دنیای وب

روند صنعت صنعت تبلیغات اینترنتی

صنعت شبکه تبلیغات آنلاین دارای پتانسیل بسیار زیادی است و در حال حاضر توسط بزرگترین بازیکنان (گوگل ، یاهو ، MSN و AOL) در بازار تبلیغات آنلاین شناخته شده است:

Company Acquired by Deal Worth
DoubleClick (Ad Exchange) Google $3,100 mm
RightMedia (Ad Exchange) Yahoo $680 mm
AdECN (Ad Exchange) Microsoft $50 mm
Massive (Gaming Publishers Network) Microsoft $400 mm (app)
DrivePM (General) Microsoft $6,000 mm
Advertising.com (General) AOL $435 mm

هر یک از این بازیکنان بزرگ چندین شبکه تبلیغاتی رفتاری ، ویدئویی و موبایلی نیز به دست آورده اند … گذشته از این بازیکنان بزرگ ، شرکت های رسانه ای دیگری نیز هستند که بسیاری از بازیکنان کوچکتر این صنعت را خریداری کرده اند ، مانند Ybrant Digital (خریداری شده Addynamix و Oridian) ، WPP (به دست آمده 24 × 7 رسانه واقعی) و غیره … جستجوی مدل شبکه تبلیغاتی از منابع مختلف IAB ، Comscore و موارد مشابه به ما داده کافی را می دهد تا بتوانیم دسترسی شبکه آگهی را به مخاطب مورد نظر و میزان توان بالقوه تجارت را در نظر بگیریم. AOL Experience – با خرید Advertising.com با قیمت 435 میلیون دلار در سال 2004 – یک مرجع مفید در مورد رشد اخیر شبکه های تبلیغاتی ارائه می دهد. از درآمد کمتر از 100 میلیون دلار در سال 2002 به تقریبا 650 میلیون دلار در سال 2007 (نرخ رشد سالانه مرکب 55 درصد) ، شبکه های تبلیغاتی شخص ثالث AOL (در درجه اول Advertising.com) نزدیک به 27 درصد است. از تبلیغات و درآمد محتوایی برای واحد. بر اساس Yahoo! با مایکروسافت ، تجارت تبلیغات و محتوای AOL می تواند 20 میلیارد دلار ارزیابی شود و Advertising.com بخش بزرگی از این ارزش است.

اگرچه تمام تملکات و درآمدهای حاصل از این واحد ها یک داستان هیجان انگیز است ، اما اکنون اتفاقات زیادی در صنعت شبکه تبلیغات رخ می دهد. ماهیت پویای صنعت ما باعث می شود هر از چند گاهی با چالش هایی روبرو شویم. چالش فعلی این است که بسیاری از شرکت های بزرگ رسانه ای مانند IAC ، News Corp و Time Inc. این کلیه خصوصیات وب خود را در شبکه تبلیغاتی خود جمع می کند ، به این معنی که شبکه تبلیغات عمومی دسترسی مستقیم به رسانه های موجود با چند بزرگترین پورتال را محدود کرده است. برعکس ، استدلال های کافی کافی مبنی بر کمبود رسانه در شبکه های ناشر موجود وجود دارد:

1) این انتقال زمان زیادی خواهد برد و کارشناسان گمان می کنند که ارزش تلاش صاحبان رسانه های بزرگتر برای تشکیل شبکه های تبلیغاتی خود نیست. اگرچه آنها در برخورد با مخاطبان عظیمی که در خواص خود دارند ، سازماندهی بیشتری خواهند داشت ، اما تبلیغ کنندگان اکنون هر روز به تنوع نیاز دارند و این نیاز نتیجه تغییر جهت در سطح کلان است. بازاریابی اینترنتی به دلیل اقتصاد بی ثبات با تغییر بی سابقه ای روبرو است.

2) هزاران ناشر مستقل سطح 2 تا 3 وجود دارند که برای افزایش درآمد تبلیغات خود و ارائه بهترین معاملات به بازدیدکنندگان هنگام شنا در اقیانوس محتوای وب ، چاره ای جز عضویت در یک شبکه تبلیغاتی موجود ندارند.

3) بهبود تکنیک های هدف گیری (خارج از زمینه ، جمعیت شناختی ، اجتماعی و رفتاری). روش های جدید مانند جامعه محتوای رایگان درمقابل انجمن (محتوای تولید شده توسط کاربر – کاربران فیلم ها ، پست های وبلاگ و ابزارها را با یکدیگر در سایت ها به اشتراک می گذارند) برای هدف قرار دادن. ما باید همان جایی که کاربران هستند در آنجا باشیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا