ساختمان و مسکن

سه ویلای مجلل برای مهمانی های تفریحی در Costa Brava

کاستا براوا منطقه ساحلی کاتالونیا در شمال شرقی اسپانیا است. این منطقه برای یک خط ساحلی ناهموار با تپه ها و کوه ها در همه جا مشهور است. این قسمت زیبا از اسپانیا با سواحل پرچم آبی ، یاروهای صخره ای ، سواحل شنی سفید و آبهای عمیق آبی است. شما می توانید در این قسمت از اسپانیا یک ویلا لوکس رزرو کنید تا از تعطیلات خود با گروهی از دوستان یا اعضای خانواده لذت ببرید. بازدید کنندگان زیادی برای لذت بردن از سرگرمی های خانوادگی به این مکان می آیند. اگر برای لذت بردن از تعطیلات خود با گروه بزرگی همراه هستید ، می توانید از مکانهای پذیرایی خود با استخرهای خصوصی استفاده کنید. سه ویلای لوکس در اینجا برای لذت بردن از مهمانی های بزرگتر با دوستان و خانواده خود در Costa Brava در دسترس است. برای خوشحال ماندن و تعطیلات خود را فراموش نکرده می توانید یکی از آنها را از قبل رزرو کنید.

مار بونا

اگر شش ساله هستید و به دنبال یک ملک لوکس هستید ، باید Mar Bona را رزرو کنید. این ویلا برای شش نفر مناسب است و با شهر معروف Begur فاصله زیادی ندارد. ویلا از سه طبقه تشکیل شده است. شما ویلا را دوست خواهید داشت که در آنجا می توانید آبهای درخشان آبی مدیترانه را در زیر مشاهده کنید. این ویلای بزرگ با دو اتاق خواب دو نفره ، یک اتاق خواب دو قلو ، دو حمام و کلیه کالاهای مدرن است که برای زندگی راحت و شاد زندگی خود را لازم خواهید داشت. احساس می کنید در خانه هستید. ویلا Wi-Fi رایگان ارائه می دهد. شهر زیبا Begur در نزدیکی ساحل واقع شده است و تنها 5.5 کیلومتر با ویلا فاصله دارد.

ایرینا

اگر شما در گروه هشت نفره قرار می گیرید ، این مکان مناسب برای اقامت است. این مزرعه زیبا است که در چشم انداز زیبای تاکستان ها ، باغ های زیتون و چمنزارهای نورد واقع شده است. این ویلا دارای یک دکوراسیون سنتی اسپانیایی با سقف های زیبا ، یک اتاق غذاخوری با روکش چوبی و کاشی های سرامیکی زیبا در کف است. آشپزخانه از امکانات مدرن مجهز است ، بنابراین می توانید با دوستان خود آشپزی کرده و از آن لذت ببرید. این ویلا دارای دو اتاق خواب دو نفره ، دو اتاق خواب دوقلوی و چهار حمام است. این ویلا با ساحل 5.5 کیلومتر فاصله دارد و یک رستوران نیز 400 متر با هتل فاصله دارد. همچنین می توانید از شهرهای زیبای اسپانیا Palafrugell و Begur که چند کیلومتری ویلا نیز هستند ، بازدید کنید.

مروارید می تواند

این ویلا مناسب برای گروه دوازده نفری است. این ویلا فوق العاده است و اقامتی زیبا ، راحت و مدرن را ارائه می دهد. این ویلا در نزدیکی روستای ماهیگیری Tamariu و ساحل زیبای Aigua Xelida واقع شده است. این ویلای بزرگ با سه اتاق خواب دو نفره ، دو اتاق خواب دوقلوی ، چهار حمام ، تنیس روی میز و یک گاراژ خصوصی است که در آن می توانید ماشین خود را ، زمین های زیبا و بزرگ ، تراس آفتاب باز و استخر خصوصی پارک کنید. یک رستوران محبوب در چند متری دور از ویلا واقع شده است که می توانید با دوستان و خانواده خود غذاهای خوشمزه ای میل کنید. این ویلا به خوبی به کالاهای مدرن مجهز شده است که می توانید احساس کنید در خانه از آن لذت می برید و هنوز از خانه دور هستید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا