ساختمان و مسکن

ریاد در مراکش – آیا می توانم ویلا یا ریاد اجاره کنم؟

هنگام تعطیلات در مراکش ، باید اجاره ویلا یا ریاد را در نظر بگیرید. هر دو به دلایل خود عالی هستند و تجربیات متفاوتی را به مراکش ارائه می دهند.

ریاد در مراکش در همان شهر. یک نقطه شروع عالی برای ماجراهای تعطیلات خود ، هرگز از بازارهای شلوغ و بازارهایی که شهر را تعریف می کنند دور نیست. Ryad خانه هایی با اتاق هایی است که دارای پاسیوی داخلی است و این پاسیو به عنوان یک سیستم تهویه عمل می کند و از خنک بودن ساختمان جلوگیری می کند. با این حال ، سقف پله ای که واقعاً ریاض را از هم جدا می کند ، این منظره عالی از شهر و کوه های اطلس اطراف را فراهم می کند و به راحتی می توانید وقتی می خواهید استراحت کنید ، آرامش خود را حفظ کنید.

نزدیکی به شهر مزایای بسیاری دارد. علاوه بر مکان و مجاورت کیسه های مراکش ، فرصت های زیادی برای لذت بردن از غذاهای محلی وجود دارد. همچنین تعدادی از جشنواره هایی که در رادار برگزار می شوند و در آن زندگی می کنند پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد به راحتی به بهترین های آنها دسترسی پیدا کنید. همچنین شما می توانید در فرهنگ و تاریخ شهر کاوش کنید. برای کسانی از شما که می خواهند همه اقامت مراکش را برای اقامت در ریاد ارائه دهند ، می توانند عالی باشند.

ویلا در مراکش تجربه متفاوتی را ارائه می دهد. ویلا معمولاً جادارتر است و در خارج از مرکز شهر واقع شده است. آنها اغلب استخر و مناطق آرامش بخشتری نسبت به راد دارند.

اقامت در ویلایی در مراکش به شما فرصت می دهد تا متنوع ترین قسمت های زندگی مراکش را کشف کنید. می توانید گشت و گذارها را در دسر کویری امتحان کنید. چه بر روی دوچرخه شتر یا چهارتایی ، اندازه شیرینی و کوههای اطلس را کشف کنید. سفر به ساحل و لذت بردن از غذا خوردن در ساحل برای غذاهای دریایی عالی. همچنین می توانید در طول زمستان اسکی را در Oukaïmeden ، یک استراحتگاه اسکی درجه یک امتحان کنید.

ریاد و ویلا هر دو روش عالی برای کشف مراکش و مراکش هستند. این ویلا برای کسانی که وسیله حمل و نقل فعال دارند و یا برای کسانی که می خواهند از ویلا به عنوان مکانی برای استراحت کنار استخر استفاده کنند ایده آل است. این راد برای افرادی که می خواهند فرهنگ و تاریخ مراکش را از یک پایگاه قابل دسترسی در قلب مدینه تجربه کنند ، ایده آل است. اینکه آیا اجاره ویلا یا اقامت در مراکش را انتخاب می کنید به این بستگی دارد که می خواهید از اقامت خود دریافت کنید و کدام یک را انتخاب کنید ، مطمئناً تعطیلات عالی را سپری خواهد کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا