بازرگانی

سرویس تقسیم کانال و عیب یابی + 7 روش اصلی عیب یابی

سرویس اشتراک و عیب یابی کانال
خطاهای تقسیم کانال عیب یابی و عیب یابی این یک فرایند کاملاً تخصصی و مبتنی بر مهارت است که توسط کارگران و تعمیرکاران مجاز و حرفه ای انجام می شود. عملکرد روان و مداوم سرویس های دوره ای ماشین ، احتمال نقص فنی در سخت افزار و ساختار قطعات دستگاه را کاهش می دهد.
بعلاوه ، بروز هرگونه اشکال و نقص فنی عملکرد بهینه و بهینه دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد. سطح خارجی مجاری جداگانه به دلیل قرارگیری در فضای باز همیشه در معرض انواع آلاینده ها و آلاینده های هوا قرار دارد.
با گذشت زمان ، پس از کاهش نفوذ و تجمع آلاینده ها در سطح کندانسور قطعات تجهیزات ، بازده و اثربخشی و مصرف برق آن افزایش می یابد. برای جلوگیری از این مشکلات و کاهش هزینه های مصرف ، موارد زیر را دنبال کنید: کانال شما تعمیر و نگهداری می شود.
علاوه بر این ، فیلترها ، سیم پیچ ها ، سیم پیچ ها و اجزای واحدهای داخلی و خارجی نیاز به نگهداری مداوم و منظم دارند. انجام این فرآیند در افزایش کارایی و بهبود قدرت خنک کننده دستگاه تأثیر مثبت دارد.
همانطور که گفته شد ، حضور در فضای باز می تواند فیلترها را آلوده کرده و مشکلاتی را ایجاد کند. اگر می خواهید درباره فیلترهای تقسیم کانال و مشکلات آنها بیشتر بدانید ، لطفا مقاله “فیلتر پارتیشن کانال” را بخوانید.

نحوه تعمیر و رفع خطاهای تقسیم کانال
1- تولید بادهای گرم در تابستان
تولید بادهای گرم به جای بادهای خنک و مطبوع در تابستان یکی از عناصری است که اهمیت و اهمیت آن را برای حل خطاهای تقسیم کانال افزایش می دهد. حالت خنک کننده غیرفعال دستگاه ، یخ زدن سیم پیچ اواپراتور ، مسدود شدن جریان هوا متقاطع و آلودگی فیلتر تصفیه از دلایل اصلی این مشکلات است.
تجمع آلاینده ها و ذرات گرد و غبار روی سطح فیلتر باعث کاهش خنک شدن و خنک شدن دستگاه می شود. تخلیه مبرد یا مبرد کم شده ، مبرد بی کیفیت و سوپاپ برگشت مسدود از دیگر دلایل این مشکل است.
2. صداهای غیرمعمول زیادی تولید می کند
انتشار بیش از حد و سر و صدای زیاد هنگام کار از مشکلات رایج در تقسیم کانال است. دلایل اصلی این مشکل کانال نامناسب ، غیر استاندارد و ضخامت کانال کم است. ناسازگاری ابعاد مجرای هوا با ابعاد تجهیزات و نصب نامناسب برزنت و درزگیرها می تواند باعث افزایش سطح صدای مجرای جداگانه شود.
برای دانستن دلیل افزایش صدای راه های هوایی و یافتن راه حل هایی برای کاهش سر و صدا ، مقاله “دلیل افزایش حجم راه هوایی و راه های کاهش آن” را بخوانید.
3- ارتعاش و ارتعاش با ظرفیت بالا
سایر خطاهای دریافت و عیب یابی خطاهای تقسیم کانال باعث لرزش و لرزش شدید خازن یا صفحه خارجی دستگاه می شود. موقعیت نامناسب و نامتعادل خازن و عدم استفاده از ویبراتور منجر به بروز این مشکل خواهد شد. ژ
در نتیجه ، انتخاب یک سایت مناسب برای نصب و اجرای کف مجاری فضای باز و نصب میراگرهای ارتعاشی این مشکلات را بسیار کاهش می دهد.
4- کاهش ظرفیت خنک کننده دستگاه
ظرفیت خنک سازی و خنک شدن کم یکی از مشکلات رایج مجاری حفره است. خنک سازی و خنک سازی این دستگاه با استفاده از گاز مبرد (R410a ، R22 و R134) انجام می شود. نشتی در سیستم مبرد را تخلیه می کند و باعث کاهش آن در دستگاه می شود.در نتیجه ، ظرفیت خنک کننده مجرای هوا به طور قابل توجهی کاهش می یابد. با اطمینان از میزان و شارژ مبرد می توان این مشکل را به راحتی حل کرد.
5- تهویه دستگاه را کاهش دهید
یکی دیگر از مشکلات رایج ترک کانالها کاهش حجم تهویه و جریان هوای داخلی است. داکت اسپلیترها از طریق یک دمنده یا فن ، هوای تازه را با حداکثر توان و انرژی در فضای داخلی توزیع می کنند.

مشکلات فن هواکش باعث کاهش حجم تهویه و در نتیجه کاهش جریان هوا از صفحه داخلی سیستم می شود.

6- نقص در کمپرسور مجرای هوا
مورد متداول دیگر برای عیب یابی خطاهای تقسیم کانال ، خرابی در قسمت کمپرسور دستگاه است. کمپرسور یکی از مهمترین و مهمترین قسمتهای کانال اسپلیت است. به عبارت دیگر ، قلب و تمرکز اصلی سیستم خنک کننده جمع و جور به کمپرسور اختصاص یافته است.
روند ایجاد و تولید هوای سرد با عملکرد صحیح کمپرسور یا واحد فشرده سازی دستگاه آغاز می شود. سو mal عملکرد کمپرسور در حالیکه روند خنک سازی متوقف شده است هزینه های نسبتاً زیادی را به مصرف کننده تحمیل می کند. با بازرسی و ارزیابی کمپرسور می توان از درستی قطعات و اجزای آن اطمینان حاصل کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپرسور کانال می توانید مقاله “کمپرسور کانال چیست و انواع آن چیست؟”
7- ترموستات خراب می شود
اگر ترموستات کانال خراب یا خراب باشد ، تنظیم و مدیریت دمای داخلی قطع می شود. ترموستات دمای مورد نظر فضای داخلی را کنترل و کنترل می کند و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.
با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/duct-split-service/
تاریخ انتشار :
2021-05-23 10:00:11.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا