دنیای وب

سلامت در رسانه های اجتماعی: آیا اشتراک گذاری وبلاگ یا E-Zine برای دیگران آسان است؟

اگر از رسانه های اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می کنید و کتاب ست گادین را نخوانده اید، انتشار ویروس ایده، شدیداً از شما می خواهم که این کار را انجام دهید. دلیل خوبی وجود دارد که چرا این کتاب شماره 1 فروش الکترونیکی تمام دوران است.

گودین در این کتاب پیشنهاد می‌کند که «آینده متعلق به فروشنده‌ای است که شالوده و فرآیندی را ایجاد می‌کند که توسط آن افراد علاقه‌مند بتوانند به فروش برسند. یکدیگر. شبکه مشتریان را بسوزانید و دست از سر راه بردارید و بگذارید صحبت کنند.»

“باید فروش به افراد AT متوقف شود. ایده ایجاد جهانی است که در آن مشتریان برای یکدیگر خرید کنند.”

– ست گودین، منتشر شده توسط Ideavirus

اما اتفاقی که می‌افتد این است: اگر می‌خواهید جهانی بسازید که در آن مشتریانتان با هم تعامل داشته باشند، یعنی به گسترش محصولات، خدمات، ایده‌ها و پیام‌هایتان کمک کنند، باید این کار را تا حد امکان سریع و آسان انجام دهید. . ساده به نظر می رسد؟ به این معنا که. هر چند وقت یکبار انجام می شود؟ کافی نیست، می توانم به شما بگویم.

در اینجا بهترین مثال است:

وقتی ایمیلی از شخصی دریافت می کنم که محصول یا خدماتی دارد که قبلاً از آن استفاده کرده ام (و البته خوشحالم چون به او اجازه تماس با من را داده ام)، اگر این چیزی است که خوانده ام یا دیده ام یا به نوعی به من گوش دهید، خوشحالم که پیام ها / مقالات / ایده ها / پادکست ها / ویدیوها و غیره آنها را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارم. اما 9 بار از 10، چه اتفاقی می افتد که من سعی می کنم این کار را انجام دهم؟

من هیچ نوع دکمه اشتراک گذاری را در ایمیل نمی بینم!

یا اگر این کار را انجام دهم، برای مثال، به دنبال گزینه اشتراک‌گذاری مقاله در توییتر باشم و روی آن کلیک کنم – تا ببینم آیا توییت ایجاد شده واقعاً به جایی که مقاله در وب‌سایت آن‌ها است … به صفحه اصلی مربوط نیست. و چه فایده ای دارد؟ من افکار یا پست‌های شما را به اشتراک می‌گذارم، اما انتظار نداشته باشید که افراد را بدون هیچ دلیل خاصی نسبت به صفحه شما کور کنید.

در اصطلاح Ideavirus، گودین از کلمه “آزار” برای توصیف این کیفیت استفاده می کند که می تواند ایده ها، وبلاگ ها، پیام ها و غیره را به اشتراک بگذارد.

بنابراین اگر شما یک صاحب کسب‌وکار کوچک هستید که از رسانه‌های اجتماعی برای فروش محصولات، خدمات و ایده‌های خود استفاده می‌کنید، سوال من از شما این است: آیا برای کسی مثل من کمک کردن به انتشار حرف شما آسان است؟

زیرا اگر قصد دارید تمام وقت و تلاش خود را صرف نوشتن یک وبلاگ و ارسال آن برای مشتریان فعلی خود کنید، از شما خواهش می کنم که تا جایی که ممکن است برای بقیه شما کار خود را به اشتراک بگذارید.

در اینجا 3 راه ساده وجود دارد که می توانید به افزایش تعامل ایده خود کمک کنید:

1. مطمئن شوید که گزینه اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی از وبلاگ خود (در وب سایت خود) را دارید.

2. مطمئن شوید که گزینه اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی را از مجله الکترونیکی خود دارید.

3. مطمئن شوید که گزینه اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی واقعا کار می کند، به عنوان مثال، اگر خواننده روی گزینه توییتر کلیک کند، آیا توییت خروجی او را به مکان / وبلاگ / پست مناسب می برد؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا