دنیای وب

سودآورترین نکات بازاریابی ویدیویی ارائه شده

در حالی که بازاریابی محتوای ارسال وبلاگ و بازاریابی از طریق ایمیل یک فرایند تبدیل فروش بسیار قدرتمند است ، بازاریابی ویدئویی سرعت را افزایش می دهد. اگر بتوانید از طریق ویدئوها یک داستان شخصی کامل بگویید ، افراد به احتمال زیاد دچار نوعی اضطراب عاطفی می شوند که باعث می شود یا بعد از آشنایی با محصول شما احساس کنند که از قبل محصول شما را می دانند یا اینکه محصول شما را به اندازه کافی دوست دارند.

به هر حال ، شما در حال شارژ تبدیل هستید زیرا مشتری بالقوه را در بسیاری از سطوح با سیگنالهای بسیار مختلف مورد اصابت قرار می دهید.

شما با صدای خود ارتباط برقرار می کنید و از طریق نشانه های احساسی و کلامی در ویدیوی خود ارتباط برقرار می کنید. شما همچنین حقایق خشک را در قوی ترین شکل تعامل انسان ، یعنی داستان ، ارائه می دهید.

مردم می توانند یک داستان را بخوانند ، اما اگر وقتی شخصی داستان را برای شما بخواند و از طریق پیچ و خم ها شما را از نظر احساسی راهنمایی کند ، خط قویی نداشته باشد ، موثر نخواهد بود.

بازاریابی ویدئویی را راه قاتل بازاریابی عصر اینترنت خوانده اند و دلیل خوبی هم دارد. مردم با بازاریابی ویدئویی مقدار زیادی از آن را بدست آورده اند زیرا این واقعاً با تمام روشهای دیگری که می توانید محصولات ، خدمات و ایده ها را به صورت آنلاین تبلیغ کنید یکی می شود. در مقایسه با سایر اشکال بازاریابی قادر است در مدت زمان کوتاهی به موفقیت های زیادی دست یابد.

از همه مهمتر ، بازاریابی ویدئویی شما را قادر می سازد تا برندی بسازید که رقبا واقعاً نمی توانند آن را لمس کنند. این واقعاً حرف آخر است زیرا تنها مزیت عمده رقابتی که کسب می کنید این است که بسیاری از سو m تفاهمات در مورد هزینه و اثربخشی و همچنین کل جزئیات تنظیم شده برای بازاریابی ویدیویی وجود دارد.

همانطور که قبلاً می دانید ، هنگام بازاریابی فیلم باید برنامه ای داشته باشید. در غیر این صورت ، خرج هزاران دلار بسیار آسان خواهد بود و نمایش بسیار کمی نیز خواهید داشت. رقبای شما این را می دانند.

آنها ممکن است قبلاً این را امتحان کرده باشند. شاید آنها یک بار تلاش کردند ، سوخته و ترک کردند. از این به نفع رقابت خود استفاده کنید. شما می دانید که اگر برنامه محکم بازاریابی ویدئویی داشته باشید و بدانید که چطور فیلم های درست بسازید و کره چشم را در زمان مناسب به آنها نشان دهید ، نتایج درستی خواهید گرفت.

متأسفانه ، اگر شما بخواهید بدون هیچ گونه مدرکی به بازاریابی ویدیویی با هر دو پا بپردازید ، پس احتمالاً هزینه زیادی می کنید. شما احتمالاً همان عواقب منفی را که رقبا را می ترساند تجربه خواهید کرد.

خوشبختانه ، شما می توانید از چند طرح بسیار قدرتمند بازاریابی آنلاین برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی ویدیویی استفاده کنید که می تواند نتایج مورد نظر خود را ارائه دهد. ترجیح داده می شود که تأمین کننده فقط بر روی ترافیک یا تولید فیلم تمرکز نکند.

علاوه بر این ، نباید به موارد مشترکی که همه در مورد آن صحبت می کنند اشاره داشته باشد. در عوض ، این نمودار تسلط به بازاریابی باید شما را در کل مراحل راهنمایی کند. این کار با انتخاب جایگاه ویژه ، یافتن نوع مناسب فیلم برای تولید ، یادگیری از رقبای خود و دادن ایده هایی برای تولید فیلم هایی که به نظر مخاطبان شما جذاب است ، شروع می شود.

فیلم خود جادویی نیست. صرف ایجاد یک ویدئو لزوماً به این معنی نیست که یک شبه پول زیادی بدست خواهید آورد. شما باید ویدیوی مناسب را جذب کنید تا مخاطبان مناسبی را جذب کند تا در زمان مناسب و در سکانس مناسب آنها را به بازار عرضه کند تا نتایج درستی بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا