بازرگانی

رونمایی از محصول جدید فرش ماشینی ابریشم

کاشان، آران و بیدگل را همه با قالی هایشان می شناسند. از قدیم الایام تا به امروز فرهنگ و هنر مردم این منطقه فرش شده است. این هنر سرشار از زیبایی، خلاقیت، عشق و محبت است. صنعت فرش ماشینی در این شهر نشان دهنده فرهنگ برتر این منطقه است. فرش ماشینی آران و بیدگل همراه با کیفیت دستباف در سراسر جهان خودنمایی می کند. از بین ده ها شرکت بزرگ و کوچک تولید کننده فرش ماشینی، شرکت فرش ماشینی هلال نگین مشهد همواره سعی داشته است فرش ماشینی را به عنوان نمونه صادراتی به نقاط مختلف دنیا ارسال کند و بتواند نقش مهمی در داخل و خارج از کشور داشته باشد. بازار.

گروه صنعتی هلال نگین مشهد با بخش خصوصی ماهر و با بکارگیری دانش و تجربه در زمینه تولید فرش های 500، 700، 1000، 1200 و 1500 شانه و تولید وینتیج، گبه، گلیم و تکمیل از جدیدترین صنایع و وابسته. این ماده پیشرو کشور در صنعت فرش ماشینی است. چیزی که شرکت فرش هلال نگین مشهد را منحصر به فرد می کند این است که هرکسی در هر کجای دنیا با سلیقه و توان مالی خود می تواند فرش مورد نیاز خود را به راحتی از این شرکت تهیه کند.

تولید محصولات فرش بر روی دستگاه ابریشم نو

مجموعه جدید فرش ابریشم هلال نگین مشهد

دستگاه فرش ابریشم هلال نگین مشهد; فرش دستباف

بهترین و راحت ترین فرش در این گروه تولیدی فرش ابریشم ماشینی است که در تنوع بی نظیر است. فرش ابریشم پارچه ای است که از نخ ابریشم استفاده می شود. نخ ابریشم نخ بسیار درخشان و زیبایی است و به همین دلیل در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. جزء اصلی فیبر ابریشم پروتئین است. همچنین این نخ دارای استحکام فوق العاده ای است و به دلیل درخشندگی و بافت کرکی خود بسیار معروف است. در قدیم و تاریخ این نوع نخ کافی است که حتی در قرون قبل از میلاد در بافت اعیان و اعیان و در دوران اسلامی به ویژه در دوره صفویه به دلیل رونق کشور از آن استفاده می شده است. مسیر شیک پوش ، انواع قالیچه های ابریشمی دستبافت رونق یافته است.

به دلیل گرانی فرش ابریشم دستباف علاقه مندان به این فرش زیبا توانایی خرید آن را ندارند بنابراین فرش ابریشم ماشینی یکی از بهترین گزینه ها برای شما علاقمندان به این فرش زیبا و ظریف می باشد. نخ به کار رفته در فرش ماشینی ابریشم از تمام الیاف طبیعی و ریشه و سر به کار رفته در این فرش از ابریشم تمام طبیعی و بافت و گلدوزی و ریشه آن توسط صاحب فرش دستباف می باشد.

فرش ابریشم بسیار نرم و لطیف است و درخشندگی و لطافت آن در انواع دیگر فرش های اکریلیک و پلی استر دیده نمی شود. این فرش ماشینی دارای طراحی بسیار زیبا، شکیل، سنتی و بدیع است و از استاندارد بالایی برخوردار است. ساختار این فرش بسیار ظریف و شبیه فرش دستباف است. به همین دلیل تشخیص آن از فرش دستباف بسیار دشوار است. به دلیل گرانی مواد اولیه، قیمت فرش ابریشم دو برابر سایر فرش های ماشینی است که تاثیر بسزایی در قیمت نهایی این محصول دارد.

شرکت فرش هلال نگین مشهد (شعبان) آماده ارائه کلیه مشاوره های خرید فرش، قالیچه، گلیم و فرش ابریشم برای مشتریان گرامی می باشد. لطفا؛ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در میان بگذارید.

نحوه تماس ما با شما:

آدرس نمایشگاه شهرک سلیمان صباحی: آران و بیدگل، میدان شهیدان اربابی، بلوار، نزدیک بلوار کشاورز، نمایشگاه هلال نگین مشهد

آدرس نمایشگاه هلال: آران و بیدگل، میدان محمد رسول الله (ص)، بلوار شهیدان صالحی، جنب فروشنده ایرانخودرو (شعبان گستر)، نمایشگاه هلال نگین مشهد

آدرس شرکت: آران و بیدگل، میدان محمد رسول الله (ص)، بلوار امام علی، شهرک صنعتی هلال، پ. 166

شماره تلفن: 09393618183

صفحه اینستاگرام:

instagram.com/neginhelalcarpet

کانال تلگرام:

t.me/neginhelal

سایت اینترنتی:

neginhelal.com

شماره تلفن:

031-54994000

تلفن:

09393618183


منبع :

منبع در سایت رونمایی از محصول جدید فرش ماشینی ابریشم | www.neginhelal.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا