خانواده

سریال کره ای عاشقانه دبیرستانی جدید

انیمه در ژانرهای مختلف وجود دارد. از انیمه‌های اکشن و عاشقانه گرفته تا انیمه‌های دیگر. اما یک انیمه محبوب‌تر شده و آن انیمه دبیرستانی است. چون بزرگ‌ترین طرفداران انیمه از این گروه سنی هستند. به همین دلیل از سریال و فیلم‌های انیمه این سبک حمایت می‌کنند. در دهه گذشته انیمه‌های دبیرستانی بسیاری تولید شده‌اند که در اینجا می‌خواهیم بهترین آنها را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


20. بگو دوستت دارم – Sukitte Ii na yo – 2012

یک انیمه عاشقانه با حضور شخصیت اصلی زن می تاچیبانا که ارتباط با مردم را دوست ندارد چون می‌ترسد به او آسیب برسانند. همه چیز از دوران کودکی او شروع شد که دوستانش، یا کسانی که تصور می‌کرد دوستان او هستند، به او خیانت کرده و او را مسبب مرگ یک حیوان اهلی توی کلاس می‌دانستند. از آن زمان توی خودش است. اما سرنوشت او را روبروی یک دانش آموز محبوب دبیرستان، یاماتو کوروساوا که شخصیت اصلی مرد انیمه است، قرار می‌دهد. او از این دختر خوشش آمده و دوست دارد دوست او باشد. اما می دست رد به سینه او میزند. اما به تدریج می نرم‌تر می‌شود و سرانجام یک دوست خوب پیدا می‌کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های تاریخ سینما درباره غذا و آشپزی که باید تماشا کنید


19. همسایه من سکی – Tonari no Seki-kun – 2014

انیمه ای زیبا و دیدنی با داستانی متفاوت درباره پسری دبیرستانی به نم سکی-کون که به بقیه توجهی نداشته و به کارهای خاص خودش می‌پردازد. یوکوی دختری است که کنار او می‌نشیند و شاهد کارهایی اوست. کارهایی مانند خلق یک زمین گلف روی میز، یا ساخت شکلک‌های مختلف با کاغذ. به همین دلیل اغلب با معلم به مشکل برمی خورد.


18. صدای خاموش – Koe no Katachi – 2016

انیمه عاشقانه‌ای در فضای دبیرستانی درباره قهرمانی به نام شویا ایشیدا که با آزار رساندن به دیگران می‌خواهد وقتش را بگذارند. بنابراین وقتی دختری ناشنوا به نام شوکو کلاس آن‌ها می‌آید او را مسخره می‌کنند. این موضوع مادر شوکو را ناراحت کرده و مدرسه هم از این موضوع ناراحت هستند. ما به جای اخراج شدن شویا شوکو از مدرسه می‌رود و بنابراین فرصتی برای جبران شویا باقی نمی‌ماند. همکلاسی‌ها او را مقصر می‌دانند. بنابراین در سال سوم شویا تصمیم می‌گیرد شوکو را ببیند و از او عذرخواهی کند.


17. بی‌نظمی در دبیرستان جادو – Mahouka Koukou no Rettousei – 2014

داستان در دنیایی پر از جادو و داستان پریان رخ می‌دهد که حالا تکنولوژی هم به آن راه یافته است. در آنجا دبیرستانی قرار دارد که جادو را آموزش می‌دهد و دانش آموزان با آزمون ورودی پذیرفته می‌شوند و براساس نمره در دو گروه قرار می‌گیرند. افرادی با نمره بالاتر بلومز نام گرفته و در کلاس اول هستند و افرادی با نمره پایین ویدز نام گرفته و کلاس دوم هستند. داستان به دو خواهر و برادر می‌پردازد که یکی باهوش‌تر بوده و در گروه بلومز جای گرفته و دیگری ضعیف‌تر بوده و عضو گروه ویدز است.


16. دختر اهلی ساکوراسو – Sakurasou no Pet na Kanojo – 2012

شخصیت اصلی این انیمه سوراتا کاندا است که گربه‌ها را دوست دارد آنقدر که چند تا گربه توی اتاقش هستند. اما نگهداری گربه در خوابگاه ممنوع است و سوراتا که نمی‌تواند آنها را رها کند به ساکورا هال می‌رود تا از شر گربه‌ها خلاص شود. این خوابگاه جدید جای خوبی است که شخصیت‌های دیگر انیمه مانند کامیگوسا میزاکی، میتاکا جین، ریونوسوکه، آیوما نانامی و شینا ماشیرو هم آنجا هستند. سوراتا باید به فضای جدید خو بگیرد تا برای گربه‌هایش صاحب جدید پیدا کند.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین ویلن‌های تاریخ انیمه


15. دروغ تو در آوریل – Shigatsu wa Kimi no Uso – 2014

انیمه دیگری با امیتاز بالا در فضای دبیرستانی که مضامین موزیکال، الهام بخش و عاشقانه هم دارد. داستان درباره زندگی کوسی آریما، پیانیستی ماهر است که پس از مرگ مادر دیگر نمی‌تواند به موسیقی ادامه دهد. کاوروی میازونو هم ویولونیستی بااستعدد است که به عنوان یک شخصیت باهوش می‌تواند کوسی را از این شرایط بد نشان دهد. کوسی با وجود کوروی دوباره به دنیای موسیقی بازمی گردد.


14. نام تو – Kimi no Na wa – 2016

موضوع فیلم جدید نیست اما خوب به آن پرداخته شده است. موضوع این است: اگر یک روز در جسم فرد دیگری بیدار شوید چه می‌شود؟ داستان درباره دو شخصیت به نام‌های میتسوها میامیزو و تاکی تاچیبانا است. میتسوها در روستا زندگی کرده و همیشه دوست دارد پسری ساکن توکیو باشد. تاکی پسری اهل توکیوست که دوست دارد معمار شود. روزی هردو در حالتی بیدار می‌شوند که در جسم دیگری هستند. بنابراین فیلم به زندگی جدید این دو می‌پردازد.


13. دیگری – Another – 2012

انیمه ای عاشقانه که داستان در دبیرستان جریان دارد. یک انیمه در ژانر تریلر که بیننده را میخکوب می‌کند. داستان درباره یک دبیرستان به نام یومیاماست که دختری به نام میزاکی سال‌ها قبل در آنجا از دنیا رفت. کویچی ساکاکیبارا پسری نوجوان است که به آن مدرسه رفته و در کلاس میزاکی می‌نشیند. به زودی متوجه می‌شود کلاس فضای تاریکی دارد. عجیب این است که دختری به نام میزامی با یک چشم بسته شده در کلاس حضور دارد و بچه‌های دیگر به او بی محلی می‌کنند. با وجود اخطار همکلاسی‌ها و خود میزاکی، کویچی به او نزدیک می‌شود.


12. زندگی روزانه پسران دبیرستانی – Danshi Koukousei no Nichijou – 2012

انیمه ای درباره پسران دبیرستانی که هر قسمت آن به ماجراجویی‌های سه دوست به نام‌های هیدنوری، یوشیتاکه و تاداکومی می‌پردازد. آن‌ها چیزهایی مانند ربات‌های بزرگ و داستان‌های عاشقانه را دوست دارند. شوخی‌های انیمه هم آن را جالب‌تر می‌کند. اگر می‌خواهید یک انیمه دیدنی تماشا کنید این انیمه مناسب شماست.

همچنین بخوانید: معرفی 10 انیمه جذاب و دیدنی با ژانر حارم در سال 2019 که باید تماشا کنید


11. پروژه کی – K-Project – 2012

انیمه ای درباره موجوداتی به نام کینگ که توانایی ماورایی دارند. آن‌ها دارودسته ای تشکیل داده و عضو قبول می‌کنند. همچنین باید از این اعضا محافظت کنند. یاشیرو یک دانش آموز دبیرستانی است که زندگی معمولی دارد اما پس از مرگ تاتارا توتسوکو یکی از اعضای هومرا، همه چیز عوض می‌شود. فیلم قتل پخش شده و قاتل به یاشیرو شباهت دارد. اعضای هومرا مرگ یکی از اعضایشان را تحمل نمی‌کنند و مزدوری را برای قتل یاشیرو روانه می‌کنند. آیا یاشیرو می‌تواند زنده بماند؟


10. دبیرستان مردگان – Highschool of the Dead – 2010

مسلماً پسرها انیمه هایی با مضامین اچی را دوست دارند پس از این انیمه دبیرستانی خوششان می‌آید. همچنین اگر مضامین زامبی را دوست داشته باشید از این انیمه خوشتان می‌آید. داستان در ژاپن پر از زامبی رخ می‌دهد که مرده‌ها بیدار شده و در شهر آشوب به پا کرده‌اند. در این میان گروهی از دانش آموزان دبیرستانی می‌خواهند از این آخرالزمان زامبی نجات پیدا کنند. تاکاشی کیمورو یکی از این دانش آموزان است که پس از گاز گرفته شدن توسط یک زامبی یکی از بهترین دوستانش را کشت. حالا با دوست دختر دوست مرده‌اش است و قول داده از او مراقبت کند. در این میان بازماندگان دیگری را می‌بیند.


9. از من به تو – Kimi ni Todoke – 2009

یک انیمه دبیرستانی دیدنی بدون مضامین کلیشه درباره دختری به نام کورونوما ساواکو که خجالتی بوده و بنابراین بقیه او را خوب نمی‌شناسند. به علاوه به روح فیلم‌های “حلقه” (The Ring) هم شباهت دارد و همین موضوع شرایط را بدتر می‌کند. همکلاسی‌ها او را ساداکو صدا می‌کنند. ساواکو دوست دارد زندگی معمولی داشته باشد و با همکلاسی‌هایش وقت بگذراند. پسر محبوبی به نام کازهایا شوتا توجه او را جلب می‌کند اما آیا از دختر خوشش می‌آید؟ اما به سراغش ساواکو رفته و با او حرف میزند. بنابراین ساواکو امیدوار می‌شود.


8. آنجل بیتز! – Angel Beats! – 2010

خب این انیمه زندگی پس از مرگ ادیان را نشان می‌دهد. اوتوناشی مرده و حالا به جهنم می‌رود یا بهشت؟ نمی‌دانیم اما می دانیم مرده و به دنیای پس از مرگ می‌رود. تنها چیزی که درباره خودش به یاد دارد اسمش است. در آنجا دختری اسلحه دار به نام یوری را می‌بیند که می‌خواهد در این دنیا کمکش کند. همچنین به اوتوناشی می‌گوید که رهبر گروهی به نام شیندا سکای سنسن است که با دختری شرور به نام تنشی مبارزه می‌کنند. اما اوتوناشی یوری را باور ندارد. اما سپس به گروه او نزدیک شده و به تنشی هم جذب می‌شود.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه برتر ژانر ایسکای در تاریخ انیمه سازی


7. معلم بزرگ انیزوکا – Great Teacher Onizuka – 1999

انیمه ای زیبا با مضمونی جذاب درباره گانگستری به نام بایکر به نام اونیزوکا که می‌خواهد زندگی گانگستری خود را کنار گذاشته و معلم شود. اما دلیلش چیست؟ البته دلیل خیلی خوبی ندارد. اما این کار آسان نیست چون بچه‌های مدرسه معلمشان را اذیت می‌کنند. اما انیزوکا می‌تواند از عهده مشکلات بربیاید و به هدفش برسد.


6. دبیرستان دی ایکس دی – High School DxD – 2012

ایسی هیودو یک آدم عوضی است که دائم با دوستانش درباره دخترها حرف می‌زنند. حتی حین لباس عوض کردن دخترها آنها را زیرنظر دارند. ایسی دوست دارد یک دوست دختر زیبا داشته باشد. از آن طرف دختری به سراغش می‌آید و به او پیشنهاد می‌دهد. اما همه چیز آنطور که باید پیش نمی‌رود، چون دخترک یک فرشته مغضوب است و ایسی را می‌کشد. اما سپس او توسط ریاسس گرموری شرور نجات پیدا می‌کند. حالا ایسی برده او شده و باید از او اطاعت کند. اگر از مضامین اچی خوشتان می‌آید این انیمه را تماشا کنید.


5. ساکاموتو هستم – Sakamoto desu ga – 2016

یک کمدی دبیرستانی با داستانی تکراری اما جذاب درباره پسری جذاب و خوشتیپ با شخصیتی خوب به نام ساکاموتو که در روز اول مدرسه توجه همه را به خود جلب می‌کند. دخترها عاشق او می‌شوند. آیا معلم‌ها یا دانش آموزها می‌توانند به پای او برسند؟ حداقل سعی‌شان را می‌کنند.


4. احمق‌ها و آزمون‌ها و موجودات الهام بخش – Baka to Test to Shoukanjuu – 2010

یک انیمه می‌تواند موضوعی ساده را در ژانر فانتزی به داستانی عجیب تبدیل کند. آکیشیزا یوشی در مدرسه‌ای درس می‌خوانند که هیولاهای اساطیری را فرا می‌خوانند. این مدرسه سیستم امتیازبندی خاص دارد. اگر دانش آموز ماهری با نمره‌های خوب هستید در گروه الف قرار می‌گیرند که بهترین جای مدرسه و فضای راحت در اختیارشان قرار می‌گیرد. اما از سوی دیگر شرایط بد است. بدترین جای مدرسه در اختیار بچه‌های دیگر قرار می‌گیرد. آکیشیزا در درجه پایین قرار دارد و تلاش می‌کند تا به درجات بالا برسد.

همچنین بخوانید: معرفی 20 انیمه مورد انتظار سال 2020 که در انتظار انتشارشان هستیم


3. ری لایف – ReLife – 2016

آیا فیلم “دوباره 17” (17 Again) را دیده‌اید؟ در اینجا می‌خواهیم نسخه انیمه آن را تماشا کنیم که قهرمان آن آراتا کایزاکی مردی 27 ساله از نظر همه یک فرد شکست خورده است. دائم شغل عوض می‌کند و انگار هدفی ندارد. اما دیدار با ریو یواکه محقق مرکز تحقیقاتی ری لایف همه چیز را عوض می‌کند. از او می‌خواهند قرصی را بخورد که همه چیز را عوض می‌کند. قرص را خورده و درحالی بیدار می‌شود که 17 ساله است. حالا باید یک سال در دبیرستان درس بخواند تا مورد آزمایش قرار بگیرد. ریو هم بر او نظارت دارد. اما او هنوز یک بازنده است، در آزمون‌ها شکست می‌خورد و نمی‌توانید مقررات را دنبال کند. بنابراین باید تلاش کند تا اشتباهات گذشته‌اش تکرار نشوند.


2. نارنجی – Orange – 2016

قهرمان انیمه ناهو تاکامیا یک نامه عجیب دریافت می‌کند که برای خودش ارسال شده اما موضوع عجیب فرستنده آن است که انگار خود ناهو آن را از آینده برای خودش فرستاده. بله، ناهوی آینده برای ناهوی ده ساله نامه فرستاده است. این موضوع نشان می‌دهد که ناهو از آینده‌اش پشیمان بوده و از خود گذشته می‌خواهد اشتباهاتش را تکرار نکند. همچنین در نامه از پسری به نام کاکرو صحبت می‌کند که ناهو باید از او محافظت کند و در عین حال آینده خودش هم بهتر شود.


1. کنیچی: قویترین شاگرد – Mightiest Disciple Kenichi – 2006

یک انیمه دیدنی و جالب با هنرهای رزمی اکشن که شخصیت اصلی آن کنیچی نام دارد. شخصیتی ضعیف که همیشه با دیگران به مشکل برمی خورد. اما عین تمرین و قوی شدن آنقدر غرق کتاب‌ها می‌شود که دیگر تمرین می‌کند. اما وقتی در باشگاه کاراته به او حمله می‌کنند باید محافظت از خودش را یاد بگیرد. در مکانی به نام ریوزانپاکو که مربی‌های مختلف حضور دارند کمک دریافت می‌کند. تمرینات آنقدر شدید است که کنیچی می‌خواهد آنجا را ترک کند. اما اراده و عشق او به همکلاسی‌اش میو، که خودش خبره هنرهای رزمی است، او را قوی‌تر می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!


فیلم های کره ای به دلیل مضامین جالب و اجرای زیبای بازیگران محبوب شده است. به همین دلیل در اینجا تصمیم گرفته ایم فیلم های عاشقانه این سینما را به شما معرفی کنیم. یکی دیگر از ویژگی های این فیلم ها خشونت، کمدی، اکشن پر سرعت یا مضامین عاشقانه آن است و وجه تمایز آن این است که هیچ لایه پیچیده کننده ای در آن دیده نمی شود.

هرچقدر که افراد بدبینی باشیم بازهم نسبت به فیلم های عاشقانه و ملودرام کشش داریم. همه ما فیلم های کمدی رمانتیک مورد علاقه خود را در هالیوود داریم، اما ممکن است گاهی حوصله مان سر رفته و اینجاست که فیلم های کره ای می توانند به نجات مان بیایند. فیلم های کره به دلیل داستان جهان شمول و استفاده از مضامین عاشقانه شهرت دارند. روایت ها اغلب ساده بوده و اجرای بازیگران نیز آن را به یک موسیقی زیبا بدل کرده است.

فیلم های کره ای رمانتیک در سایه فیلم های تریلر این سینما قرار می گیرند، به همین دلیل در اینجا تصمیم داریم برترین فیلم های عاشقانه سینمای کره را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


20. رنگ آمیزی شده – Pained – 2011

یک اثر درخشان برای کواک کیونگ-تائک، کارگردان این فیلم که در گذشته به دلیل ساخت فیلم های گانگستری و تریلر شهرت داشت. این درام عاشقانه با بازی کوان سانگ-وو و جونگ ریو-وون داستان یک مرد تنهای و افسرده است که پس از تصادف در جوانی نمی تواند درد فیزیکی را تحمل کند. با این حال با یک زن بیمار آشنا شده، عاشق هم شده و درد و غم یکدیگر را شریک می شوند. یک داستان عاشقانه عمیق و شاهکار کیونگ-تائک که با وجود عناصر عاشقانه اش به یک شگفتگی تبدیل شده است. با دیدن این اثر عاشقانه اشک تان درمی آید.

همچنین بخوانید: بهترین سریال های درام کره ای که در سال 2019 پخش خواهند شد


19. عروس کوچک من – My Little Bride – 2004

آموزش | افسردگی

یک درام عاشقانه دبیرستانی درباره بو-یئون، یک دختر دبیرستانی که از همکلاسی اش جونگ-وو، که بازیکن بیسبال نیز هست، خوشش می آید. عجیب است که پدربزرگ بو-یئون نیز از او می خواهد که با سانگ-مین ازدواج کند، زیرا در زمان جنگ کره با پدربزرگ او قرارداد بسته بود. سپس بو-دئون با سانگ-مین ازدواج می کند، درحالی که مشخص است که سانگ-مین عاشق بو-یئون است اما نمی تواند عشق خود را اعتراف کند. پس از ازدواج بو-یئون هنوز به جونگ-وو علاقه دارد و بدون دانستن والدین و همسرش هنوز با او قرار می گذارد. با منصوب شدن سانگ-مین به عنوان معلم دبیرستان بو-یئون اوضاع برای همسرش دشوار می شود. این فیلم که جوایز مختلفی دریافت کرده، از جمله جایزه بهترین بازیگر زن و به همین دلیل به یک اثر دیدنی تبدیل شده است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال های کره ای در سال 2018


18. زمان – Time – 2006

آموزش | افسردگی

شاهکار دیگر کیم کی-دوک در این لیست  درباره زنی که برای داشتن چهره جدید به زیر تیغ جراحی رفته است. عاشق قبلی او اکنون عاشق زن دیگری شده و نمی داند که همان دختر قبلی است. یک داستان هوشمندانه با رگه هایی از ملودرام که مطالعه شخصیت محسوب شده و با کنار زدن مرزهای فرهنگی قابل همزادپنداری است. این فیلم مانند اغلب فیلم ها توجه حسی و فکری مخاطب را طلبیده و به همین دلیل دیدنی است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


17. بادگیر – Windstruck – 2004

آموزش | افسردگی

یئو کیونگ-جین یک پلیس زن و میونگ-وو یک معلم فیزیک عاشق هم می شوند اما میونگ-وو مرده و کیونگ-جین با افسردگی و تمایل به خودکشی تنها می ماند. با این حال حضور عشقش را در اطراف خود حس کرده و به این ترتیب فیلم به ژانر سورئال تبدیل می شود. یک فیلم احساسی و سرگرم کننده که تحت هر شرایطی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

همچنین بخوانید: معرفی 11 سریال کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید


16. معمای 101 – Architecture 101 – 2012

آموزش | افسردگی

آمیزه ای از عاشقانه و ملودرام درباره داستان عشق دو دانشجو که در کلاس های مقدماتی معماری عاشق هم شده و در کنار هم می مانند. این فیلم جلوه های زیبایی دارد که توجه هر مخاطب را به خود جلب کرده و باعث می شود با هر شخصیتی که دارید با فیلم ارتباط برقرار کنید و خاطرات گذشته خود را به یاد آورید. یک داستان عاشقانه دوست داشتنی، جذاب و خاطره انگیز. شخصیت پردازی و سبک فیلم با استقبال مواجه شد و با فروش 20 میلیون دلاری در زمان اکران پرفروش بود.

همچنین بخوانید: 25 درام برتر سینمای کره جنوبی


15. عشق اول یک میلیونر – A Millionaire’s First Love – 2006

جائه-کیونگ یک جوان ثروتمند است که در 19 سالگی با مرگ پدربزرگش یک شبه میلیونر شده است. وکیل به او اطلاع می دهد که براساس وصیت نامه پدربزرگ او باید در دبیرستان دولتی بورام که امکانات خاصی ندارد تحصیل کند. همچنین در صورت مشروط یا اخراج شدن ثروت خود را از دست خواهد داد. جائه-کیونگ که راه دیگری ندارد به این مدرسه می رود. اما با دیدن ایون-هوان، دختر زیبای مدرسه، عاشق او خواهد شد. از آنجاییکه عشق از ثروت برتر است بنابراین در اینجا شاهد یک داستان عاشقانه زیبا هستیم.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر کره‌ای تاریخ سینما


14. پسر گرگینه – A Werewolf Boy – 2012

یکی از زیباترین فیلم های کره در این قرن که آمیزه ای از فانتزی، عاشقانه و ملودرام محسوب می شود. سون-یی یک زن بزرگسال است که به روستایی که در کودکی می رفته، می رود و از یک پسر یتیم مراقبت می کند. نام او را چول-سو گذاشته و مانند فرزند خود از او مراقبت می کند. این پسر با دمای بالای بدن، چابکی و گروه خونی ناشناخته، مانند گرگینه هاست. چول-سو و سون-یی عاشق هم می شوند و پس از 47 سال هنوز حسشان را به هم نگفته اند. این فیلم به کارگردانی جو سونگ-هی بسیار خوش ساخت و دیدنی است و می تواند احساسات مختلفی را برانگیزد. یک ملودرام زیبا و دیدنی که با روایت جادویی خود شما را همراه می کند.

همچنین بخوانید: 10 انیمه‌ی سینمایی زمستانی که ژاپنی ها انتظارش را می‌کشند


13. زیبای درون – The Beauty Inside – 2015

یک کمدی رمانتیک زیبا، براساس فیلم اجتمای سال 2012 از اینتل و توشیبا، درباره مردی که در بدن های مختلف بیدار شده و یک روز کودک، یک روز یک زن مسن، یک روز یک خارجی و یک روز یک مرد مسن است، اما در این میان تنها چیزی که تغییر نمی کند زنی است که دوستش دارد. با وجود این تغییرات از درون همان انسان همیشگی است و همان اگاهی را داراست. تنها خودش و آن زن این راز را می دانند و زن هم همواره دوستش دارد. عنصر فانتزی در این فیلم مشخص بوده و نشان می دهد که عشق واقعی به خاطر خود فرد است نه مسائل بیرونی. یک فیلم جذاب و تاثیرگذار که با دیدن آن احساس لذت می کنید.

همچنین بخوانید: 40 فیلم برتر ژاپنی در تاریخ سینما (بخش دوم)


12. بیشتر از آبی – More Than Blue – 2009

داستان یک مرد بیمار به نام کی که عاشق دوست دوران کودکی اش کریم است اما به دنبال همسر مناسبی برای اوست تا پس از مرگش تنها نماند. کی درباره احساسش به کریم چیزی نمی گوید، تا زمان ازدواج او با جو-هوان، که کریم برای خوشحالی کی عاشق او شده است. گرچه کی و کریم به عشق خود نسبت به هم اعتراف می کنند اما کریم با جو-هوان ازدواج کرده و سپس مشخص می شود که پس از مرگ کی خودکشی می کند تا با عشق واقعی اش باشد. نقش آفرینی بازیگران اصلی بسیار باورپذیر و دیدنی است و گرچه برخی از داستان های ملودرام خسته کننده هستند، اما این اثر تاثیرگذار است. یک داستان عاشقانه زیبا و دیدنی.

همچنین بخوانید: 40 فیلم برتر ژاپنی در تاریخ سینما (بخش اول)


11. بودن با تو – Be With You – 2018

یکی از جدیدترین عاشقانه های کره ای که بازسازی رسمی یک فیلم ژاپنی به همین نام محسوب می شود. سان یه-جین، به عنوان یکی از برترین بازیگران کره ای در این فیلم حضور داشته و داستان سو-اه را روایت می کند که در بستر مرگ به همسرش وو-جین قول می دهد تا یک سال بعد و در یک روز بارانی به او بپیوندد. یک سال بعد که وو-جین قولش را فراموش نکرده، باید از پسرشان جی-هو مراقبت کرده و زندگی معمولی را ادامه دهد. طبق قول سو-اه به خانواده اش بازگشته اما متاسفانه درباره آن ها چیز زیادی نمی داند. عناصر فانتزی این فیلم از عناصر عاشقانه بیشتر بوده اما به زودی به عناصر عاشقانه بازمی گردد. یک آمیزه جالب از روایت ژاپنی و سبک فیلمسازی کره.

همچنین بخوانید: لیست 20 تایی خشن ترین فیلم های تاریخ سینما که نباید از دست بدهید


10. پنجشنبه فرمان – Maundy Thursday – 2006

داستان زیبای یون-سو که در آستانه مجازات و حکم خود است و با زنی جوان به نام یو-جیونگ که در آستانه خودکشی است و با عمه اش خواهر مونیکا به زندان آمده ارتباط حسی برقرار می کند. از آنجاییکه یون-سو و یو-جیونگ کودکی و گذشته دشواری داشتند، می توانند به راحتی ارتباط حسی خوبی برقرار کنند. قدرت حسی این داستان است که روایت را به جلو برده و سبک سونگ هائه-سونگ فیلمساز توانسته به شیوه هایی مخاطب را درگیر کند. شخصیت ها چند لایه هستند و بازی احساسی دارند. یک فیلم ساده و تاثیرگذار.

همچنین بخوانید: برترین فیلم‌های ترسناک سینمای ژاپن


9. فیلن – Failan – 2001

فیلن ساکن چین بوده و پس از مرگ والدین به کره می رود تا اقوام خود را پیدا کند. اما آنها به کانادا مهاجرت کرده و او برای زندگی در کره از یک آژانس همسریابی تقاضا می کند تا برای او همسری انتخاب کرده و یک سارق و یک عضو پیشین گانگستری به نام کانگ را برای او انتخاب می کنند. کانگ هم به دنبال پول است و می خواهد زندگی خود را سروسامان دهند و داستان زمانی بدتر می شود که رئیس کانگ از او می خواهد مسئولیت یک قتل را برعهده بگیرد و فیلن که مشغول نوشتن نامه های عاشقانه به اوست نمی داند که این نامه ها هرگز به او نمی رسند. یک داستان تکان دهنده و تاثیرگذار که شما در ماجراجویی پیچیده فیلن همراه می کند. این فیلم با کارگردانی و اجرای زیبا نامزد دریافت جوایز مختلف شد.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر تاریخ سینما با موضوع کوری (نابینایی)


8. ال ماره – Il Mare – 2000

فیلمی که نسخه انگلیسی آن با نام “خانه روی برکه” (The Lake House) با حضور ساندرا بولاک و کیانو ریوز ساخته شد و داستان زنی به نام یون-جو را ایفا می کند که در کنار دریای ال ماره زندگی کرده و اما مجبور است به زودی آنجا را ترک کند. در صندوق پست خانه نامه ای گذاشته و از ساکنان جدید می خواهد ارتباط با او را حفظ کنند. سونگ-هیون، دانشجوی معماری، ساکن بعدی این خانه است و متوجه می شود که نامه به آینده تعلق دارد. یعنی یون-جو و سونگ-هیون با دو فاصله زمانی از هم زندگی کرده و صندوق پست مانند یک ماشین زمان است که به آنها اجازه می دهد نامه ها و چیزهایی از آینده را باهم رد و بدل کنند. گرچه این فیلم در زمان اکران چندان موردتوجه قرار نگرفت اما این درام عاشقانه سفر در زمان در طی سال ها محبوب شد.

همچنین بخوانید: نگاهی به بهترین فیلم های سینمای چین در سال 2018


7. کریسمس در اوت – Christmas in August – 1998

یک فیلم زیبا و تاثیرگذار که تاثیر آن با هیچ فیلمی قابل مقایسه نیست. داستان یک عکاس و یک پارکبان که عاشق هم شده اما از آنجاییکه عکاس بیمار بوده و تا چند سال دیگر زنده نیست، و به همین دلیل خوشحال نیستند. داستان زیبا بوده و اجراها باورپذیر هستند. کارگردانی هور جین-هو ثابت می کند که حتی یک لحظه فیلم خسته کننده نیست. “کریسمس در اوت” یک ملودرام کمدی زیبا بوده و جین-هو با استفاده از عناصر مختلف مضامین فیلم را نشان می دهد.

همچنین بخوانید: برترین فیلم های عاشقانه تاریخ سینما با موضوع عشق یک طرفه


6. همیشه – Always – 2011

یک داستان عاشقانه میان یک بوکسور سابق منزوی که اکنون در پارکینگ کار کرده و یک بازاریاب تلفنی نابینا. آن ها اولین بار زمانی همدیگر را میبینند که زن او را به جای کارمند قبلی اشتباه گرفته و از آن زمان زندگی هردویشان تغییر می کند. این فیلم هم مانند ملودرام های کره ای روایت و شخصیت پردازی بسیار خوبی دارد و اگر از داستان عاشقانه غم انگیز خوشتان می آید می توانید آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه سال 2019 که نباید از دست بدهید


5. کلاسیک – The Classic – 2003

فیلم با دو خط زمانی مختلف با حضور یی-جین در نقش جو-هی، مادر و جی-هیه در نقش دختر و تاثیرشان در عشق و رابطه شان. زمانی که جی-هیه به سراغ نامه های مادرش رفته و از رابطه و عشق او در گذشته باخبر می شود، به یاد خاطرات خود و تجربیات اش می افتد. گرچه عواقب متفاوت است، زمانی که جی-هایه عاشق پسر جون-ها می شود در حالی که جون-ها عشق قبلی جون-هی است، همه چیز به یک اتفاق مشترک ختم می شود. یک روایت پیچیده اما قابل درک از داستان های عاشقانه متقاطع که نقش آفرینی های زیبا، مخصوصا از سون یه-جین را به نمایش گذاشته و تجربه فراموش نشدنی را در اختیارتان می گذارد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های عاشقانه که در سال 2018 اکران شدند


4. اوئسیز – Oasis – 2002

داستان عاشقانه دو مجرم که جونگ-دو مجرمی است که پس از تصادف و فرار و سه سال زندانی شدن آزاد شده است. او طی گشتن به دنبال خانواده اش و یافتن شغل، با خانواده مردی که سه سال پیش او را کشت نیز ارتباط برقرار می کند. در خانه قربانی، گونگ جوی بیمار را می یابد که قطع نخاع شده و برادرش با برداشتن دارایی او به آپارتمان جدیدی می رود و او را رها می کند تا همسایه ها از او مراقبت می کنند. گونگ جو به زودی با جونگ-دو ارتباط برقرار کرده و آن دو عاشق هم می شوند. این فیلم که در چندین فستیوال ملی و بین المللی برنده جایزه شده، یک شاهکار تمام عیار است که از ذهن تان پاک نمی شود.

همچنین بخوانید: 100 فیلم عاشقانه تاریخ سینما که تا ابد در قلب و خاطرمان جاودانه شده اند


3. دوست دختر جادوگر من – My Sassy Girl – 2001

یکی از بهترین فیلم های کره ای که به پرفروش ترین فیلم کره تبدیل شد. این فیلم که براساس چند داستان واقعی ساخته شده جیون-وو را در نقش یک دانش آموز کالج نشان می دهد که همیشه با دخترها بوده، مشروب خورده و به مهمانی می رود. یک روز در مترو دختری را می بیند که شرایط بدی داشته و بر روی یک پسر استفراغ می کند. این دختر روی جیون-وو افتاده و همه تصور می کنند دوست دختر اوست، چیزی که حتی خودش تصور نمی کرد. و از آنجا یک داستان عاشقانه آغاز می شود. این فیلم به دلیل اجرا و بازسازی در 10 کشور و به زبان های مختلف، جوایز مختلف دریافت کرد.

همچنین بخوانید: 25 فیلم برتر عاشقانه در قرن 21


2. خانه خالی – 3-Iron – 2004

کیم کی-دوک یکی از فیلمسازانی است که بیش از هر کارگردان دیگر با سینما آشناست. فیلم “بهار، تابستان، پاییز، زمستان…و بهار” (Spring, Summer, Fall, Winter…And Spring) یک فیلم متفاوت و چالش برانگیز است که از نظر فکری و احساسی بیننده را به سطح جدیدی می رساند. “خانه خالی” یک درام عاشقانه است که این عناصر را به سبک جدیدی نشان می دهد. داستان یک مرد جوان، یک راننده، که عاشق زنی می شود که می خواهد از ازدواجش بگریزد. این فیلم با سبک کیم کی-دوک هیچ دیالوگی نداشته و در عوض شاهد ارتباط زیبای میان این زوج هستیم.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کلاسیک عاشقانه


1. فرصتی برای یاد آوردن – A Moment to Remember – 2004

نماد فیلم های عاشقانه کره ای و یکی از بهترین فیلم های کره که داستان عاشقانه و تاثیرگذار سو-جین، یک طراح مد و دختر مدیر عامل شرکت و چول-سو، کارگر ساخت و سازی را که در شرکت پدر او کار می کند، را نشان می دهد. درحالی که چول-سو زمانی می خواست معمار شود، سو-جین تحت تاثیر مردانگی او قرار گرفته و باهم ازدواج می کنند. فراموشی پس از ازدواج سو-جین به آلزایمر منجر شده و دنیای چول-سو از هم می پاشد زیرا عشق او نمی تواند او را به یاد آورد. یک داستان زیبا که کارگردانی جان اچ.لی ساده اما دیدنی است. جان وو-سونگ و سون یی-جین در نقش های خود درخشیده و یک اجرای زیبا و دیدنی را ارائه می دهند. این فیلم براساس سریال تلویزیونی “روح پاک” (Pure Soul) که الهام بخش فیلم های دیگر بود، ساخته شد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک که در سال 2018 اکران شدند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!


بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی ؛ K-Drama عاشقانه چی ببینیم؟

از گذشته تا به امروز، سریال‌های مدسه‌ای کره‌ای بسیار محبوب بوده‌اند. از این رو این گفتار را به بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی اختصاص داده‌ایم.

فیلم و سریال‌های کره‌ای از ایام قدیم تاکنون طرفداران خود را بین مردم داشته‌اند و حتی بعضی از آنها در تلویزیون‌های ملی کشورهای خاورمیانه و شرقی همچون ایران پخش شده‌اند. اما جدا از اینکه سریال‌های جومونگ و دونگی ما را با دنیای سریال‌های کره‌ای آشنا کردند، کیدرامایی‌ها از دیرباز طرفداران سریال‌های مدرسه‌ای همچون پسران برتر از گل و یا رویای بلند بوده‌اند.

از این رو‌، ما سعی کرده‌ایم در این مقاله فهرستی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی در طول تاریخ کره آماده کنیم. برخی از برترین سریال کره ای دبیرستانی شما را به دنیای نوستالژیک کره‌ای برده و برخی دیگر از آنها جزو جدیدترین سریال کره ای مدرسه ای هستند. با ما همراه باشید تا بهترین سریال کره ای دبیرستانی را به شما معرفی کنیم.

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

اینکه صنعت فیلم و سریال کره روز به روز درحال پیشرفت است، شکی نیست و در سال گذشته دیدیم که فیلم انگل، یکی از بهترین فیلم های کره ای، چگونه تمام جوایز اسکار را درو کرد و سر فیلم‌های هالیوودی و آمریکایی بی‌کلاه ماند. یا سریال وینچنزو که اخیرا در جهان سر و صدا به پا کرد، نمونه‌ای از بهترین سریال های کره ای 2021 است که نشان داد این سری سریال‌ها در جهان طرفداران خود را پیدا کرده‌اند.

با این حال، این دلیل نمی‌شود که برخی از سریال‌های قدیمی ژانر مدرسه‌ای جالب نباشند. از این رو، لیست برترین سریال کره ای دبیرستانی شامل سریال‌های قدیمی و جدید است و ما سریال‌های نوستالژیکی همچون پسران برتر از گل را نیز در این مقاله قرار داده‌ایم. حال به سراغ بهترین سریال کره ای دبیرستانی می‌رویم. ادامه مطلب را از دست ندهید!

True Beauty

  • سال پخش: 2020
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، درام
  • کارگردان: کیم سانگ هیوب (Kim Sang Hyub)
  • بازیگران: مون گایونگ (Moon Ga Young)، چا اون وو (Cha Eun Woo)، هوانگ این یوپ (Hwang In-Yeop)

زیبای حقیقی را می‌توان یکی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای دانست و کارگردان آن قبلا سریال های دونگی و تو فوق العاده ای را کارگردانی کرده است. به علاوه، از ستارگان این سریال می‌توان به چا اون وو اشاره کرد. داستان این سریال درباره‌ی یک دختر دبیرستانی 18 ساله به نام  Im Jukyung است که نسبت به همه چیز دید مثبتی دارد به جز چهره خود.

وی از اینکه در مکانی بدون آرایش دیده شود، می‌ترسد و به همین خاطر، به یک میکاپر عالی تبدیل شده است و همه او را به عنوان یکی از زیباترین دختران کلاس می‌شناسند. اما در این میان‌، یکی از خوشگل‌ترین پسران کلاس (با بازی چا اون وو) که خیلی از دخترها او را دوست دارند، او را بدون آرایش دیده است. این دو در کنار هم داستان این برترین سریال کره ای دبیرستانی را رقم می‌زنند و اگر شما به این ژانر علاقه‌مند هستید، زیبای حقیقی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2021

Extraordinary You

  • سال پخش: 2019
  • ژانر: فانتزی، کمدی، عاشقانه
  • کارگردان: کیم سانگ هیوپ (Kim Sang Hyub)
  • بازیگران: کیم هه یون (Kim Hye Yoon)، لی جه ووک (Lee Jae Wook)،

به طرفداران سریال‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم این بهترین سریال کره ای دبیرستانی را از دست ندهند! داستان این سریال روایت‌گر دانش آموزی 17 ساله است که در خانواده ثروتمندی زندگی می‌کند. به علاوه، وی از یک بیماری قلبی دائم العمر رنج می‌برد و به زودی می‌میرد. او که می‌داند نامزد رسمی‌اش به وی علاقه‌ای ندارد، سعی می‌کند به دنبال عشق واقعی برود.

اما در این میان متوجه می‌شود که او و تمام اطرفیانش شخصیت‌های یک کتاب کمیک هستند و اتفاقاتی که رخ می‌دهد توسط یک نویسنده نوشته می‌شود. این سریال یکی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی است و می‌توان آن را تا حدودی شبیه به سریال دبلیو دانست.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم های 2021

Love Alarm

  • سال پخش: 2019-2021
  • ژانر: کمدی، درام، عاشقانه
  • کارگردان: لی نا جونگ (Lee Na Jung)
  • بازیگران: کیم سو هیون (Kim So Hyun)، جانگ گارام (Jung Ga Ram)

سریال آلارم عشق را نه تنها می‌توان بهترین سریال کره ای دبیرستانی حساب کرد، بلکه جزو بهترین سریال های کره ای نتفلیکس نیز محسوب می‌شود. کارگردان این سریال قبلا دو سریال معروف و پیشنهادی مبارزه در راهم و مرد خوب را کارگردانی کرده است و این اثر او نیز توانست بین کیدرامایی‌ها محبوب شده و فصل دوم آن نیز ساخته شود.

داستان این جدیدترین سریال کره ای مدرسه ای که امسال فصل دوم آن نیز از نتفلیکس پخش شد، درباره یک مثلث عشقی دو دوست صمیمی با یک دختر است که یکی از پسرها تلاش می‌کند تا بفهمد آیا علاقه دوستش واقعی است یا خیر.

در این سریال برنامه عشق‌یابی وجود دارد که هرکس در فاصله 10 متری به شما احساس داشته باشد، می‌تواند آن را تشخیص دهد. دو کاراکتر اصلی در مدرسه بسیار محبوب هستند اما هر دوی آنها در گذشته سختی‌های زیادی را کشیده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم این سریال کره ای دبیرستانی جدید را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2021

Dream High

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای

  • سال پخش: 2011
  • ژانر:  کمدی، موزیکال، عاشقانه
  • کارگردان: لی اونگ بوک (Lee Eung bok)
  • بازیگران: بائه سوزی (Bae Suzy)، کیم سو هیون (Kim Soo hyun)، اوک تکیون (Ok Taec yeon)، آیو (IU)

هرچند بیش از 10 سال از پخش سریال رویای بلند 1 می‌گذرد، اما این سریال نوستالژی را می‌توان همچنان بهترین سریال کره ای دبیرستانی دانست. حضور بازیگرانی همچون سوزی، کیم سو هیون و اوک تکیون موجب می‌شود حتی بعد از گذشت اینهمه سال، اسم سریال جزو محبوب‌های کیدراما باشد.

داستان این سریال درباره 6 دانش آموز دبیرستانی است که در یک دبیرستان موسیقی تحصیل می‌کنند و هر کدام داستان منحصر به فرد خود را دارند. آنها در این مدرسه تلاش می‌کنند تا به ستارگان پاپ تبدیل شوند. هرچند فصل دوم این سریال نیز ساخته شد، اما داستان آنها از یکدیگر مجزا است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

Live On

  • سال پخش: 2020
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: کیم سانگ وو (Kim Sang Woo)
  • بازیگران: جونگ دابین (Jung Da Bin)، هوانگ مین هیون (Hwang Min Hyun)، نو جونگ هیون (Noh Jong Hyun)

سریال پخش زنده از دیگر بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی است که توسط کارگردان سریال مدرسه‌ای تو فوق العاده‌ای و آجوشی من، کیم سانگ وو، ساخته شده است. این مینی سریال داستان بک هورانگ، زیباترین و محبوب‌ترین دختر مدرسه را بیان می‌کند.

اما او با تمام معروفیتی که دارد، دوستان چندانی ندارد چرا که شخصیت وی بسیار مغرور است.اما بعد از اینکه یکی از مخفی‌ترین رازهایش به طرز عجیبی به‌صورت آنلاین آشکار شد، او تلاش می‌کند تا وارد قسمت برادکست شود و بفهمد چه کسی این کار را کرده است.

با اینکه این سریال در 8 قسمت تهیه شده، ولی داستان لذت‌بخش آن مردم را به بی‌خیالی دعوت می‌کند و می‌تواند برای بینندگان زیادی جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای محسوب شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

Who Are You: School

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای

  • سال پخش: 2015
  • ژانر: عاشقانه، درام، معمایی
  • کارگردان: بک سانگ هون (Baek Sang-Hoon)
  • بازیگران: کیم سو هیون (Kim So Hyun)، نام جو هیوک (Nam Joo Hyuk)، یوک سونگجه (Yook Sung Jae)

سریال مدرسه 2015 همانطور که از اسمش نیز مشخص است، یکی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای است. اما این سریال همانند دیگر سریال‌های مدرسه‌ای معمولی نیست و داستانی رازالود دارد.

داستان این سریال درباره دوخواهر دوقلو است که بسیار شبیه همدیگر هستند. ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که یکی از خواهران به طرز مرموزی گم می‌شود و خواهر دیگر که خاطراتش را فراموش کرده، به جای دیگری اشتباهی گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2021

Angry Mom

  • سال پخش: 2015
  • ژانر: کمدی، درام، خانوادگی
  • کارگردان: چویی بیونگ گیل (Choi Byung-gil)
  • بازیگران: کیم هی سان (Kim Hee Sun، کیم یو جونگ (Kim Yoo-jung)، جی هیون وو (Ji Hyun-woo)

مامان عصبانی از دیگر سریال‌های جذاب خانوادگی است که می‌توان گفت سبک آن کمی متفاوت‌تر از دیگر سریال‌های مدرسه‌ای است. داستان این سریال درباره مادری (جو کانگ جا) با بازی کیم هی سان است که متوجه می‌شود دخترش در مدرسه مورد آزار و اذیت بقیه قرار می‌گیرد. او بخاطر این خشونت‌ها، تصمیم می‌گیرد به مدرسه برود و برای محافظت از دخترش، با همکلاسی‌های او روبرو شود.

در واقع، جو کانگ جا در زمان دبیرستان خودش، یکی از سرسخت‌ترین و شیطان‌ترین دانش آموزان بوده است اما او را بخاطر بارداری در سال‌های آخر دبیرستان بیرون می‌اندازند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرد که برای دخترش مادر خوبی باشد و مسئولیت بچه را گردن بگیرد.

با این حال، به نظر می‌رسد او چندان هم در تصمیمی که گرفته موفق نیست تا اینکه متوجه اذیت و آزارهایی می‌شود که دخترش در مدرسه تحمل می‌کند. هرچند این سریال جزو جدیدترین سریال کره ای مدرسه ای نیست، ولی جزو بهترین‌های کره‌ای محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های چینی

Sky Castle

  • سال پخش: 2018
  • ژانر: کمدی، خانوادگی، درام
  • کارگردان: جو هیون تاک (Jo Hyun-Tak)
  • بازیگران: یوم جانگ آه (Yum Jung ah)، لی ته ران (Lee Tae ran)

قلعه آسمان از جمله سریال‌های کره‌ای است که بسیار پرفروش بوده و توانسته امتیاز 9.2 را در MDL از آن خود کند. در نگاه اول، شاید فکر کنید که این سریال در دسته سریال‌های مدرسه‌ای و دبیرستانی قرار نمی‌گیرد، اما به نظر می‌رسد سیستم واقع گرایانه آموزشی کره جنوبی، به خصوص در طبقه ثروتمندان در این سریال به تصویر کشیده شده است.

در این سریال، خانواده‌های سوپر ثروتمند کره را می‌بینید که در قلعه آسمان، یک محله برتر ثروتمندان زندگی می‌کنند. مادران بلندپرواز این خانواده‌ها تلاش می‌کنند تا خانواده آنها بهترین باشند و فرزندانشان را در بهترین دانشگاه ها پذیرش کنند و به نوعی آنها را تبدیل به شاهزاده کنند.

اما در این میان یکی از خانواده‌ها مجبور می‌شوند از آن محله بروند و به جای آنها، خانواده‌ای سطح پایین در آن خانه ساکن می‌شوند. این مسئله برای دیگر ساکنان قلعه اسکای جای تعجب دارد. به همین خاطر یکی از این مادران تصمیم می‌گیرد با ماجراجویی راز آنها را بفهمد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

Boys Over Flowers

  • سال پخش: 2009
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، درام
  • کارگردان: جون کی سانگ (Jeon Ki-sang)
  • بازیگران: گو هه سون (Gu Hye Seon)، لی مین هو (Lee Min Ho)، کیم هیون جونگ (Kim Hyun Joong)

بیش از 12 سال از پخش این سریال نوستالژیک می‌گذرد و به جرئت می‌توان گفت پسران برتر از گل بلیط ورود افراد زیادی به دنیای کیدراما بوده است. داستان این درام نوستالژیک، درباره دختر فقیری است که بورسیه یک دبیرستان عالی می‌شود. اما زمانی که وارد آن دبیرستان می‌شود، متوجه می‌شود اکثر دانش آموزان آنجا از خانواده‌های ثروتمند هستند.

در این میان، توجه او به گروهی از پسران جمع می‌شود که F4 نام دارند و یکی از آنها (لی مین هو)، پسر رئیس دبیرستان است. مدتی نمی‌گذرد که این دختر با شجاعت‌ها و حاضرجوابی‌هایش، تبدیل به هدفی برای این پسران می‌شود تا او را اذیت کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

The Heirs

  • سال پخش: 2013
  • ژانر: درام، عاشقانه، کمدی
  • کارگردان: کانگ شین هیو (Kang Shin Hyo)
  • بازیگران: لی مین هو (Lee Min Ho)، پارک شین هه (Park Shin Hye)، کیم وو بین (Kim Woo Bin)

وارثان از دیگر سریال‌های کره‌ای قدیمی است که همچنان دیدن آن برای افراد خسته‌کننده نیست. هرچند داستان پسر پولدار و دختر فقیر و همینطور مخالفت خانواده‌ها برای ازدواج در دنیای کیدراما تبدیل به یک کلیشه شده است، اما وارثان با داشتن بازیگرانی همچون لی مین هو، پارک شین هه و کیم وو بین همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای است.

داستان این سریال درباره پسر دوم خانواده ثروتمند کیم است که خارج از کشور درس می‌خواند تا اینکه اتفاقاتی می‌افتد و او تصمیم می‌گیرد به کره برگردد. سر انجام او در دوراهی عشق و وظایف خانوادگی قرار  می‌گیرد و باید از بین این دو یکی را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

Moment at Eighteen

  • سال پخش: 2019
  • ژانر: درام
  • کارگردان: شیم نا یون (Shim Na Yeon)
  • بازیگران: اون سونگ وو (Ong Seong Wu)، کیم هیانگ گی (Kim Hyang Gi)، شین سونگ هو (Shin Seung Ho)، کانگ کی یونگ (Kang Ki Young)

لحظه‌ای در 18 سالگی از دیگر بهترین سریال های کره ای مدرسه ای است که دیدن آن را به شما توصیه می‌کنیم. داستان این سریال درباره پسری است که به تازگی به یک مدرسه جدید نقل مکان کرده است. وی در بیان کردن احساساتش مشکل دارد و معمولا اوقات خود را تنهایی سپری می‌کند.

این مجموعه دبیرستانی داستان این پسر و برخی از همکلاسی‌هایش را بیان می‌کند و به مشکلات دانش آموزان در زمان دبیرستان می‌پردازد. در این میان، معلمی را خواهیم دید که سعی می‌کند این دانش آموزان را درک کرده و به آنها کمک کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

Reply 1988

  • سال پخش: 2015
  • ژانر: کمدی، دوستانه، خانوادگی
  • کارگردان: شین وون هو (Shin Won Ho)
  • بازیگران: لی هه ری (Lee Hye-ri)، پارک بوگوم (Park Bo-gum)، گو کیونگ پیو (Go Kyung-pyo)

یکی دیگر از سریال‌های کره‌ای محبوب با ژانر مدرسه‌ای، پاسخ به 1988 است. این سریال داستان پنج دوست را بیان می‌کند که از دوران کودکی با هم بزرگ شده‌اند. این مجموعه عمدتاً قسمت آخر سالهای نوجوانی آنها از 1988 تا 1989 و قطعه هایی از 1994-1995 و 2016 را شامل می‌شود. محتوای کلی این سریال دوستی، خانواده و عشق اول است. بنابراین اگر از طرفداران سریال‌های کلاسیک هستید، پاسخ به 1988 برای شما گزینه مناسبی است.

لیست بهترین سریال های کره ای مدرسه ای به پایان رسید. ما در این گفتار سعی کردیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم اما مطمئنا تعداد بهترین سریال‌های این ژانر بیشتر از این موارد است. در آخر، به دوستداران صنعت سینمای کره پیشنهاد می‌کنیم مقالات بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم های کره ای 2020 و بهترین سریال های کره ای 2020 را نیز در تکراتو مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین سریال های 1400
  • بهترین سریال های 2021
  • بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021
  • بهترین سریال های HBO در سال 2021
  • بهترین سریال های ترکی 2021
  • بهترین سریال های عاشقانه 2021

.

منبع: klook

نظر شما در خصوص بهترین سریال های کره ای مدرسه ای چیست؟ به نظر شما چه سریال‌های دیگری می‌توانند در این لیست باشند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 





نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا