ساختمان و مسکن

زمان مسابقه لیگ برتر: چلسی مقابل استون ویلا

زمان دیدار لیگ برتر در استمفورد بریج در تاریخ 2 ژانویه 2011 ، هنگام دفاع از استون ویلا میزبان قهرمان چلسی در بازی برگشت.

نخستین دیدار بین دو طرف به میزبانی ویلا پارک ، در تاریخ 16 اکتبر برگزار شد. ویلا موفق شد از این مسابقه سه امتیاز را به سرقت ببرد زیرا اتهامات آنچلوتی بدون دروگبا بود و تعویض او آن روز ، آنلکا ، نتوانست مسابقه را ببندد.

ویلا لحظات خود را در نیمه اول سپری کرد و با شروع فرصت برای زدن گل های از دست رفته از ایرلند در 3 دقیقه آغاز شد. کارو که حمله ویلا را به عهده داشت شانس خودش را داشت که کمی بعد از آن گلزنی کند اما چچ در تلاش برای خنثی کردن این تلاش بود. اما بعد از فاصله زمانی ، چلسی به جز امتیاز ، چنگ زد و همه کارها را انجام داد.

چلسی در دفاعی ویلا محافل شد و بارها و بارها بر جرکوف کالینز و بیه غلبه کرد. نتیجه نهایی حاکی از تغییر سبک مدیر جدید ویلا جرارد هولیر بود ، و به نظر می رسد کلمه “احتیاط” در ابتدا یک کلمه واحد است و به دور از رویکرد تیم متکبر در زیر اونیل است.

این پیروزی می توانست چلسی را با هفت امتیاز جلوتر از صدر جدول قرار دهد. وقتی معلوم شد ، چلسی خوش شانس بود که در وقت مصدومیت مسابقه را از دست ندهد ، وقتی ریو کوکر نتوانست در یک بازی تک به تک با سک گلزنی کند ، پس از استفاده از خطای نادر از مک ایچران در خط بلوز به بلوز.

رو در رو در پنج دیدار اخیر لیگ با ویلا ، چلسی به برتری 3-1 رسید. آخرین بازی بین دو تیم در استمفورد بریج در ماه مارس با بیشترین پیروزی چلسی در لیگ برگزار شد ، با برد 7-1 به نفع قهرمانان.

بلوز در این فصل با تنها یک باخت در 8 بازی میزبان ، یک رکورد پدیده را رقم زد ، شش برد و یک تساوی در بقیه بازیها ، در مقابل ، آلبیون موفق شد تنها دو بازی را در این جاده کسب کند ، در حالی که پنج بار باخت و 5 بار باخت و بقیه 9 بازی را هم ترسیم کرد.

چلسی پس از 15 هفته صدرنشینی جدول ، به رده چهارم سقوط کرد. بازی برگشت مقابل هولییر ، چلسی با تمام توان ، فرصت خوبی برای کسب امتیاز کامل در اولین دیدار سال جدید خود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا