دنیای وب

سه کلمه ای که نباید در نامه فروش خود استفاده کنید

اگر هر چیزی را به صورت آنلاین می فروشید ، به ویژه اگر محصولات اطلاعاتی می فروشید ، مطمئناً می دانید که استفاده از کلمات مناسب چقدر مهم است. آنها کلماتی هستند که به صورت آنلاین فروخته می شوند و نه آنچه وب سایت شما به نظر می رسد.

شما می توانید یک وب سایت پر زرق و برق داشته باشید اما اگر از کلمات درست استفاده نکنید ، محصولات شما به فروش نمی رسند. مطمئناً ، داشتن یک وب سایت خوب و مناسب بسیار خوب است ، اما باید بیشتر روی کلمات صفحه فروش خود تمرکز کنید.

در اینجا سه ​​(3) کلمه آورده شده است که هرگز نباید در صفحه فروش خود استفاده کنید. اگر قبلاً از آنها استفاده می کنید ، احتمالاً نمی دانید که به فروش شما آسیب می رسانند. من اکیداً به شما توصیه می کنم آنها را حذف کرده و کلمات موثرتری را جایگزین آنها کنید.

1. یاد بگیرید.

اگر محصولات اطلاعاتی می فروشید ، استفاده از کلمه یادگیری در نامه فروش خود می تواند وسوسه انگیز باشد. لطفا نه. وقتی از مردم می خواهید یاد بگیرند ، بلافاصله چهار دیوار کلاس را به آنها یادآوری می کنید. هیچ کس نمی خواهد مدرسه را به یاد بیاورد. آنچه مردم بدنبال آن هستند روشی سرگرم کننده برای «یادگیری» است تا مدرسه را به آنها یادآوری نکنند.

به جای استفاده از کلمه “یادگیری” ، از “کشف” استفاده کنید. وقتی می گویید “کشف” ، بیشتر پرماجرا به نظر می رسد ، و همچنین نوعی منحصر به فرد بودن درباره اطلاعاتی را که می خواهید به آنها بفروشید به تصویر می کشد.

2. خرید.

با وجود این واقعیت که مردم روزانه به صورت آنلاین خرید می کنند ، هیچ کس واقعاً احساس قرار دادن پول در جیب شخص دیگری را دوست ندارد. یادآوری آنها فقط اوضاع را بدتر می کند و در نهایت به فروش شما آسیب می رساند.

در نامه فروش خود از کلمه خرید استفاده نکنید. از کلمه “سرمایه گذاری” استفاده کنید. گفتن مشتریان بالقوه برای سرمایه گذاری باعث آرامش بیشتر آنها در مورد دادن پولشان می شود. کلمه دیگری که می توانید استفاده کنید “درخواست” است.

3. لطفا

استفاده از کلمه please در نامه فروش خود به معنی ناامیدی است. این محصول شما را به عنوان یک محصول آهسته به تصویر می کشد که شما به راحتی می خواهید آن را در گلوی چشم انداز خود قرار دهید. فقط مودب بودن در اینجا کارساز نیست.

استفاده نکنید هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد. بنابراین به جای گفتن “لطفاً برای سفارش اینجا را کلیک کنید” ، فقط باید بگویید “برای سفارش اینجا را کلیک کنید”.

این کلمات را از صفحه فروش خود جایگزین کنید و نرخ تبدیل شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد. من مطمئن هستم که لبخندی بر لبان شما خواهم نشست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا