دنیای وب

سایت Stealer را مرور کنید

در این مقاله ، من می خواهم به بررسی دو کتاب الکترونیکی هریس به نام Site Stealer (که به عنوان Sal the Site Stealer نیز شناخته می شود) بپردازم. من قاطعانه معتقدم که روش ها و تکنیک هایی که در این کتاب آموزش داده شده است می تواند در صورت استفاده از آن به بسیاری از افراد کمک کند تا درآمد اضافی را به صورت آنلاین ایجاد کنند.

اول ، دو دلیل اصلی که من سایت Stealer را توصیه می کنم:

1. این سریعترین راه برای کسب درآمد آنلاین است – بدون شک ، مدل تکراری که می خواهید در این کتاب بیاموزید در صورت استفاده از آن کار می کند.

2. این محصول دارای برچسب قیمت پایین (تنها 37 دلار) است و بیش از آن را ارائه می دهد … پاداش ها و آموزشهای ویدئویی بسیار زیادی وجود دارد. در این قیمت باورنکردنی است. من فکر می کنم محصول کمتر از قیمت است. مدل یا فناوری هایی که در این محصول آموزش داده می شوند هم برای کاربران تازه کار و هم با تجربه سود خواهند برد. اگر یک محصول را بعد از دیگری خریداری می کنید و هنوز گمشده اید … باید خرید را متوقف کرده و از الگوی Site Stealer استفاده کنید.

در این صورت موضوع چیست؟

با کپی کردن سایتهای دیگر که در حال حاضر موفق هستند ، می توانید چگونه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. به عبارت دیگر ، شما یاد می گیرید که چگونه “از بهترین ها کپی کنید”. این چیزی نیست که شما فکر می کنید ، روش کاملاً قانونی است! این اتفاق همیشه در دنیای تجارت رخ می دهد … برخی از نمونه ها عبارتند از کوکاکولا ، پپسی ، مک دونالد ، برگر کینگ ، پیتزا هوت و سایر زنجیره های فست فود. همه مدل موفق را از یکدیگر کپی می کنند. چرا چرخ را دوباره اختراع کنیم؟

با سایت Stealer ، شما یاد می گیرید که همان استراتژی را در تجارت بازاریابی اینترنتی اتخاذ کنید. این شما را از طریق 5 سطح سرقت سایت راهنمایی می کند … مبتدیان می توانند ردیف 1 و 2 را فوراً استفاده کرده و از آن استفاده کنند ، و یک کلیپ ویدیویی وجود دارد که نحوه انجام این کار را بصورت گام به گام توضیح می دهد. سطح 3-4 برای بازاریاب های متوسط ​​و سطح 5 برای بازاریابان پیشرفته است – این جایی است که شما رئیس می شوید و مردم را به تکرار و سرقت مدل خود دعوت می کنید.

بیایید نگاهی به سیستم Stealer سایت بیندازیم:

* چگونه سایتهای موفق را شناسایی کنید – برای کشف آن سایتهای موفق که می توانید آنها را تکرار کرده و از آنها بهره مند شوید ، فناوری اثبات شده را کشف خواهید کرد.

* یک لیست به روز شده از سایت هایی را که باید آنها را سرقت کنید و بلافاصله تکرار کنید – از این سایت قدردانی خواهید کرد زیرا باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود و باعث می شود بلافاصله شروع به کار کنید.

* چگونه سایت را به طور کامل سرقت کنیم – برخی فن آوری های پنهان را که قبلاً شناسایی نشده اند ، می آموزید. باز هم ، این تکنیک ها 100٪ قانونی هستند. معلمان همیشه از آن استفاده می کنند اما هرگز به آنها نمی گویند.

* کلیپ های ویدئویی با درک آسان در مورد نحوه سرقت سایت ها – بسیار جذاب! من این را دوست دارم زیرا من ترجیح می دهم به جای خواندن تماشا کنم.

* 17 فیلم آموزش گام به گام مختلف – این برنامه برای مبتدیان است. کاربران باتجربه می توانند در صورت تمایل از این امر پرش کنند.

* 30 دقیقه تماس یک به یک با یک متخصص تولید سود.

* و خیلی بیشتر … شما همچنین جوایزی دریافت خواهید کرد.

نتیجه…

بعد از خواندن سایت Stealer ، اکنون می دانم که چگونه این کارشناسان به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند. نکته اصلی این نیست که چرخ دوباره اختراع شود. نکته اصلی سرقت ، اصلاح و کپی IT است! این واقعاً سریعترین راه برای کسب درآمد آنلاین است. شما تمام تکنیک های دقیق را در سایت Stealer یاد خواهید گرفت.

نکته دیگری که من در مورد این کتاب دوست دارم این است که پیوندهای ویدئویی زیادی در این فصل وجود دارد که دقیقاً چگونگی استفاده و استفاده از تکنیک های آموزش داده شده را به شما نشان می دهد. بنابراین می دانید که چگونه این کار را به درستی انجام دهید. این باعث می شود واقعاً احساس کنید که نویسنده (فیلم هریس) در TALK قدم می زند.

اگر بتوانید خرید سایر محصولات را متوقف کرده و شروع به استفاده از سیستم Site Stealer کنید ، خیلی زود درآمد کسب می کنید و به رقابت می پردازید.

درباره سایت Stealer بیشتر بدانید و کتاب الکترونیکی را برای کسب درآمد به صورت رایگان بارگیری کنید [http://www.ebiz-quadrant.com/reg/ss/bonus.html]

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا