دنیای وب

سایت کوچک – آن چیست و چه زمانی می توانم از آن استفاده کنم؟ س Marketingالات متداول بازاریابی

میکروسایت چیست؟

میکروسایت وب سایتی است که تعداد صفحات آن بسیار اندک است و معمولاً متمرکز بر بازدیدکننده ای است که یک تماس عملی را تکمیل می کند. معمولاً یک وب سایت کوچک برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص ایجاد می شود. آنها اغلب برای تبلیغ یک محصول وابسته یا اطلاعاتی استفاده می شوند اما در واقع می توانند برای فروش یک محصول یا خدمات مورد استفاده قرار گیرند. اغلب اوقات فقط از آنها برای تولید سرنخ استفاده می شود که دعوت اصلی برای اقدام به این است که بازدید کننده ای خود را به لیست نامه های شما اضافه کند.

میکروسایت معمولاً یک وب سایت HTML استاتیک است که دارای یک صفحه اصلی فروش ، یک صفحه بارگیری (اگر محصول دیجیتال خود را می فروشید) ، یک بیانیه حریم خصوصی ، سلب مسئولیت درآمد / صفحه استفاده از صفحه و یک صفحه تماس. صفحات تماس و حریم خصوصی صفحات اجباری مورد نیاز موتورهای جستجو هستند و در برخی کشورها در صورت انجام هر نوع تجارت آنلاین ، مجاز است این صفحات در دسترس همه بازدیدکنندگان قرار گیرد.

اگر در حال فروش کالای وابسته هستید یا کالایی را تبلیغ می کنید ، جبران خسارت مراجعه به شما می شود ، همچنین ممکن است در مورد اینکه اگر بازدید کننده ای روی پیوند کلیک کند یا محصول را بدست آورید ، کاملاً شفاف باشید. (الزامات قانونی کشور محلی خود را در این مورد بررسی کنید).

چرا باید از یک وب سایت کوچک به جای یک وب سایت سنتی استفاده کرد؟

به عنوان یک قاعده کلی ، یک سایت خرد قصد ندارد کاری جز فروش انجام دهد. قرار نیست این سایت به یک سایت اقتدار تبدیل شود. بسیار هدفمند و متمرکز بر یک محصول یا خدمات واحد است. در نتیجه ، این امکان وجود دارد که با SEO خود بسیار خاص باشید و تعداد بسیار کمی از کلمات کلیدی و بخش بسیار هدفمندی از ترافیک را به حداکثر برسانید. نام دامنه شما نیز یک کلمه غنی و یک محصول خاص است.

به طور معمول ، یک وب سایت سنتی بخش وسیع تری از بازار را پوشش می دهد. هدف کلی یک وب سایت کلاسیک این است که به یک مرجع در سایت شما تبدیل شود و مخاطبان زیادی را در بازار خود به دست بیاورد. به طور معمول ، شما شامل مقدار زیادی از اطلاعات مربوطه ، وبلاگ برای تعامل با مشتریان بالقوه خود و احتمالاً طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را به ترافیک وب خود ارائه می دهید.

بسیاری از بازاریاب ها و شرکت های موفق از ترکیبی از یک سایت معتبر و چندین سایت کوچک برای تسلط بر بازار طیف خود و جذب سهم شیر از ترافیک استفاده خواهند کرد. این یک استراتژی بازاریابی بسیار موثر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا