دنیای وب

رویداد بعدی میلیون ها اینترنت با جاناتان باد و تیم کارآفرینان توانمند

چه کسی میلیونر اینترنتی بعدی خواهد بود؟ این یک سوال بزرگ است. جاناتان بود و تیمش در Empowered Entrepreneurs میزبان رویداد «میلیونر اینترنتی بعدی» در سن دیگو، ۲۴ تا ۲۶ سپتامبر بودند. 30 کارآفرین همفکر از سراسر جهان در این رویداد شرکت کردند تا یاد بگیرند که چگونه رشد کسب و کار اینترنتی خود را افزایش دهند.

این رویداد با ارزش 3000 دلار با استفاده از رسانه های اجتماعی تجاری مانند یوتیوب و فیس بوک برگزار می شود. بازاریابی ویدئویی جای بازاریابی چاپی یا کپی قدیمی را گرفته است که تقریباً همه شرکت‌ها در سراسر جهان استفاده می‌کنند. کارآفرینان کاربردهای زیادی در بازاریابی مبتنی بر ویدئو پیدا کرده اند. با محدودیت های جدید اعمال شده توسط گوگل بر خرده فروشان اینترنتی، نحوه یافتن محتوای آنها رویکرد جدیدی را در پیش گرفته است. مهمترین چیز در مورد بازاریابی ویدیویی: “ربات ها” نمی توانند بازاریابی شما را ببینند. خرده فروشان آنلاین با صحبت در مورد آنچه در یک ویدیو می خواهند، می توانند بدون فیلتر شدن توسط موتورهای جستجو، هر طور که می خواهند تبلیغ کنند.

بازیکن بزرگ دیگر این بازی فیسبوک است. هنگامی که گوگل در اوایل سال جاری شروع به حذف خرده فروشان اینترنتی کرد، مردم از این که فکر می کردند استفاده از تبلیغات اینترنتی بسیار دشوار است خشمگین بودند. چیزی که مردم نمی دانند این است که گوگل به معنای واقعی کلمه مردم را مجبور می کند تا استراتژی خود را تغییر دهند. فیس بوک با بیش از 500 میلیون کاربر به دومین وب سایت بزرگ اینترنت امروز تبدیل شده است. و تبلیغات پولی فیس بوک، اگرچه بی نقص نیست، اما سال ها پیش گوگل در آن قرار داشت. بازاریابان اینترنتی می توانند کسب و کار خود را از طریق فیس بوک توسعه دهند. فیسبوک را به عنوان یک جمع آوری کمک مالی در نظر بگیرید که قرار است از پشت بام عبور کند. فکر می‌کنید اگر یک فرد «اسرار داخلی» در مورد آن سهام درست قبل از اینکه از چند سنت به صدها دلار برسد، چقدر پول در می‌آورد. می توان گفت میلیون دلار دلار.

مطمئناً تبلیغات پولی فیس بوک یا PPC هنوز کم است. اما زمان بهتری برای پریدن و یادگیری همه چیز برای یادگیری این غول خفته وجود ندارد. وقتی فیس بوک به 1 میلیارد کاربر رسید، می توانید تصور کنید که چه کاری می تواند برای تجارت آنلاین و کسب و کار شما در اینترنت انجام دهد. خبر خوب این است که فیس بوک در حال حاضر در راه است و آنها به خوبی با بازاریابی ما به عنوان یک تجارت آنلاین کار می کنند.

رویدادهایی مانند «میلیونر اینترنتی بعدی» با جاناتان بود چیزی است که برای بازاریابان اینترنتی بسیار ارزشمند خواهد بود. بخش بزرگ این است که همه کسانی که در این رویدادها شرکت می کنند می توانند آنچه را که آموخته اند به اشتراک بگذارند و آموزش دهند، اما با هزینه کمتر. هم اکنون آموزش تخصصی بازاریابی ویدئویی و تبلیغات فیسبوکی را دریافت کنید. رفتن http://SeanDickens.com/coaching.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا