دنیای وب

سفید کردن دندان در خانه – مطمئن شوید که دندان های خود تمیز و سفید هستند

من فقط عاشق داشتن دندان های سفید هستم و می دانم که بسیاری از مردم آنجا مرا می پذیرند. وقتی دندان‌هایم سفید می‌شوند، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنم و احساس می‌کنم بیشتر مورد توجه مردم قرار می‌گیرم. تنها چیزی که وجود دارد این است که من واقعاً دوست ندارم تمام شیمی درمانی، مراجعه به دندانپزشک و لیزر درمانی را برای سفید شدن دندان انجام دهم. علاوه بر این، آیا می دانستید که اگر به مسواک خود آسیب برسانید، آسیب دائمی است؟ دندان‌های حساسی خواهید داشت، هنگام نوشیدن یا خوردن چیزی سرد، احساس سوزش می‌کنید و دندان‌هایتان بدتر می‌شود!

به همین دلیل تصمیم گرفتم راه‌های ایمن‌تر برای سفید کردن دندان‌هایم را به صورت آنلاین جستجو کنم. در این فرآیند، یک محلول تمیز کننده دندان پیدا کردم که می توانستم به راحتی با استفاده از ابزار خانگی درست کنم و همچنین استفاده از آن بی خطر بود. در حالی که این گزینه ممکن است بیشتر از یک ویزیت دندانپزشکی طول بکشد، پول شما راحت تر خواهد بود و می توانید آن را در راحتی در خانه خود انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از استراتژی های زیر را انتخاب کنید و به درمان پایبند باشید و در عرض دو هفته ممکن است نتایج را ببینید.

1. پراکسید هیدروژن و جوش شیرین: با مخلوط کردن ½ قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن با 1 قاشق چایخوری جوش شیرین شروع کنید. آن را مخلوط کرده و روی دندان ها بمالید. بگذارید 30 ثانیه بماند و با آب گرم بشویید. باید هفته ای یکبار این کار را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید. این محلول برای افراد سیگاری بهترین است زیرا لکه ها را از بین می برد و قرار گرفتن در معرض اشعه را کاهش می دهد. تنها عیب این روش این است که نمی توانید آن را روی دندان های حساس استفاده کنید.

2. توت فرنگی: آسان است. فقط توت فرنگی ها را برش دهید تا به راحتی در دست بگیرید و مستقیماً روی دندان ها مسواک بزنید. بگذارید خیس بخورد و بعد از 45 دقیقه بشویید. در صورت نیاز یک بار در روز تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. سیگاری ها و افراد سیگاری قهوه از این محلول پاک کننده خمیردندان مفید سود می برند زیرا توت فرنگی خاصیت نرم کنندگی ملایمی دارد و دانه ها به عنوان مسواک کوچکی برای دندان ها عمل می کنند.

3. کائولن و گلیسیرین گیاهی: اگر نمی دانید کائولن چیست، یک خاک رس آرایشی سفید است که آنقدر خارش دارد (آسان) که می تواند لکه ها را از روی دندان پاک کند. می توانید با مخلوط کردن 1 قاشق چایخوری کائولن با 1 قاشق چایخوری گلیسیرین گیاهی، یک محلول خمیردندان درست کنید. این دو را مخلوط کرده و با یک مسواک مرطوب بمالید. همانطور که به طور معمول یک بار در روز مسواک می زنید. گلیسیرین گیاهی طعم شیرینی دارد و استفاده از این مخلوط را آسان می کند.

4. منیزیم شیر: اگر می دانید این شیر چیست، به من اعتماد کنید که از حیوانات نیست. این شیر منیزیا مایعی است که به عنوان ضد اسید یا ملین برای تسکین استفاده می شود. این ماده معدنی منیزیم و رنگ سفید شیری دارد که این نام را به آن داده است. از آنجایی که این مایع خاصیت سفید کنندگی و لکه بری دارد، بهتر است از محلول تمیزکننده دندان استفاده کنید. فقط قبل از خواب آن را با دندان های خود مسواک بزنید و صبح ها طبق معمول مسواک بزنید. این درمان برای افرادی که دندان های حساسی دارند مناسب است زیرا هیچ اثر نامطلوبی روی لثه ها ندارد.

بهترین کاری که می توانید برای مراقبت از دندان های سفید انجام دهید این است که از خوردن غذاها و نوشیدنی هایی که دندان های شما را آلوده می کنند خودداری کنید. اسفناج، کلم بروکلی و کاهو را بیشتر بخورید زیرا این گیاهان دندان ها را مسدود می کنند و از آنها در برابر لکه ها محافظت می کنند. هویج، سیب و کرفس به بافت زیادی نیاز دارند و این به معنای کمی عمل مسواک زدن است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا