سناریوی املاک و مستغلات در هند در سال 2015

بخش املاک و مستغلات ستون فقرات اقتصاد هند بوده و سهم عمده ای در رشد اقتصادی دارد. براساس داده ها ، بخش املاک و مستغلات 8.53٪ از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص می دهد و همچنین شاهد رشد 30٪ بوده ایم. ذکر این نکته حائز اهمیت است که این بخش به عنوان پنجمین مقصد بزرگ برای سرمایه گذاری های خارجی ظاهر شده است. براساس مطالعه آژانس رتبه بندی اعتبار اعتبار هند (ICRA) ، بخش املاک و مستغلات امروز در رده سوم از 14 بخش اصلی اقتصاد قرار دارد.

امروز ، اقتصاد هند به سرعت در حال پیشرفت است و همین امر باعث شده است كه مردم از مناطق روستایی به شهرها مهاجرت كنند. تغییر از مناطق روستایی به شهری در هزینه های بالاتر خانوار منعکس می شود. به منظور پاسخگویی به نیازهای خریداران ملک ، انواع املاک و مستغلات در هند از املاک با هزینه بالا تا دارایی محدود به بودجه موجود است. زیرساخت ها ، ساخت و ساز و مالکیت یک بخش هستند و هند رشد چشمگیر را تجربه می کند. شهرهای محبوب مانند بمبئی ، بنگلور ، بون ، دهلی ، NCR و احمدآباد شهرهای مسکونی لوکس و فضای تجاری پیشرفته ای را برای خریداران ملک ارائه می دهند. گروه پرستیژ ، گروه مانتی ، گروه لودا ، گارونسون ، سوپرتچ ، DLF ، گودرج ، گروه آنتاتی فورچون ، گروه سیکا ، ستارگان و آس آسفرانس از جمله شرکت های پیشرو در املاک و مستغلات هستند که انواع مختلفی از املاک و مستغلات از جمله خانه های مستقل ، ویلا و املاک تجاری در هند را ارائه می دهند. .

بهبود زیرساخت ها و توسعه صنعتی ، همراه با تغییرات بسیاری در سیاست های اقتصادی ، رشد اقتصادی در هند را افزایش داده است ، که به نوبه خود بر بخش املاک و مستغلات تأثیر گذاشته است.

براساس آخرین گزارش ها ، املاک و مستغلات در هند حرکت قیمت در سرمایه و ارزش اجاره در پروژه های مسکونی در شهرهای بزرگ – دهلی ، کلکته ، بمبئی ، حیدرآباد ، بنگلور ، پونه و چنای را نشان داده است. مترو امید جدیدی به صنعت املاک و مستغلات داد.

با رشد بازار املاک و مستغلات ، روند املاک و مستغلات همچنان ادامه دارد و همچنین روشهای ابتکاری برای همگام شدن با این روندهای در حال تغییر. در هند انواع مختلفی از املاک و مستغلات از جمله شهرهای مسکونی ، تجاری و لوکس پیدا خواهید کرد.

برای تأمین نیازهای مشتریان ، بسیاری از توسعه دهندگان پیشرو “پروژه های موضوعی” از مباحث فرهنگی مانند یونان ، اسپانیا و مدیترانه گرفته تا موضوعات مورد علاقه مانند ورزش ، هالیوود و موارد دیگر را ارائه داده اند. برخی از بهترین نمونه های پروژه های موضوعی عبارتند از Romano by Supertech ، La Montana توسط Tata Housing و Lakeside Habitat توسط گروه پرستیژ. بنابراین ، نه تنها کاربران نهایی ، بلکه حتی سرمایه گذاران با بلیط ارزان نیز می توانند از سرمایه گذاری در هند سود ببرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا