دنیای وب

روند ویدئو در سال 2018

همانطور که بازاریاب ها روش های خلاقانه تری برای جذب مخاطب پیدا می کنند ، ویدیو همچنان بخشی مفید از مکالمه استراتژیک است. ایجاد ارتباط با مشتریان و ذینفعان ، روایت داستان برند یا برجسته کردن USP شما در یک بازار شلوغ – فیلم ها می توانند برای سازمان شما معجزه کنند!

آیا می دانید بیش از 50٪ از متخصصان بازاریابی در سراسر جهان ویدیو را نوع محتوایی می دانند که بهترین بازده را داشته باشد؟ و این تعداد به لطف تأثیرگذاری فیلم ها و توانایی آنها در جذب کره چشم افزایش می یابد.

با افزایش پهنای باند اینترنت ، فن آوری های ویدئویی مقرون به صرفه در دسترس و سیستم عامل های توزیع امن ، 2018 وعده می دهد که سال پر از فیلم برای فیلم ها باشد!

بیایید نگاهی به برخی از روندهای ویدیویی بیندازیم که مطمئناً در ماه های آینده جلب خواهد شد:

دوران فیلم های زنده

فیلم های زنده اینجا هستند تا به لطف اتصال به اینترنت بهتر ، محبوبیت روزافزون تلفن های همراه و ابزارها و برنامه های کاربردی آسان ، در اینجا بمانند. فیلم های زنده می توانند به سازمان ها کمک کنند تا با مخاطبان هدف خود نزدیک و شخصی شوند. این می تواند فیلم های زنده را بدون هزینه های توزیع اضافی به یک واقعه کاملا جهانی تبدیل کند. فیلم های زنده همچنین می توانند در کسب درآمد به شما کمک کنند. آمار نشان می دهد که در صورت علاقه مناسب ویدئوها ، تقریباً 45٪ از مخاطبان ویدئوهای زنده آماده پرداخت هزینه فیلم های اختصاصی و زنده هستند.

بیشتر جریان ، میزبان ، تجزیه و تحلیل و پخش جریانی بیشتر

این در مورد انتخاب ارزانترین یا محبوب ترین سیستم پخش مستقیم فیلم نیست ، بلکه سیستمی است که بیشترین ویژگی را دارد که به سود تجارت شما خواهد بود. م effectiveثرترین ، راحت ترین و همه جانبه ترین سیستم عامل ها به شما امکان می دهند محتوای ویدئو را جریان ، میزبان ، جاسازی ، درآمدزایی ، جستجو و تجزیه و تحلیل کنید در حالی که به شما امکان کنترل کامل محتوای خود را می دهند. با برنامه های پخش ویدئو و سیستم عامل های آنلاین برای توجه شما رقابت می کنند – شما در یک زمان هیجان انگیز پیش رو هستید!

واقعیت مجازی ممکن است به زودی به واقعیت تبدیل شود

واقعیت مجازی هنوز یک منطقه کشف نشده است. سرگرم کننده تر از کار است! با داشتن یک هدست مقرون به صرفه که امکان دسترسی 360 درجه به یک دنیای سه بعدی مجازی را برای شما فراهم می کند – سال آینده نویدبخش بازاریابانی خواهد بود که به اندازه کافی شجاع هستند و می توانند از این فن آوری ها برای ایجاد رابط های مشتری همهجانبه و تعاملی استفاده کنند. ما امیدواریم که به استراتژی های بازاریابی عالی 2018 بپردازیم که حول واقعیت مجازی طراحی شده اند.

هولوگرام بازاریابی؟ بله اتفاق می افتد

ما هنگام استفاده از این فناوری مجذوب هولوگرام ها شدیم. هنرمندان به راحتی آن را به عنوان یک رسانه جایگزین برای بوم انتخاب کردند. به خصوص به دلیل فناوری فوق العاده ای که در اینجا وجود دارد ، هنوز به عنوان یک روش ارتباطی م fullyثر به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته است. با این حال ، فیلم های سه بعدی فضای بسیار گسترده ای را برای حضور از راه دور چند سایت با تصاویر 3D واقعی از بلندگوها و محصولات ما فراهم می کند. آیا سال 2018 استراتژی های ارتباطی بافته شده در اطراف عکس ها و فیلم های سه بعدی را ارائه می دهد؟ دست هایمان را بگیریم!

طرح ویدئو تجربه مشتری را متحول می کند

ابزاری عالی برای بازاریابی آزمایشی – طغیان طرح ویدئو در سالهای آینده رو به افزایش است. این فناوری مقرون به صرفه است و زمینه را برای سازمان ها فراهم می کند تا با هزینه کم به مخاطبان هدف بیشتری دسترسی پیدا کنند. با استفاده از سطوح مسطح موجود مانند ساختمانها یا بناهای تاریخی ، پیش بینی های سه بعدی می توانند پیام صحیح را به طرز چشمگیری منتقل کنند. این بزرگتر از انتظار زندگی است ، حتما پیام های خود را از دست ندهید.

سطح بعدی سفارشی سازی با فیلم ها

یک راه عالی برای باز کردن صندوق ورودی و ایجاد تأثیر واقعی ، شخصی سازی فیلم ها برای مخاطبان هدف است. با پیشتازی فیس بوک ، فیلم های شخصی چیزی است که ممکن است مخاطبان انتظار داشته باشند شما نیز تهیه کنید. از پیام های ضبط شده به مشتریانتان گرفته تا فیلم های توضیح دهنده با خدمات خاص و حتی “آرزوهای تولد” ساده تر – مطمئن شوید که استراتژی های ارتباطی شما مخاطبان ناشناس نیستند! به لطف یادگیری ماشینی ، سفارشی سازی و جستجوی داخلی برای ویدیوهای شما اکنون ضروری است.

کاربران / مشتری ها ناشر محتوا می شوند

بار ایجاد ویدئوها به سرعت از تولیدکنندگان به سمت کاربران تغییر می کند. به لطف پیشرفت سریع فناوری های تلفن همراه ، ایجاد فیلم ها از همیشه آسان تر است. از این رو ، مارک ها به جای تهیه ارتباطات خود ، به مخاطبان خود مراجعه می کنند تا محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذارند. انداختن گسترده محتوای تولید شده توسط کاربر راهی عالی برای درگیر کردن مخاطبان در کمپین های بازاریابی است. تمرکز بر ایجاد تجربیات و ارتباطات است. از دریافت غیرفعال پیام های خود ، مخاطبان خود را به عنوان خالق فعال ارزش برای نام تجاری خود قرار دهید.

ویدیو در راه به دست گرفتن دیجیتال مارکتینگ است

امروزه تعداد بیشتری از مشتری ها و مشتری ها بیشتر از گذشته درگیر فیلم ها هستند. بازاریابی ویدئویی استراتژی قدرتمندی برای تبلیغ و رشد تجارت و نام تجاری خود به صورت آنلاین است. ویدئوها به ایجاد تعامل کمک می کنند و نتایج را تحت تأثیر قرار می دهند مانند کلیک ، اشتراک گذاری ، نسل سربو فروش. 55٪ از کل ترافیک اینترنت هر روز فیلم ها را تماشا می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا