سرقت ادبی و حق چاپ

این یک واقعیت است – سرقت ادبی بخشی از زندگی یک کتاب است. من از سال 1999 است که مقالات خود را در اینترنت می گذارم و “سرقت” مطالبم رایج است.

جمله ای وجود دارد: “سنت واقعی ترین شکل چاپلوسی است”. من فقط امیدوارم که آنها تصمیم به پوشیدن لباس قرمز و دمپایی UGG من بگیرند.

هفته گذشته ، من دوباره مورد ضرب و شتم قرار گرفتم. این بار کتاب الکترونیکی بود. به عنوان “رقیب” ، من هر ماه چندین کتاب فرمت خریداری می کنم. نه به سرقت محتوا ، بلکه برای خواندن روشهای دیگر (بیش از یک راه برای پیکربندی کتاب شما وجود دارد) و اطمینان حاصل کنید که محتوای من به سرقت نرفته است.

کتاب الکترونیکی کاملاً نوشتاری و تمیز پیدا کردم. و برای 78٪ اول خوب بود ، سپس سه فصل آخر را خواندم. چی ٪@#!*! حرفهای من به iPad خیره شده بود. حتی یک تایپیو!

بعد از گذشت 4 ساعت از تحقیقات ، فهمیدم که فرد خاطی برای کتاب الکترونیکی خود از اسم مستعار استفاده کرده است. نام “واقعی” او ، حساب های توییتر و فیس بوک ، آدرس پستی وی ، شماره تلفن و محل کار را کشف کردم. من پسر عموی دوم شرلوک هولمز دو بار برداشته شدم.

اما مالش واقعی؟ این یکی از مشتری های من بود! هنگامی که نام واقعی او را گرفتم ، درخواست او را پیدا کردم که او کیت من را خریداری کرد و سپس محتوا را مستقیماً از PDF به کتاب الکترونیکی خود کپی کردم.

بنابراین برای محافظت در برابر سرقت ادبی چه کاری می توانید انجام دهید؟

ثبت حق چاپ من می دانم که کار شما از لحظه ای که “قلم را روی کاغذ” می گذارید دارای حق چاپ می باشد. اما ، به هر حال این کار را انجام دهید. در ایالات متحده آمریکا ، هزینه فقط 35 دلار است و شما را در سطح بین المللی محافظت می کند.

مراقب باش. شما نمی توانید یک بار در همه جا باشید ، اما خوانندگان شما می توانند (تقریبا). من یک پایگاه مشتری بسیار وفادار دارم و هنگام حمله به طرف خود می شوم.

کتابهای “مشکوک” بخرید. “به درون نگاه کنید” یا یک کتاب نمونه بگیرید. هر دو رایگان هستند. اگر شباهت هایی می بینید ، کتاب بخرید. در صورت تمایل می توانید ظرف 4 روز درخواست بازپرداخت کنید. من معمولاً به شما توصیه نمی کنم که بخرید و برگردید زیرا این ممکن است به حساب شما باشد.

اگر سرقت ادبی کار خود را پیدا کنید چه کاری باید انجام دهید؟

اولین. با مجرم تماس نگیرید. مهم نیست که چقدر وسوسه‌انگیز باشید ، خود را از حمله مستقیم آزار ندهید. این را به انبار وکالت قانونی خود واگذار کنید. اگر ادعای حقوقی دارید ، فروشگاه همه تلاش خود را انجام می دهد تا موضوع را از ترس انتقام جویی برطرف کند.

ثانیا با فروشگاه تماس بگیرید در مورد من مقصر در آمازون بود. در پایین هر صفحه یک محصول باکس آبی به نام “یادداشت ها” وجود دارد. گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید نظر خود را در مورد محصول انتخاب کنید ، از جمله:

آیا فکر می کنید این مورد حق چاپ را نقض می کند؟ اینجا کلیک کنید

آمازون نقض حق چاپ را جدی می گیرد. من بودم اطلاعات غلط در مورد این واقعیت توسط یک وکیل برجسته و کاملاً انتظار می رود که وی دیگر از آمازون در مورد این موضوع نشنود. وقتی دو روز پس از تماس با بخش حقوقی آمازون ، متوجه شدم که مواد متخلف حذف می شود ، خوشحال شدم. (توجه: بارگیری کتاب سه روز طول می کشد – تصور می کنم آنها موقعیت های زیادی برای رسیدگی دارند.)

سومین. دریافت وکیل. حداقل یک نفر می تواند متوقف و نگه دارد. خودتان پا زیادی بکشید و آماده شوید. داشتن حق چاپ و نشر ثبت شده یک امتیاز عالی است ، به خصوص اگر می خواهید یک ادعای بین المللی ارائه دهید. اگر در هر ساعت با مبلغ XXX دلار به وکیل پرداخت می کنید ، می خواهید سریع و سریع وارد شوید.

اطلاعات مفید

ثبت حق چاپ (ایالات متحده)

آگهی آمازون و رویه های مربوط به ادعای نقض حق نسخه برداری


اگر فکر می کنید کار شما به شیوه نقض حق نسخه برداری کپی شده است ، لطفاً اطلاعات کتبی مربوط به آگهی حق چاپ Amazon.com را در اختیار شما قرار دهید. لطفا توجه داشته باشید که این رویه منحصراً به منظور آگاه سازی آمازون از نقض محتوای حق چاپ شماست.

  • امضای الکترونیکی یا فیزیکی شخصی که مجاز به اقدام به نمایندگی از صاحب حق چاپ است.
  • توضیحی از اثر دارای حق چاپ که ادعا می کنید نقض شده است.
  • توضیحی از سایت مطالبی که شما ادعا می کنید در صورت نقض سایت ، از جمله شماره شناسه حراج ، در صورت کاربرد؛
  • آدرس ، شماره تلفن و آدرس ایمیل؛
  • بیانیه ای از طرف شما مبنی بر حسن نیت اعتقاد دارید که استفاده مورد اختلاف توسط صاحب حق چاپ ، نماینده آن یا قانون مجاز نیست؛
  • بیانیه ای از شما ، تحت مجازات مجازات ، مبنی بر اینکه اطلاعات فوق در اطلاعیه شما صحیح است و اینکه شما صاحب حق چاپ هستید یا مجاز به اقدام به نمایندگی از مالک حق چاپ هستید.

پس از جمع آوری اطلاعات ، می توانید ایمیل ، نامه یا نمابر ارسال کنید. من تصمیم گرفتم که آن را فکس کنم و تاریخ و ساعت درست کردم. وی همچنین فرم تماس با جرم را دنبال کرد.

نماینده حق نسخه برداری Amazon.com را می توان از ادعاهای نقض حق چاپ در سایت خود به شرح زیر مطلع کرد:

نماینده حق چاپ

بخش حقوقی Amazon.com

جعبه P.O 81226

سیاتل ، واشنگتن 98،108

تلفن: (206) 266-4064

فکس: (206) 266-7010

پست الکترونیک: Copyright@amazon.com

آدرس پست الکترونیکی:

نماینده حق چاپ

بخش حقوقی Amazon.com

خیابان 410 تری شمالی

سیاتل ، واشنگتن 98109-5210

ایالات متحده آمریکا

نتیجه

کتاب توهین آمیز روز سه‌شنبه از آمازون حذف خواهد شد. وکیل من برای تقویت ادعای من نامه ای متوقف و ناخواسته برای مجرم ارسال خواهد کرد و امیدواریم از هرگونه تخلف در آینده جلوگیری شود.

یکی از بهترین نتایج حاصل از این وضعیت ، هجوم حمایت از خوانندگان و مشتریان بود. حتی نمی توانم به شما بگویم که این چقدر شگفت انگیز بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا