دنیای وب

سرب بیمه کامیون: مشتریان بالقوه را به صورت آنلاین پیدا کنید

یک چیز قطعی است. اگر آژانس بیمه کامیون هستید ، بیمه کنندگان شما نان و کره هستند. هرچه بیشتر نقل قول کنید ، بیشتر می نویسید. یافتن مشتری های بالقوه جام مقدس است و اینترنت منطقه ای آماده برای برداشت محصول است! آیا اینترنت چیزی است که با آن احساس راحتی می کنید یا مکانی تاریک و شبح وار پر از ناشناخته است؟ یک چیز را شما حتما می دانید … پول برای ساخت آنلاین وجود دارد! منجر می شود! چشم انداز کشت آنها! آیا تکه پای خود را می خواهید؟ چه کسی نمی خواهد؟ اما چگونه؟ یافتن مشتریان بیمه کامیون به صورت آنلاین آسانتر از آن است که انتظار دارید.

چه کاربر Net Whiz باشید و چه Net Newbie ، استفاده از توانایی بالقوه اینترنت برای خدمات نمایندگی بیمه کامیون خود یک مزیت غیر منتظره است. تصور کنید مجبور نیستید وقت و انرژی خود را صرف جستجوی مشتری های احتمالی کنید (یا هزینه کنید!)؟ چرا اجازه نمی دهید که یک بیمه شده بالقوه شما را آنلاین پیدا کند؟

چگونه انجام می شود و از کجا شروع می شود

  • سایت بسازید به احتمال زیاد ، شما قبلاً یک وب سایت دارید. اگر این کار را نمی کنید ، شاد باشید … تنظیم آن سخت نیست. خودتان می توانید این کار را انجام دهید و تعداد زیادی میزبان همکاری می کنند – نام هایی که ممکن است شنیده باشید ، مانند “میزبان گاتور” یا “برو بابا”. این هزینه حداقل است ، به ویژه وقتی که در مقایسه با پرداخت کسی برای انجام همه کارها برای شما مقایسه شود. شاید کسی که همه کارها را انجام می دهد خوب به نظر برسد ، اما چرا به کسی پول می دهید تا تمام لذت را داشته باشد؟ علاوه بر این ، چه کسی می داند چگونه می خواهید بهتر از … شما نمایندگی شود؟ پس از یک منحنی یادگیری کوتاه ، درخشان خواهید بود ، بیمه شده شما را تحسین می کند ، و در تمام ایستگاه های کامیون از ماین به سن دیگو توسط یک مشتری باهوش فناوری ظاهر خواهید شد.
  • فرم “عکس فوری” را تنظیم کنید. وقتی یک مومن بالقوه از سایت شما بازدید می کند (شاید چند ماه قبل از تاریخ انقضا) ، باید مکانی برای ورود اطلاعات تماس خود داشته باشد. داخلی “پاسخگوی تعطیلات” در سایت شما به شما اطلاع می دهد که با شما تماس گرفته شده است. ممکن است بخواهید “صفحه اطلاعات” را برای پر کردن مشتری احتمالی خود درج کنید. خیلی خاص نیست! فقط اطلاعات عمومی ، مانند 1) چند کامیون کار می کنید؟ 2) چه کالاهایی را خارج می کنید؟ 3 (شماره DOT) می توانید مشتری بالقوه خود را جستجو کنید http://www.safersys.org قبل از تماس با او.) چرا اینقدر خاص نیست؟ زیرا شما هستید شما باید این سالات را از مشتری خود بپرسید! روابط طولانی مدت بین نماینده / بیمه شده دقیقاً همین است – روابط! و آنها نیاز به شروع و رشد دارند!
  • بازدید وب سایت خود را افزایش دهید. بسیاری از شرکت ها با افزایش قیمت بازدید از سایت شما و ارتقا you شما در رتبه بندی گوگل – با یک قیمت ، وجود دارند. آیا آنها خوب هستند؟ میتوانست. اما مطمئناً نمی دانید تا پس از سرمایه گذاری ، که می تواند بزرگ باشد. اینجا جایی است که می خواهید کمیسیون های سخت خود را بدست آورید؟ یادگیری هدایت مشتری به وب سایت شما می تواند این کار را انجام دهد. اصطلاحاتی مانند “تحقیقات کلمات کلیدی” ، “بهینه سازی موتور جستجو (SEO)” و “جاسازی کدها” می توانند برای مبتدیان – مانند یک زبان خارجی – ترسناک باشند. به یاد دارید که “Bobtail / Non-Trucking” ، “Deadheading” ، “LTL ، OTR و SSR” باعث درخشش شما شد؟ اما اینکه در وهله اول حرفه ای بیمه کامیون باشید ، آنقدر باهوش نیستید! زمان اندکی که اکنون سرمایه گذاری شده جوایز بی نظیری دارد (کا چینگ!) بعد.

بازاریابی آنلاین در اینجا! آیا راننده کامیونی را می شناسید که هرگز بدون لپ تاپ خود در کابین ، یا یک شرکت حمل و نقل بار که حداقل به یک رایانه اعتماد نمی کند ، از خانه خارج نشود؟ همانطور که آنها برای نقل قول های بیمه کامیون جستجو می کنند ، شما علاقه مند هستید که نمایندگی خود را در صفحه 1 نشان دهید. بنابراین ، شما علاقه مند به یادگیری هستید. چگونه برای رسیدن به آن!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا