ساختمان و مسکن

سن تروپز – می تواند کمک کند

با ناراحتی یادم می آید. من روی میز کارم نشسته بودم و حتی نمی توانستم کلماتی را که می دیدم روی صفحه اضافه کنم. یک مجله برداشت. این در مورد املاک در سنت تروپز بود و او به صفحات خود ادامه داد. تصویری جالب از ساحل پمپلون. این تبلیغی بود که توسط Immobilier در سنت تروپز ارائه شد.

من یک نویسنده هستم و تا همین اواخر فقط در مورد نویسنده چیزی شنیده بودم اما قبلاً آن را آزمایش نکرده بودم. چند هفته بعد ، در حالی که من مشغول کار در یک مأموریت مهم بودم ، فهمیدم خیال من از من تسلیم شده است. من یک یا دو کلمه را روی رایانه خود می نوشتم و بعد از آن من فقط نشسته بودم که به صفحه خیره می شدم. کلمات از من گریزان بودند. تخیل همان چیزی نیست که قبلاً بوده است. افکار در تورنت می آمدند. نوشتن به نظر می رسید کار غیرممکن است. تنها چیزی که از خواب دیدم بخش Var در جنوب فرانسه بود.

من در مورد آن با یک دوست صحبت کردم. مشکل من چیست؟ آیا ذهن من را گم کرده ای؟ آیا باید به پزشک مراجعه کنم؟ او پس از مکث متفکرانه اظهار کرد که من خوب به نظر می رسم و فکر کردم چهره به چهره با نویسنده روبرو هستم.

او از من پرسید که چه مدت مرخصی گرفته ام ، پرسیدم و نتوانستم دریابم دور شوید و در یک مکان آفتابی لذت ببرید. آرامش خود را آرام کنید. باید تمدید کنید فکر کردم حق با اوست

روز بعد ، مجله خود را در دفتر انتخاب کرد و به نمای چشمگیر ساحل Pamplon Beach نگاه کرد. شروع به برنامه ریزی تعطیلات کردم.

اما کجا؟

من در جنوب فرانسه با من تماس گرفتم. از وی در مورد اداره وار و اجاره ویلا در آن منطقه سؤال کردم. و تا زمانی که من از نظر ذهنی تلفن را روشن کردم ،

آن شب موضوع را به میز شام آوردم. من نتوانستم کارگردانی را که همسر و بچه هایم پیشنهاد داده ام درک کنم. بنابراین نهایی بود.

طی چند روز چیدمان ترتیب داد و خانواده به سن تروپز رسیدند و در یك ویلا راحت با مشرف به وسعت دریا مستقر شدند و تازه دیدن آبهای آبی روشن با ظاهری گرم تأثیر آرام بر من گذاشت. دوستان ما Immobilier Saint Tropez کار بزرگی انجام داد. من به فکر خرید ملک در سن تروپز بودم

اولین کاری که صبح روز بعد انجام دادیم بازدید از قلعه سن تروپز و سپس بازدید از Plage de Granier بود. همه ما احساس کردیم که اسیر ساحل شده ایم و به نوبه خود به دیدار یکدیگر رفته ایم. بقیه خانواده از راه خودشان لذت می بردند ، اما برای من ، دیدن مردم آنچه را که در تعطیلات انجام می دهند انجام داد نوعی الهام بخش بود.

ما از موزه Annonciade بازدید کردیم. چه مجموعه هنری شگفت انگیزی در این موزه؛ ماتیس ، کراس ، مارکت و موارد دیگر. ما به یک تور خرید رفتیم و در کافه Senequier خوردیم. سرگرم کننده بود

ما محدود به سنت تروپز نبودیم و به شهرهای اطراف و روستاهایی مانند راماتوئل ، گاسین ، گریمود ، لا کروکس فالمر ، کاوالیر ، سنت مکسیم ، لا گارد فرینت ، کوژولین و سنت رافائل سفر کردیم.

محیط كلی با در نظر گرفتن سبک زندگی فرانسه ، دریا ، سواحل شنی و مهمتر از همه طبیعی بودن و بدون گره در سر من است. احساس كردم كه نياز دارم كه دوباره در حال ظهور بنويسم مثل موج موج. این به یادماندنی ترین تعطیلات تاکنون بوده است. با تشکر از Immobilier Saint-Tropez.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا