دنیای وب

زندگی بدون فناوری

در زمانی که افراد به فناوری اعتیاد پیدا می کنند ، دانشمندان اعلام کردند که ما وارد دوره زمانی طوفان های خورشیدی خواهیم شد که می تواند باعث هرج و مرج جهانی شود. اگرچه ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما این پیامدهای عمده ای در زندگی روزمره ما دارد. فقط تصور کنید که ما مجبوریم تلفن های هوشمند ، رایانه و هر وسیله ای که دوست دارید را رها کنیم.

زیرساخت در سراسر جهان تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. تجهیزات بیمارستانی ، سیستم های بانکی ، تجهیزات کنترل ترافیک هوایی ، رایانه ها و سیستم های ناوبری برخی از دستگاه هایی هستند که به شدت مختل یا حتی قطع می شوند. همچنین ، طوفان های خورشیدی می توانند از نظر اقتصادی به زمین آسیب جدی برسانند. فقط به آن فکر کنید ، هیچ رایانه ای ، دیگر هیچ سیستم بانکی. بیشتر سوابق امروزی بصورت آنلاین نگهداری می شوند و طوفان خورشیدی می تواند همه این سوابق را از بین ببرد.

ابر عظیم ذرات باردار می تواند شبکه های الکتریکی ، ماهواره ها و سرویس های GPS را به ویژه در مناطق شمالی تحت تأثیر قرار دهد. در همان زمان ، یک طوفان خورشیدی می تواند گرگ و میش رنگارنگی دورتر از حد معمول از قطب ها ایجاد کند. اما هیچ چیز قابل مقایسه با از دست دادن اینترنت نیست. نمی توانستم زندگی خود را بدون اینترنت تصور کنم. فقط تصور کنید که چند نفر تجارت آنلاین خود را انجام می دهند. چه اتفاقی برای همه مدل های کسب و کار آنلاین خواهد افتاد؟ دلالی ، تبلیغات ، دلالی ، تاجر ، کارخانه ، بازاریابی اینترنتی ، شرکت های وابسته ، جامعه ، ثبت نام و امکانات می توانند یک شبه ناپدید شوند.

به گفته نمایندگان ناسا ، شراره های خورشیدی در آینده می توانند بخش بزرگی از جمعیت زمین را تحت تأثیر قرار دهند. گفت جفری هیوز ، مدیر مرکز مدلهای اقلیمی فضای مجتمع از دانشگاه بوستون.

اگر اکنون برای موارد زیر آماده شویم ، اثرات منفی کاهش می یابد.

زندگی بدون فناوری چگونه خواهد بود؟

برخی می گویند این یک وضعیت آشفته خواهد بود ، خصوصاً اکنون که ما به همه اینها عادت کرده ایم. اما زندگی بدون فناوری لزوماً بدتر نیست ، بلکه متفاوت است. شاید این زندگی جدید بازگشت مکالمات ارگانیک باشد. این زمان مناسب برای درک چیزهایی است که ما را احاطه کرده است. ما وقت بیشتری خواهیم گرفت تا برای چیزهایی که واقعاً ارزشمند هستند ارزش قائل شویم. شاید به این ترتیب ما چیزهای روی سطح را نخواهیم دید اما موفق خواهیم شد روح ، مسیر و سرنوشت خود را پیدا کنیم.

اگر واقعاً درست باشد ، فکر می کنم شروع به بافتن می کنم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا