دنیای وب

روش های تبلیغات آنلاین رایگان برای کسب و کار شما

دو روش رایگان برای تبلیغ تجارت خود در اینترنت ، بازاریابی مقاله و به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی است. ممکن است مدیران وب هنگام شروع یک کمپین تبلیغاتی آنلاین استفاده از تبلیغات پولی و / یا روش های تبلیغات رایگان را انتخاب کنند. استفاده از هر دو این دستورات معمولاً بهترین نتیجه را برای یک برنامه تبلیغاتی طولانی مدت به همراه دارد.

تبلیغات آنلاین کسب و کار شما باید یکی از مهمترین مراحل جهت هدایت بازدید به وب سایت و تولید فروش از حضور آنلاین شما باشد. زمانی که برای ساختن کمپین های موثر صرف شده در طولانی مدت نتایج سودآوری به همراه خواهد داشت. استفاده از تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ممکن است بیشتر در بودجه شما هزینه کند.

اگر می خواهید از این روش برای تبلیغ کسب و کار خود در اینترنت و جذب ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید ، تنها پس از مطالعه روش کار در بازار تبلیغات پولی و اطمینان از بودجه خود به شما اجازه می دهد. با این حال ، چندین روش رایگان برای تبلیغ کسب و کار خود در اینترنت وجود دارد. همه این روشها شامل مقداری کار و فداکاری است ، اما نتایج اغلب بیشتر از روشهای پرداخت شده است.

نوشتن مقاله برای تبلیغات اینترنتی تجارت خود

هرگز ارزش ارسال مقالاتی با کیفیت بالا به eZines و فهرست مقالات دارای رتبه خوب را دست کم نگیرید. با مراجعه به فهرست رتبه بندی مقاله ای که به آن ارسال می کنید ، بررسی کنید رایگان نوار ابزار املاک و مستغلات. اطمینان حاصل کنید که فقط به دایرکتوری های مقاله ای که سایت “دنبال نکن” نیستند ، زیرا این راهنماها را دنبال نمی کنند باعث افزایش رتبه بندی سایت شما نمی شوند.

برخی از مزایای ایجاد مقالات اطلاعاتی خوب در مورد مشاغل و موضوعات مرتبط شما عبارتند از:

1. اعتبار خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود ایجاد کنید.

2. مشتریان یاد می گیرند وقتی اطلاعات ارزشمند و رایگان را به آنها ارائه می دهند ، به شما اعتماد کنند.

3. با داشتن یک جعبه منبع مناسب در انتهای مقاله ، مقالات بک لینک های ارزشمندی برای تجارت آنلاین شما ارائه می دهند. این ، به نوبه خود ، به رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo و Bing کمک می کند.

بسته به جایگاه شما ، مقاله نویسی می تواند وقت گیر یا آسان باشد. اگر علاقه مند به کار خود باشید ، در کیفیت مقالاتی که ارسال می کنید ظاهر می شود.

استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان یک روش تبلیغات رایگان برای تجارت خود در اینترنت

سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک و سایت های نشانه گذاری اجتماعی مانند Digg ، Delicious و Furl فرصتی را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کنند تا محصولات خود را به مردم عرضه کنند. استفاده صحیح و دقیق از این سایت های رسانه های اجتماعی نیاز به کار بیشتر تبلیغ کننده دارد.

همانند بازاریابی مقاله ، باید با همکاران توییتر یا دوستان خود در فیس بوک اعتماد کنید. ارسال پیوندهای سلف سرویس نه تنها باعث افزایش بازدید به صورت آنلاین به مشاغل شما می شود. باز هم ، نکته اصلی این است که ابتدا مقدار را ارائه دهید و سپس به سایر اعضای شبکه اجتماعی اجازه دهید اطلاعات بیشتری را در وب سایت شما پیدا کنند. به عنوان یک قاعده کلی ، تبلیغ کنندگان برای اطمینان از موفقیت یک کمپین تبلیغاتی آنلاین از طریق سایت های رسانه های اجتماعی باید بیش از آنچه که می دهند بدهند.

هر تجارت اینترنتی باید حداقل از برخی از این روشهای تبلیغات آنلاین رایگان برای هدایت بازدید به تجارت آنلاین خود استفاده کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا