ساختمان و مسکن

زمان بررسی ویلاهای ماریوت کویر اسپرینگز ویلا

سحر و جادو از باربری های کالیفرنیا در Palm Desert را در هر یک از عقب نشینی های منحصر به فرد و زیبا ویلاهای Marriott Desert Springs و ویلاهای Marriott Desert Springs 2 کشف کنید. هر دو تفرجگاه گاهشماری کالیفرنیا اعضای RCI و Interval International ، دو بزرگترین شرکت مبادله زمان در جهان هستند.

آب و هوای دلپذیر در تمام طول سال ، با بیش از 350 روز آفتاب در سال ، باعث می شود تا زمان اشتراک در کالیفرنیا در پالم صحرا یک مقصد تعطیلاتی فراموش نشدنی و مقصدی عالی برای گلف باشد. در مقابل پس زمینه کوه های سانتا روزا ، میهمانان در هر دو استراحتگاه زیبایی زیبایی خیره کننده کویر Mojave را تجربه می کنند و در حالی که شانس خود را می گذرانند و از داشتن هنرمندان مشهور در یکی از کازینوهای منطقه ، خرید در ال Paseo ، پیاده روی در پارک ملی جوشوا یا آرامش با یک تجربه بی نظیر آبگرم Palm Desert استفاده می کنند.

بیایید نگاهی بیندازیم که تفرجگاه های کالیفرنیا با هم به اشتراک گذاری زمان در ویلا Marriott Desert Springs ویلا می توانند در محل های ویلایی ، امکانات و فعالیتهای محل و گزینه های ناهار خوری در محل چه مواردی را ارائه دهند.

توضیحات ویلا:

بعد از یک روز گلف ، خرید و / یا گشت و گذار ، میهمانان از بازگشت به ویلا های بزرگ دو خوابه و دو خوابه در ویلا های چشمه ماریوت کویر این تقریباً 1،650 فوت مربع خواب برای 8 نفر فراهم می کند. ویلاهای منتخب گزینه “قفل” را ارائه می دهند.

ویلا 2 چشمه های ماریوت کویر این دو اتاق کوچک کوچک ، دو ویلای حمام با مساحت 1400 فوت مربع است ، همچنین دارای ویلا های منتخب تا هشت خواب است که همچنین گزینه ای برای “بستن” دارد.

ویلاهای مجلل در هر یک از استراحتگاه های ساحلی کالیفرنیا شامل یک آشپزخانه کاملاً مجهز ، تلویزیون در سراسر ، و یک دستگاه پخش دی وی دی در محیط زندگی است. مجموعه اصلی دارای یک تختخواب به اندازه کینگ ، وان بزرگ و حمام جداگانه است. برای راحتی بیشتر و راحتی بیشتر به میهمانان ، ویلا های زیبا تزئین شده دارای بالکن یا بالکن خصوصی جادار یا مبله ، واشر و خشک کن در ویلا و دسترسی رایگان به اینترنت وای فای هستند.

امکانات زیر در دسترس میهمانان استراحتگاههای Timeshare California در مجاورت صحرای Spring Springs JW Marriott Resort & Spa است:

گلف – دو رشته گلف قهرمانی 18 هکتاری ، زمین پالم و زمین گلف دره

تنیس دارای رتبه برتر

پنج رستوران و دو سالن

دسترسی به آبگرم هتل ، استخر ، اتاق ورزش و استخر واحه

امکانات و فعالیتها برای هر دو اقامتگاه:

مرکز تناسب اندام و زمین های ورزشی

هفت منطقه گردهمایی

استخرهای شنا کودکان

استراحتگاه های گرداب

کلوب و مرکز تفریحی کودکان و نوجوانان با برنامه فعالیتهای روزانه که برای همه سنین طراحی شده است

گزینه های ناهار خوری در محل برای استراحتگاه های گاهشماری کالیفرنیا:

MarketPlace برای میان وعده ها – برای صبحانه ، ناهار و شام باز است

Water’s Edge Bar & Grills – برای ناهار باز است

MarketPlace Express در Marriott Desert Villas II نیز موجود است – این هتل برای صبحانه ، ناهار و شام باز است

پنج رستوران و دو سالن در مجاورت صحرای اسپرینگ جی جی ماریوت توچال و اسپا در دسترس است

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا