روند بهبود رسانه های اجتماعی 2017

انتظار می رود تکامل اسنپ به فرصت های جدیدی منجر شود که حداقل در سال 2017 جالب خواهد بود. در چند ماه گذشته ، اسنپ که قبلاً شناخته می شد و مشهورترین آن به اسنپ چت معروف بود ، با جهش و بهبودی پیشرفت کرده است. کارشناسان در روزهای آینده انتظارات بزرگی را برای این پلتفرم دارند. Snap قبلاً روند عمده و انتظارات کاربران را در دنیای بازاریابی شبکه های اجتماعی تغییر داده است. با تشکر از Snap ، چشم انداز ارتباطات متمرکز بر لحظه بازگشت. این به معنای محتوای بیشتر و خودجوش است. این به توسعه دهندگان کمک کرد تا برنامه های متمرکز بر بستر تلفن همراه را ایجاد کنند

اسنپ ​​همچنین فیلم های عمودی تولید کرده و آن را به بخشی از جریان اصلی تبدیل کرده است. با این حال ، این شرکت اکنون به دنبال تولید محصولی است که خارج از محدوده تمرکز آن – منطقه پیام رسانی باشد. این شرکت به دنبال آوردن عینک واقع بینانه برای کاربران خود است تا بتواند اطلاعات بصری را به صورت اول شخص ثبت کند. تا جایی که به بهینه سازی شبکه های اجتماعی مربوط می شود ، Snap در قلب همه امور قرار خواهد گرفت. همچنین انتظار می رود برخی فرصت های عمده بازاریابی در لیگ نیز فراهم شود.

خستگی توییتر فقط بدتر خواهد شد

کارشناسان احساس می کنند که همه چیز در توییتر خوب نیست و در سال 2017 رو به جلو است ، انتظار نمی رود که بهبود یابد. در حقیقت ، طی چند سال گذشته ، بسیاری از مردم گفته اند که توییتر به زودی با یک مرگ طبیعی از بین خواهد رفت. با این حال ، افرادی نیز وجود دارند که معتقدند به احتمال زیاد ، توییتر حداقل تا یک سال دیگر در دسترس خواهد بود. با این حال ، آنها همچنین می گویند خستگی توییتر در سال 2017 به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت. توییتر به دلیل به روزرسانی های کوتاه خود که با سرعت بالایی ارائه می شود شناخته شده است ، اما همچنین به یک تویت بزرگ و توییت های ورودی و خروجی کمک می کند.

وقتی شروع شد به همین دلیل ساده که جدید است بسیار هیجان انگیز بود. با این حال ، کاربران اکنون به آن عادت کرده و چیزی کاملاً متفاوت سفارش می دهند. آنها می خواهند بزرگتر باشد ، جزئیات بیشتری دارند و همچنین مطالب جالب تری دارند. آنها همچنین می خواهند سرعت کمتری داشته باشد. در حقیقت ، اینستاگرام در حال حاضر سرعت به روزرسانی را کاهش می دهد.

تجربه های مهیج تر

بله ، این همان چیزی است که کاربران در سال 2017 می خواهند و آنها می خواهند رسانه های اجتماعی این نقش را داشته باشند ، همانطور که هست ارائه دهند. دیگر کافی نیست که کاربران در شبکه های اجتماعی ذکر کنند که در یک رویداد شرکت می کنند – آنها باید احساس حضور در این رویداد را به دیگران نشان دهند. این را می توان با فیلم های زنده و عکس های 360 درجه تحقق بخشید. حتی انتشار در زمان واقعی نیز می تواند معما را تا حدی حل کند. ایده اصلی این است که دیگران – که در آنجا نیستند – احساس کنند که بخشی از کل نمایش هستند. آنها باید مانند یک بخش معتبر و ارگانیک از کل تجربه احساس کنند حتی اگر مدام خراب شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا