد می شود ، و ایجاد مخاطب با حداکثر سرعت انجام می شود.

بعضی اوقات ، ممکن است فکر کنید که انتخاب یک رفتار صحیح برای پخش ویدئو روشی کمی مشکل است. با این حال ، اینطور نیست! ساده سازی مراحل بالا به شما کمک می کند تا از تصمیمات خود اطمینان حاصل کنید. ارزیابی گزینه هایی که در نظر گرفته اید با وضوح بیشتری انجام می شود. مقایسه بین سیستم عامل های مختلف همیشه برای شما مفید است زیرا ممکن است در هر زمان پخش ویدیو چیز منحصر به فردی را نشان دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا