دنیای وب

سوله ها ، میکرونچ ها یا نانونی ها را انتخاب کنید

تعریف یک طاقچه یا میکرونچر اغلب مشخص می شود ، به طوری که nanoniche به عنوان رسیدن به میزان فعالیت کلمات کلیدی موتور جستجو در منطقه مورد نظر تعریف می شود. با این وجود ، انتخاب قشر “مفید” یا “معنی دار” ، میکرونیدل و nanoniche واقعاً به دلیل اطلاعاتی است که می تواند برای پوشش دادن این منطقه به اندازه کافی برای رضایت مرورگر جمع آوری کند. سوال در مورد این است که چگونه می توانید در زمان خود به عنوان ناشر خود ، آن را به اندازه کافی پوشش دهید.

آنچه به طور خودکار ناشران آنلاین را جذب می کند Micrones است و فرصت هایی که برای آنها ایجاد می شود هم برای سازنده و هم برای مرورگر. اگر به درستی انجام شود ، می تواند به یک منبع اطلاعاتی ارزشمند برای کاربر تبدیل شود. اما چالش این است که اطلاعات درخواست شده فقط از یک مکان تهیه نمی شوند. این باید از منابع متنوع بسیاری در اینترنت حاصل شود.

اینجاست که قطعاً به نوعی اتوماسیون احتیاج دارید. نه در نوع اتوماسیون که اسپینرها از محتوا لذت می برند ، فقط پارامترها و کلمات کلیدی را تنظیم کرده و یک سایت فشرده سازی داشته باشید. این سایت ها معمولاً روی میوه های بسیار کم آویز از کلمات کلیدی دم بلند متمرکز شده و سعی می کنند وارد مناطق کمتری رقابت شوند.

برای اینکه یک وب سایت مفید در اینترنت ظاهر شود ، شما واقعاً می خواهید بهترین و دقیق ترین اطلاعاتی را داشته باشید که برای مرورگر مفید به نظر می رسد. استفاده از میکرونیک هنوز بدان معنی است که اطلاعات جمع آوری شده در صورت انجام دستی غیرممکن نیست ، در حقیقت تعریف میکرون می تواند اندازه بازار باشد که فقط یک نفر می تواند به طور مؤثر فقط با چند منبع زمانی فقط ساعتها در روز (مثلاً) را پوشش دهد.

اگر اتفاقی بیفتد که با استفاده از یک وب سایت معمولی و بدون هیچ ابزاری که در اختیار شما باشد ، این کار را امتحان کنید ، خواهید دید که چقدر سریع می توانید اطلاعات را غرق کنید. برای یافتن مکانی که می توان با اطلاعات کافی و کافی که به صورت دستی قابل کنترل است ، به عمق بیشتری نیاز دارید. اکنون در مورد آنچه می توان نانوذرات در نظر گرفت ، صحبت می کنیم. مشکل پس از ایجاد کننده محتوا این است که نانونس به ندرت باعث ایجاد ترافیک می شود.

بنابراین نکته اصلی این همه برای من این است که جمع آوری ، مرتب سازی و تولید اطلاعات ایده آل برای یک سایت معنی دار سریعتر و آسان تر باشد. در این صورت مداخله انسانی بیشتر مربوط به طراحی ، پیشرفت و شاید زمینه های اجتماعی باشد ، نه به روزرسانی دستی ، تحقیق و گروه بندی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا