طراحی و سئو وب سایت

ساختار برنامه تجاری شما

برنامه کاری شما در تعیین ساختار ، اهداف و اهداف شرکت ، استراتژی ، محصولات و کارمندان شما مهم است. برای طراحی و مدیریت تجارت شما ، درخواست سرمایه یا پیشنهاد آن به سرمایه گذاران بالقوه استفاده می شود. این ده بخش اصلی دارد و این موارد عبارتند از: 1. پوشش و شاخص
این ممکن است احمقانه به نظر برسد ، اما پوشش مناسب برنامه کاری شما بازتابی از حرفه ای بودن و مراقبت هایی است که از شما نشان داده شده است. همچنین بهترین مکان برای درج آرم و نمایه شرکت شما. در صورت امکان ، عکسی از محصول خود ارسال کنید. البته ، شما باید نام و شماره خود و همچنین مشخصات تماس خود مانند آدرس ، وب سایت ، حساب رسانه های اجتماعی و ایمیل و شماره تلفن مدیر تماس را وارد کنید. از تعداد افرادی که این برنامه را فراموش کرده اند شگفت زده خواهید شد. برای کمک به سرمایه گذاران بالقوه ، همه شماره برنامه ها به همراه شماره صفحه مرتبط باید در این فهرست قرار گیرند. آن را تا آنجا که ممکن است پر کنید تا خواننده از محتوای سند مطلع شود. اما نمایه سازی به شما یک ابزار عالی برای تهیه نویسنده می دهد تا مطمئن شوید که نکات و اطلاعاتی را که باید اضافه کنید وارد می کنید. خلاصه اجرایی با نیازها و اهداف شرکت شما
در قسمت اول سند باید خلاصه ای توصیفی از مفهوم را ارائه دهید که شامل ایده های زیر است:
• زمان مناسب برای بازاریابی
• محصولات یا خدمات و مزایای آنها
• تیم مدیریت
• خلاصه مالی نیازهای مالی و سودهای مورد انتظار ابتدا با نوشتن یک خلاصه اجرایی ، تمام اطلاعات را در زیر قرار دهید. همیشه می توانید با بدن به انتهای سیم برگردید. به خاطر داشته باشید که باید توجه سرمایه گذار را به دو صفحه ای که نکات اصلی مقاله را در آن خلاصه می کنید ، جلب کنید. همچنین باید نکاتی را در ذهن داشته باشید:
در واقع ، شما باید نیازها یا مشکلاتی را که می خواهید شرکت حل کند ، شناسایی کنید.
• شما باید هدف شرکت را مشخص کنید.
• شما باید به سرمایه گذاران بگویید که شغل فعلی شما چیست. چه به عنوان مثال قبل از تولید باشید ، شروع به گسترش یا سود کرده اید. برای تجارت خود برنامه ریزی کنید
در اینجاست که نامه شما منتشر خواهد شد.
شما باید مأموریت شرکت خود را تعریف کنید – این همان چیزی است که شما امیدوارید به آن برسید. سپس شما به لیستی از فعالیت های شرکت خود در این مرحله نیاز دارید.
در مرحله بعدی ، شما باید بفهمید که چگونه مشاغل تجاری را که می شناسید حل کنید.
اکنون محصول یا خدمات خود را توصیف کنید ، اینکه مشتریان با خرید چه چیزی می گیرند و نقاط ضعف یا ضعف آنها چیست.
• نقطه قیمت مشتری مناسب خود را مشاهده کنید.
• در آخر ، شما باید دریابید که چگونه این مشتریان را پیدا می کنید. بیشتر آنها را می توان با پارچه بوم مدل توصیف کرد ، و در اینجا مقاله دیگری است. برای تولید این مدل می توانید یک مشاور بخرید. غالباً شرکتهایی هستند که با همان هدف کار می کنند. آنها را بشناسید و از خود بپرسید: چگونه می توانم خودم را از رقبای خود متمایز کنم؟ 4- ساختار تجارت خود را توضیح دهید
ایجاد یک طرح تجاری شامل بررسی نقاط قوت و ضعف رقابت و سپس شناسایی مواردی است که تجارت شما را منحصر به فرد می کند.شما باید خود را از جمعیت متمایز کنید تا زمان سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید. یعنی اطلاعات زیر را بررسی کنید:
• بگویید چه کسی و چه مقدار می پردازید.
• نظرات خود را در مورد مارک به اشتراک بگذارید – به عنوان مثال ، آیا شما یک شرکت ثروتمند هستید ، یا مقدار زیادی از آن را جمع می کنید و به راحتی آن نوع شرکت را می فروشید؟
نحوه ثبت سفارش را توصیف کنید – به عبارت دیگر ، روند خرید این محصولات تا زمانی که به مشتری تحویل داده شود و پس از خدمات تحویل داده شود.
نحوه استفاده از جنبه های اصلی تولید ، فروش ، بازاریابی ، امور مالی و مدیریت را توضیح دهید.
• مدیریت حساب ، فروش ، کنترل موجودی و کنترل کیفیت را در آن بگنجانید.
نحوه بازاریابی محصول خود را توصیف کنید و در صورت لزوم ، محل شرکت و مزایا و معایب آن را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که مشکلات سرمایه گذاران زیر برطرف شده است: نتایج چیست و چگونه ایجاد شده اند؟ ویژگی های بازار که تجارت شما را رشد می دهد
شما باید ویژگی های بازار را در نظر بگیرید: اندازه آن ، رشد سریع آن و سود بالقوه آن. در مورد نحوه مصاحبه با مخاطبان و ابزارهایی که استفاده می کنید توضیح دهید. بازار هدفی را که در حال رشد تجارت شماست شناسایی کنید و استراتژی بازاریابی خود را راهنمایی کنید. اگر یک استراتژی بازاریابی موثر نداشته باشید ، وقت ، تلاش و پول خود را از دست خواهید داد. به س followingال زیر پاسخ دهید: مشتریان خود را از کجا پیدا خواهید کرد؟ استراتژی های بهبود ایجاد کنید
اینجاست که بازاریابی طرح تجاری شما آغاز می شود. این احتمالاً یکی از مهمترین مراحل تهیه یک طرح تجاری است. استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی می توانند موفقیت یا شکست تجارت شما را تعیین کنند. سعی کنید به چند سوال پاسخ دهید:
• چگونه محصولات و خدمات خود را می فروشید؟ این جایی است که شما می خواهید بازاریابی 4 PS داشته باشید: قیمت ، محصول ، تبلیغات و مکان.
• خدماتی مانند قیمت ، کیفیت و خدمات مشتری را با رقبای خود مقایسه کنید.
• چگونه به مشتریان خود می فروشید؟ تلفن ، صفحه وب ، چهره به چهره ، کارآفرین؟
• مشتری های احتمالی را چگونه پیدا می کنید؟
• چگونه تجارت خود را رشد می دهید؟ تبلیغات ، روابط عمومی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، استراتژی های داخلی ، شبکه های اجتماعی و غیره؟
• مزایای تجارت شما چیست؟
• چرا اکنون مردم اجازه می دهند رقبای شما در شرکت شما خرید کنند؟
• چگونه آنها را به سمت شرکت و محصولات خود سوق می دهید؟
• به مدت سه سال هر ساله چه ارزشی از مشتری دریافت خواهید کرد؟
چگونه می توان هزینه جذب مشتری جدید را تخمین زد؟
• ارزش نگهداری هر مشتری چقدر است؟ 7. منابع درآمد خود را مشخص کنید
در اینجا تمام اطلاعات مربوط به آنچه شرکت شما می فروشد و درآمد آن را خواهید یافت.
• محصولات و خدماتی که ارائه می دهید.
• هزینه ها ، کمیسیون ها ، حق عضویت و غیره که دریافت خواهید کرد.
جزئیات درآمد خود را در سه سال اول وارد کنید. حواله ها مهم تلقی می شوند. در کار مبتنی بر وب سوزاندن نامیده می شود. تیم شما
اینجاست که نقاط قوت مدیرعامل و کارمندان خود را می یابید.تجربیات آنها و آنچه را که می توانند برای تجارت شما انجام دهند به همین روش در میان بگذارید. توالی اصلی هر یک را وارد کنید و نقش آنها را بیان کنید. اگر طرفداران خود را دارید ، در اینجا شما از آنها به عنوان مربی یا مدیر رهبری یاد می کنید. پول تو
هنگامی که هنگام تهیه یک طرح تجاری به این مرحله رسیدید ، باید ترجمه گفته های خود را به تعداد شروع کنید. یعنی چشم انداز شرکت خود را در نظر بگیرید. همچنین استراتژی مالی خود را شامل کنید – نحوه مدیریت جریان خود ، که برای یک کسب و کار جدید مهم است. اگر برنامه ای ندارید ، شرکت ممکن است ناگهان غرق شود یا شکست بخورد. اما اگر یک موفقیت غیرمنتظره داشته باشید ، ممکن است اهداف شما ناگهان تغییر کند و شما نیاز به یک برنامه تجاری جدید داشته باشید. بنابراین شما باید خطرات احتمالی برای تجارت خود را ارزیابی کنید ، مناطقی را که ممکن است اشتباه پیش بیاید را شناسایی کنید و توضیح دهید که در مورد آن چه خواهید کرد. شما باید سرمایه گذاری های دیگری داشته باشید که می توانید یا انجام خواهید داد. جزئیات سهم سهم شما ، به ویژه درصد باید درج شود. با سرمایه گذاری چه خواهید کرد؟
مهمتر از همه ، بگویید چه چیزی می خواهید سرمایه گذاری کنید و چگونه و چه زمانی قصد سرمایه گذاری دارید. برای سرمایه گذاران مهم است که ببینند شرکت چگونه می تواند سرمایه گذاری خود را بهبود ببخشد. بگویید کارفرما هر چند وقت یکبار بازگشت سرمایه خود را می بیند همچنین مهم است که به آنها یک استراتژی بازنشستگی بدهید تا آنها بازدهی موفقیت آمیز از سرمایه خود داشته باشند و سپس به شغل جدید بعدی بروند. اضافی
ارائه اطلاعات اضافی پس از اتمام برنامه شرکت بسیار ممکن است. مثلا:
• داده های تحقیقات بازار که استفاده کرده اید.
• تیم را در ساختار تجاری خود حفظ کنید. این مسئله به ویژه اگر به دنبال تأمین مالی با کیفیت بالا هستید بسیار مهم است.
• شرح فنی محصول یا خدمات (می توانید عکس اضافه کنید).
• نام برخی از مشتری های احتمالی. ایجاد یک طرح تجاری شامل نوشتن بسیاری از صفحات با مقالات جذاب ، پویا و دقیق است که توجه افراد جدی را به خود جلب می کند. این باید سرمایه گذاران را به خود جلب کند ، حتی اگر صدها کتاب خوانده باشند ، آنها باید چیزی را پیدا کنند که فاقد آن است. .
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا