دنیای وب

روند بازاریابی شرکت های وابسته در هند 2020!

بنابراین ، دقیقاً بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته شامل ارجاع افراد دیگر برای خرید محصول یک شرکت خاص است. هر زمان کسی درخواست شما را بخرد ، این شرکت به شما کمیسیون اعطا می کند. اکنون ، به نظر می رسد این یک فرآیند یا تکنیک ساده برای کسب درآمد آسان است.

بیایید فقط یک مثال بزنیم. فرض کنید شما در حال تبلیغ یک برند تلفن هوشمند مانند سامسونگ هستید ، می توانید به راحتی از طریق دسته های رسانه های اجتماعی خود پیوندی به محصول ارائه دهید. هنگامی که هر یک از پیروان شما بر روی این مراجعه کلیک می کنند ، و اگر هر یک از آنها تلفن هوشمند را خریداری کنند ، برای هر فروش از سامسونگ کارمزد دریافت خواهید کرد.

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند؟

توجه داشته باشید که بازاریابی وابسته بخشی از بازاریابی دیجیتال است. وقتی بازاریابی وابسته انجام می دهید ، در نقش بازاریاب بازی می کنید.

وقتی نوبت به بازاریابی شرکت های وابسته می رسد ، شما به عنوان نماینده فروش آنلاین کار می کنید

محصولات یک شرکت خاص را می فروشد. مطمئناً شما کارمند آن شرکت نخواهید بود. شخصی که مالک آن محصول است را تاجر یا بازرگان می نامند. از طرف دیگر ، شخصی که آن را تبلیغ می کند ، بازاریاب شرکت های وابسته نامیده می شود.

ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانید با تاجر تماس بگیرید. بنابراین ، باید بدانید که شبکه های وابسته به شما کمک می کنند تا به این مهم دست پیدا کنید.

همچنین ، وقتی کسی محصول را از طریق مراجعه شما خریداری می کند ، برای شما (بازاریاب) ، بازرگان و شبکه وابسته یک موقعیت برنده است.

دلیل محبوبیت امروزه بازاریابی وابسته در هند این است که افراد یا شرکت های زیادی از کل این اکوسیستم سود می برند. در اینجا شایان ذکر است که حتی یک فرد متوسط ​​نیز می تواند با کمک بازاریابی وابسته میلیونر شود.

بیایید با جزئیات بیشتری در مورد چهار بازیگر اصلی درگیر در این اکوسیستم بازاریابی وابسته بحث کنیم. اگر می خواهید یک بازاریاب موفق باشید این مسئله بسیار مهم است.

1. صاحب محصول – بازرگان یا بازرگان

همانطور که قبلاً ذکر شد ، مالک کالا تاجر نامیده می شود. هنگامی که ما در مورد غول های تجارت الکترونیکی مانند آمازون ، Flipkart و … صحبت می کنیم ، اینها نیز در گروه بازرگانان قرار می گیرند.

مارک هایی مانند سامسونگ ، اپل ، اینتکس ، دل و … نیز نمایندگی ها هستند.

2. متحد

در مرحله بعدی بازاریابان شرکت های وابسته قرار می گیرند که می توان آنها را ناشر نیز نامید. شرکت وابسته به شخصی گفته می شود که با مراجعه یا ارجاع آن ، برای هر فروش کارمزد دریافت می کند. اگر درک کنید که برای ایجاد وب سایت به سرمایه گذاری عمده ای نیاز ندارید ، ممکن است کمک کند. به همین دلیل قبلاً گفتیم که اگر به دنبال درآمد منفعل هستید ، هیچ چیز آسانتر و ارزانتر از بازاریابی وابسته نیست.

با فیلم ها ، وبلاگ ها و پست های شبکه های اجتماعی می توانید به راحتی محصول را تبلیغ کنید.

یکی از مهمترین توصیه های شما این است که باید محصولی را تبلیغ کنید که با انواع وبلاگ هایی که ارسال می کنید ، فیلم هایی که ارسال می کنید و غیره سازگار باشد. اگر محتوای آموزشی را در وبلاگ خود قرار دهید ، تبلیغ چیزهای مد نامناسب است.

3. شبکه وابسته

ناشر یا شرکت وابسته می تواند با کمک یک شبکه وابسته با بازرگان یا بازرگان ارتباط برقرار کند.

شبکه وابسته را می توان به عنوان پیوند بین شرکت وابسته و بازرگان درک کرد.

ضروری است که درک کنیم شبکه وابسته ابزار پردازش پرداخت را به ناشر ارائه می دهد.

از طرف دیگر ، شبکه وابسته ابزار پیگیری آگهی را برای بازرگانان فراهم می کند.

اگر شما می خواهید بدانید که چگونه شبکه های وابسته به شما در درآمدزایی کمک می کنند ، باید بدانید که چیزی به نام CPC وجود دارد.

علاوه بر هزینه کلیک (CPC) ، روشهای دیگری مانند CPI (هزینه نصب) و CPS (هزینه فروش) نیز وجود دارد.

4. مشتری یا مصرف کننده

آخرین بازیکن در کل اکوسیستم مشتریان هستند. این که آیا سه بازیکن فوق فقط در صورت خرید محصولات توسط مصرف کنندگان سود خواهند داشت ، هر کسی می تواند مشتری باشد. این مسئولیت شرکت تابعه است که برای خرید یک محصول خاص بر مشتریان تأثیر بگذارد. همانطور که قبلاً ذکر شد ، برای این بازاریابی محتوا می تواند توسط شرکت وابسته استفاده شود ، حتی از فیلم های YouTube می توان برای تأثیرگذاری بر مشتریان استفاده کرد. مکانیسم ردیابی به محض این که مشتری یک لینک ارجاع را برای خرید دنبال می کند ، کار می کند.

از کجا شروع می کنیم؟

اگر می خواهید با بازاریابی وابسته شروع به کار کنید ، این مراحل ساده را طی کنید.

1. در یکی از برنامه های وابسته ثبت نام کنید

اول از همه ، برای تبدیل شدن به یک بازاریاب شرکت وابسته ، باید در برنامه Affiliate ثبت نام کنید.

برخی از گزینه هایی که برای مبتدیان بهتر کار می کنند ، Amazon Associated ، Flipkart Affiliate ، BIGROCK Affiliate و غیره هستند.

دلیل توصیه این نوع برنامه های وابسته بزرگ این است که آنها از قبل مشتری گسترده ای دارند.

2. لینک وابسته

پیوند وابسته مخصوص نام کاربری شما برای محصولی که تبلیغ می کنید.

3. تأثیر بر مشتریان بالقوه

اکنون وظیفه شما به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته است که از طریق رسانه های اجتماعی مختلف یا سیستم عامل های آنلاین محصول را تبلیغ کنید. برای تبلیغ محصول ، وبلاگ ها به همراه پیوند وابسته بهترین عملکرد را دارند.

حتی پست های فیس بوک ، LinkedIn ، اینستاگرام و … می توانند مفید باشند.

بنابراین ، این همه چیز در مورد چگونگی موقعیت خود به عنوان یک شرکت وابسته بود.

چگونه می توان یک بازاریاب موفق بود؟

بسیاری از بازاریابان شرکت های وابسته در خارج وجود دارد ، بنابراین موفقیت در یک شرکت وابسته بسیار دشوار است. نگران نباشید ، ما به شما کمک خواهیم کرد تا در میان جمعیت متمایز شوید.

1. سودآورترین بخش را انتخاب کنید

شما باید درک کنید که مناطق سودآور از زمان به زمان متفاوت است. بنابراین ، در طول سفر بازاریابی وابسته ، مطلع باشید و به شما کمک کند.

علاوه بر این ، انتخاب یک مکان خاص بسیار مهم است ، بنابراین شما می توانید مخاطبان خاصی را برای تبدیل بزرگتر هدف قرار دهید.

با ارسال پست های وبلاگ خود ، نه تنها محتوای مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید بلکه می توانید آنها را برای خرید محصولات خاص با کمک مراجعه معرفی کنید.

برخی از مناطق سودآور که دارای مناطق زیادی هستند ، صنعت زیبایی ، صنعت بهداشت و سلامتی ، مسافرت ، ورزش های ماجراجویی و غیره است.

2. مکان مناسب برای ارسال های وبلاگ خود را انتخاب کنید

برخی از شما ممکن است دقیقاً در مورد طاقچه خاصی تعجب کنید؟ بنابراین ، فرض کنید اگر دانش زیادی در مورد محصولات مرتبط با زیبایی دارید یا اگر زیبایی صنعت شماست ، محصولات زیبایی می توانند تخصص شما باشند. شما باید اطمینان حاصل کنید که علاقه و تجربه شما در این زمینه برای اطمینان از اعتماد مخاطبان به توصیه های شما کافی است.

3. محصول را انتخاب کنید ، شما تبلیغ خواهید کرد

این مهم ترین مرحله است؛ به عنوان مثال ، شما لوازم الکترونیکی و جایگاه خود را انتخاب کرده اید. بیایید در لپ تاپ ها مثالی بزنیم. پس از آن می توانید مارک های زیادی را در بازارها پیدا کنید.

ابتدا می توانید کالایی را بر اساس محبوبیت و نام تجاری آن انتخاب کنید که در این صورت ، مارک های بزرگ را انتخاب خواهید کرد.

روش دوم شامل انتخاب محصول برای تبلیغ بر اساس نظرات فردی شما است.

اگر شما ترجیح می دهید محصولات مارک های بزرگ را تبلیغ کنید ، همه ما می دانیم که این مارک ها از قبل شهرت خوبی دارند. بنابراین ، تمام آنچه شما باید انجام دهید تمرکز بر ایجاد محتوای با کیفیت است که بتواند مشتریان را برای خرید محصول ترغیب کند.

از طرف دیگر ، اگر تصمیم دارید محصولات را براساس اولویت های شخصی خود تبلیغ کنید ، پس باید با تلاش بیشتر محتوا را توسعه دهید. هنگامی که محصولی را تبلیغ می کنید که مشتری به دلیل نام تجاری بودن آن ممکن است زیاد مورد پسند شما باشد یا نباشد ، باید محتوایی تهیه کنید که مشتریان را به شدت کلیک کند تا روی پیوند کلیک کنند. البته ، سطح مهارت های اقناعی مورد نیاز شما بسیار بیشتر از سطح مورد نیاز در مورد اول است.

همچنین به یاد داشته باشید که در بازاریابی دیجیتال ، موارد مرتبط همیشه ارزشمند خواهند بود.

این سه مرحله ای بود که می تواند استراتژی های بازاریابی شرکت وابسته شما را به سطح بالاتری برساند. با مشاوره ما مطمئن هستیم که شما می توانید بازدید خوبی را به سایت بازرگان یا بازرگان وارد کنید.

نتیجه

بنابراین ، ما به پایان این مقاله رسیده ایم. ما امیدواریم که شما بینشی در مورد چگونگی معرفی خود به عنوان بازاریاب شرکت های وابسته داشته باشید.

برای موفقیت در شرکت های وابسته باید همه این نکات را دنبال کنید. به یاد داشته باشید که یک منطقه عظیم برای بازاریابان وابسته در هند وجود دارد که تعداد بسیار کمی از وبلاگ نویسان این کار را انجام می دهند. بنابراین ، اکنون زمان شروع است. با تجارت هوشمند ، هیچ کس نمی تواند شما را از تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته سودآور منصرف کند. علاوه بر این ، پیروی از آخرین استراتژی های بازاریابی و برنامه ریزی طولانی مدت به شما کمک زیادی می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا