روند استفاده از SLO توسط بازاریابان موفق MLM

در طی سال گذشته یا همین حدود ، تکنیک های مختلف شروع به فیلتر کردن کرده اند و برخی از تاکتیک های بازاریابان موفق در MLM و MLM را آشکار می کنند. یکی از این تکنیک ها استفاده از چیزی به نام SLO است

SLO چیست

SLO مخفف “Self-Filter Display” است. استفاده از SLO در دنیای بازاریابی خارج از MLM / بازاریابی شبکه ای بسیار معمول است. و برای مدت طولانی فقط چند بازاریاب اینترنتی چند سطح هوشمند از آن استفاده می کردند.

حال اگر درگیر بازاریابی MLM / شبکه هستید یا در گذشته بوده اید ، به احتمال زیاد در حال مطالعه استاندارد در تکنیک های چهره خود برای ایجاد مشاغل MLM خود هستید. بله ، ساخت این تجارت با ظهور اینترنت تغییر کرده است.

اگر با استفاده از جدیدترین فناوری MLM خود را می ساختید ، هیچ یک از موارد زیر را انجام نمی دادید:

همه دوستان و خانواده خود را لیست کنید – وب سایت شرکت خود را تبلیغ کنید – (برای بازاریابی طراحی نشده است)

خرید آگهی ها – برقراری تماس های جالب – ترک آگهی های تجاری از خانه با اتومبیل – همه این اقدامات توسط متخصصان مدرن MLM / MLM کنار گذاشته شده است. این روزها باید راهی پیدا کنید تا قدرت اینترنت را در تجارت خود آزاد کنید. انجام این کار راحت تر از انجام آن است اما افرادی وجود دارند که به طور آشکار یک کسب و کار MLM را یاد می گیرند که چگونه این کار را انجام دهد.

فرصت شما در MLM اولین چیزی نیست که مشتری بالقوه باید ببیند:

اگر روانشناسی افرادی را جستجو کنید که به دنبال فرصت هستند ، متوجه خواهید شد که افراد ترجیح می دهند یاد بگیرند که چگونه کاری را انجام دهند تا اینکه آن را در واقع انجام دهند. این عناوین را در نظر بگیرید:

در کار من در ABC به من بپیوندید و در مدت سه ماه شش عدد بکشید

یا

دریابید که من چگونه گام به گام درآمد شش رقمی از رایانه خانگی خود جمع کردم

بیشتر مردم به تبلیغ دوم پاسخ می دهند. بازاریابان حق رای و شبکه عصر مدرن این را می دانند و بنابراین هرگز فرصت اصلی خود را در اختیار نمی گیرند.

آنها یک SLO خرده فروشی کم هزینه و با حجم بالا را در اختیار شما قرار می دهند که تبلیغات آنها را تأمین مالی می کند و مشتری بی نظیر مشتریان بالقوه را برای فرصت اصلی بازاریابی MLM و MLM ایجاد می کند. من می دانم که اگر مشاغل MLM داشته باشید بسیار متفاوت از آنچه یاد می گیرید به نظر می رسد.

اما من می توانم تأثیر این شیوه تفکر را تضمین کنم. من در هفته ها توانستم کارهای تولید سرب بیشتری نسبت به سالهای گذشته انجام دهم. افراد در اینترنت فرصت های خوب را جستجو می کنند. شما فقط باید بدانید که چگونه در کنار آنها باشید.

لجبازی نکن ، بگذار جاده قدیم برود:

من شخصاً هرگز به مدل قدیمی بازاریابی شبکه ای / MLM برنمی گردم. اطلاعات لازم برای توقف کار سخت با تکنیک های اثبات شده 95٪ صاحبان مشاغل MLM / Network را دریافت کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا