ساختمان و مسکن

سرمایه گذاری ویلا قبرس – آیا یورو قیمت ها را افزایش می دهد؟

من در ماه ماه بودم که دولت قبرس اعلام کرد که قصد دارد یورو را به عنوان ارز خود معرفی کند زیرا می دانستم واقعاً به بازار املاک و مستغلات قبرس کمک می کند تا به ابعاد جدیدی کمک کند. افرادی بودند که از اثربخشی آن در چنین کشور توسعه یافته زیر سوال برده اند ، اما بازار فعلی املاک و مستغلات در قبرس رونق دارد.

معرفی یورو منجر به افزایش متوسط ​​سالانه قیمت ملک در قبرس نزدیک به 10٪ شد و مردم با سرمایه گذاری های زمین که شاهد افزایش شدید ارزش بازار بوده اند ، دیوانه شده اند. نرخ سود فعلی باثبات مانع اعطای وام های بانکی قبرس نمی شود و این مانع از کند شدن بازار املاک و مستغلات قبرس می شود. جزیره قبرس از طریق بهبود فرودگاه ها با پروازهای ارزان تر که به سرمایه گذاران املاک و مستغلات در قبرس کمک می کند تا سرمایه گذاری های املاک خود را با سهولت اضافی به پایان برساند ، سرمایه گذاران بالقوه املاک و مستغلات را به خود جلب کرده است.

شکی نیست که چنین روابطی بین کشورهای قبرس و انگلیس پس از جنگ جهانی دوم بسته شده است ، که انگلیسی ها قبرس را به عنوان یک مقصد تعطیلات در طول سال دوست دارند. اروپا امروز برای کشورهایی که در کنار هم به عنوان شرکای مساوی کار می کنند به پیمان جدیدی رسیدند و در آنجا بهتر از این جزیره افسانه ای قبرس برای گرد هم آوردن ، آرامش و لذت بردن از همه آنچه که این جزیره زیبا ارائه می دهد لذت برد. بهترین چیز این است که تقریباً 300 روز در سال می توانید از کاخ خیره کننده قبرس لذت ببرید که خورشید هرگز درخشش خود را متوقف نمی کند.

انگلیسی ها چندین سال است که در املاک و مستغلات قبرس سرمایه گذاری می کنند و به دلیل افزایش مداوم قیمت ملک ، سودهای عظیمی را برای سرمایه گذاران کسب کرده اند. اکنون دیگر گردشگران اروپای شمالی را می بینیم که به دنبال سرمایه گذاری عالی در املاک و مستغلات هستند که می توانند مقصر باشند. با نگاهی دورتر ، حتی سرمایه گذاران املاک و مستغلات در خاورمیانه وقتی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در کشورهای بزرگ اروپایی را غرق کردند ، متوجه قبرس و اینها می شوند.

شهرنشینی در قبرس با قوانین سختگیرانه ای در مورد فضای سبز با مقدار باورنکردنی از جزئیات پرداخت شده محیط زیست به اجرا در آمده است. به همین دلیل من عاشق قبرس را با شور و اشتیاق دوست دارم و کاملاً توصیه می کنم مکان را تغییر دهم ، همانطور که در وبلاگ من اطلاعات قبرس ، که در زیر مشاهده می کنید ، مشاهده می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا