ساختمان و مسکن

سه ویلا مشهور برای مهمانی های بزرگتر در جاوه

گاویا یک شهر ساحلی جذاب در Costa Blanca است. این شهر همه چیز را دارد از بخش های دیدنی ساحل های شنی بلند ، کوه ها ، کافه ها و رستوران ها تا لذت بردن از تعطیلات. اگر به همراه گروه خانوادگی زیادی در حال بازدید از گاویا هستید ، می توانید یکی از ویلاهای مشهور را برای مهمانی های بزرگتر برای کشف شهر و تفریحات خود رزرو کنید. اطلاعات بیشتر در مورد سه ویلای شناخته شده برای مهمانی های بزرگتر در جاوه.

ویلا ویستا دل مار

این ویلا شگفت انگیز و ساکت با استخر گرم و چشم انداز عالی است. این ویلا دارای شش اتاق خواب و پنج حمام است و در یک منطقه فوق العاده نیمه هکتار با باغ های بزرگ در خارج واقع شده است. این ویلا فقط 15 دقیقه با ساحل Javea فاصله دارد و این ویلا به سبک امروزی تزئین شده است و بهترین امکانات و لوازم را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال یک فضای جادار هستید ، ویلا آن را ارائه می دهد. برای مهمانی های بزرگ بهترین ویلا است زیرا مناطق مختلف ناهار خوری و گزینه های مختلف خواب و حمام وجود دارد. تعداد زیادی صندلی آفتاب ، تختخواب روزانه و صندلی کنار استخر در دسترس میهمانان است. همچنین می توانید میهمانان خود را در جدول تنیس روی میز و میز بیلیارد سرگرم کنید.

تیکی

این ویلای تعطیل مستقیماً در ساحل La Baraca ، در Javea ، Costa Blanca واقع شده است. این ویلای راحت و جادار است که برای ده نفر مناسب است. ویلا دارای دو طبقه مستقل است. مکان ساحل بسیار ویژه است. یک پاسیوی بزرگ ، مبله زیبا وجود دارد و می توانید به راحتی فشار و شلوغی ساحل را ببینید. این بهترین ویلا برای لذت بردن از زندگی در فضای باز در تابستان است. شما می توانید از شب های آرام کباب و ناهار خوری فرش با غذای یکپارچه کباب و غذاخوری لذت ببرید. حتی در زمستان ، ویلا زیبا با شومینه و تهویه هوا در تمام اتاق های خواب است. آشپزخانه دارای تمام راحتی های مدرن از جمله مایکروویو ، ماشین ظرفشویی و یک گوشه صبحانه کوچک است.

آرامش

این یک ویلای بزرگ و مجلل با استخر خصوصی در Javea ، واقع در Costa Blanca. برای چهارده نفر مناسب است. این ویلا در حالت ایده آل در یک منطقه ساحلی ، تپه ها ، چوب و مسکونی ، نزدیک رستوران ها و کافه ها واقع شده است.

این ویلا دارای شش اتاق خواب و چهار حمام است و به سه سطح تقسیم می شود. این ویلا از حریم شخصی ، باغی زیبا و زیبا با درختان ، استخر زیبا و چشم اندازهای کوهستانی عالی برخوردار است. شما می توانید تعطیلات خود را جشن بگیرید زیرا به دلیل نزدیکی ساحل ، مکانهای بسیار مناسب برای خرید ، فعالیت های ورزشی ، مکانهایی برای بیرون رفتن ، مناظر زیبا و فرهنگ عالی است. این ویلا دارای آشپزخانه اپن با اجاق گاز ، اجاق گاز برقی ، ماشین ظرفشویی ، یخچال ، فریزر ، اجاق گاز ، دستگاه قهوه ، توستر و آبمیوه است. اتاق های اتاق خواب تهویه مطبوع ، تلویزیون ، دی وی دی و حمام اختصاصی دارند.

نمای بیرونی ویلا دارای یک زمین بزرگ و بسته با استخر اختصاصی است. این باغ با زیبایی درختان پوشیده شده است. سه تراس وجود دارد که دو مورد از آنها پوشیده است. فضای صندلی در فضای باز برای لذت بردن از یک وعده غذایی با دوستان خود مناسب است. Javea 5 کیلومتر با ویلا فاصله دارد. نزدیکترین ساحل ال آرنال است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا