دنیای وب

سخت ترین بخش در مورد بازاریابی اینترنتی چیست؟

در این مقاله من در مورد مشکل ترین بخش در بازاریابی اینترنتی صحبت خواهیم کرد. این مبتنی بر تجربه شخصی من و تجربیات سایر بازاریابان آنلاین است.

غالباً خواهید شنید که سخت ترین کار در بازاریابی اینترنتی جنبه خاصی از آن مانند ساخت لیست شما ، افزایش ترافیک ، ایجاد محصولات و غیره است. می توانید او را بشناسید. بسیاری از محصولات رسانه ای در دسترس هستند که می توانید به صورت رایگان آنها را بخرید یا شاید بارگیری کنید که به شما می آموزد چگونه کارهای مختلفی را که برای ایجاد یک تجارت آنلاین انجام می شود ، انجام دهید.

با این حال ، به نظر می رسد این مسئله که شما باید انجام دهید تا جایی که واقعاً نگران کننده نیست.

رایج ترین موضوعی که به نظر می رسد بسیاری از بازاریابان با آن روبرو هستند عدم تمرکز است. به نظر می رسد مدیریت زمان و یادگیری برای سازماندهی وقت کار یکی از دشوارترین موارد در بازاریابی اینترنتی است.

من فکر می کنم یکی از مشکلات اصلی این است که وقتی شما یک تجارت آنلاین دارید ، کارهای تجاری شما اغلب بر اساس کارهایی انجام می شود که باید با لپ تاپ یا کامپیوتر انجام دهید. در صورت ترافیک یا ارتباط با مشتریان بالقوه ، شما را ملزم به اتصال به اینترنت و بازدید از سایتهای مختلف می کند.

بنابراین کاری که شما برای ایجاد مشاغل خود انجام می دهید اغلب می تواند مواردی باشد که باعث پریشانی و تمرکز شما می شود.

تبلیغات و بنرهای چشمک زن زیادی در اینترنت وجود دارد که حواسشان پرت می شود. چند وقت یکبار ایمیل خود را با هدف صرف تنها پنج دقیقه در مهمترین ترتیب باز می کنید و قبل از اطلاع از آن ، سه ساعت می گذرد و واقعاً به موفقیت زیادی نرسیده اید.

یادگیری خود منضبط و دانستن هر روز دقیقاً آنچه را که می خواهید و واقعاً انجام خواهید داد این است که فکر می کنم یکی از سخت ترین کارها در مورد بازاریابی اینترنتی است.

در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

  • هرگز آدرس ایمیل خود را بعد از ناهار باز نکنید
  • همیشه مهمترین کار را اول از همه انجام دهید و از همه مهمتر منظور من وظیفه ای است که کسب و کار شما را برای به دست آوردن بیشترین نتیجه ، اولین کار را انجام می دهد
  • استراحت منظم کنید
  • برنامه کسب و کار خود را تدوین کرده و آن را به کارهای روزانه تقسیم کنید
  • هر روز به آنچه می خواهید برسید یادداشت کنید

مهم نیست که چه کاری را بصورت آنلاین انجام می دهید ، اطمینان حاصل کنید که این کار باعث ایجاد مشاغل شما می شود و به نتایجی که می خواهید برسید برسید. اگر کاری انجام می دهید که این معیارها را برآورده نکند ، باید از خود بپرسید – آیا ضروری است؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا