دنیای وب

روند طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی که می توانید در سال 2017 مشاهده کنید

روند طراحی وب سایت مربوط به سایت های تجارت الکترونیکی همراه با روش خرید مشتریان تغییر کرده است. بنابراین ، برای زنده ماندن در مسابقه رقابتی ، توسعه دهندگان باید وب سایت هایی را طراحی کنند و روند ترکیبی زیر را بررسی کنند.

طراحی پاسخگو – امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند از تلفن های هوشمند خود برای جستجوی اطلاعات استفاده کنند. این بدان معنی است که طراحان وب سایت تجارت الکترونیکی ابتدا باید سایت ها را برای تلفن های همراه و سپس برای سیستم های دیگر توسعه دهند. در نهایت ، کاربران موبایل با شروع لذت بردن از یک تجربه دوستانه تلفن همراه ، تفاوت را احساس خواهند کرد.

ربات های چت – با گذشت سال ، چت ربات ها یا چت بات ها به زودی تجربه خرید آنلاین شما را تغییر می دهند. این به شما در درک نیازهای متنوع و رسیدگی سریع به سوالات کمک می کند. از رابط کاربری پشتیبانی شده توسط هوش مصنوعی برای ارتباطات استفاده می شود زیرا مشتری در بازار آنلاین متوقف می شود. با توجه به خدمات شخصی شده ، همه چیز دور از انتظار بازدید کننده خواهد بود.

Cinemagraphs یک سال پیش ، سایت های تجارت الکترونیکی با GIF شناخته شده بودند. اما با گذشت زمان ، فیلم ها به زودی مکان های بسیاری را به خود اختصاص دادند. این تصاویر به دلیل انیمیشن فقط تصاویر واقع گرایانه ای هستند. پس از ارسال بر روی آگهی های صفحه فرود ، مشتریان در هر صورت همیشه از دیدن سایت خوشحال خواهند شد.

سفارشی سازی در زمان واقعی – در سال 2017 ، شما تجربه خرید آنلاین خود را به سطح جدیدی می رسانید. این به این دلیل است که شخصی سازی در زمان واقعی به عنوان یک روند شگفت انگیز برای تجارت الکترونیکی ظاهر می شود. بازرگانانی که حضور آنلاین خود را ایجاد کرده اند می توانند به راحتی از طریق کمپین های ایمیل و خبرنامه ها درآمد کسب کنند. آنها همچنین می توانند موقعیت بهتری برای ارتقا تجربه مشتری داشته باشند.

انیمیشن – انیمیشن انیمیشن روندی است که راهی عالی برای نمایش موارد ارائه می دهد. از آنجایی که صاحبان مشاغل در تلاشند تجربه ای استثنایی در خرید ارائه دهند ، بازدیدکنندگان بلافاصله متوجه تفاوت آن خواهند شد. روند طراحی هنگامی که نیاز به نمایش جواهرات و لوازم جانبی مد به روش بهتر باشد ، نقش مهمی ایفا می کند.

طرح های متریال طراحی چند بعدی چیزی نیست جز سیستمی که از منابع و ابزارها برای یک تجربه دیجیتالی خارق العاده استفاده می کند. با گذشت سال ، قالب های کارت مانند ، شرکت های توسعه دهنده وب جلوه های سایه ای چشم نواز ، رنگ ، انتقال و انیمیشن های پاسخگو را پذیرا می شوند. برای مرتب سازی بررسی موارد مختلف ، همه چیز برجسته خواهد شد.

طرح های رنگی پر جنب و جوش – روند طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی از طرح های رنگی منحصر به فرد برای جذب مشتری استفاده خواهد کرد. از آنجا که صفحات وب با رنگهای روشن طراحی می شوند ، ایده طراحی به برند مرتبط خواهد بود. علاوه بر این ، توسعه دهندگان شرکت توسعه وب سایت تجارت الکترونیکی ، بسته به مخاطبان هدف ، در مورد تغییر رنگ تصمیم می گیرند.

تصاویر با کیفیت بالا در حالی که تصاویر همیشه در هنگام توسعه وب سایت تجارت الکترونیکی گنجانده می شوند ، فیلم های کوتاه مطمئناً جذابیت را افزایش می دهند. در واقع ، این باید به تولید بیش از انتظار کمک کند. از طرف دیگر ، عناصر ظریف در صورت طراحی تصاویر با کیفیت بالا ، برجسته می شوند.

از روندهای ذکر شده در بالا ، بدیهی است که افراد همیشه به دنبال خرید اقلام از یک فروشگاه آنلاین هستند. خرید آنلاین به زودی در میان افرادی که همیشه مشغول یک برنامه شلوغ هستند محبوبیت پیدا می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا