دنیای وب

سیر تحول اتوماسیون بازاریابی


در حالی که هدف آنها ترویج محصولات و خدمات قابل اعتماد در بازار بود ، شرکتها به اهمیت اتخاذ یک استراتژی بازاریابی از قبل پی بردند. به دلیل رقابت شدید ، استراتژی بازاریابی برای تبدیل شدن به بازاریابی مدرن ، که وارد زندگی امروزی مصرف کنندگان می شود و بر سرعت تأثیر می گذارد ، نوآوری فناوری را تجربه کرده است. خوشبختانه امروزه از رادیو گرفته تا اینترنت و تلفن های همراه ، فناوری نحوه برخورد خرده فروشان با مشتریان بالقوه خود را تغییر داده است. اما ، در اواخر دهه 50 ، زمانی که تقریباً هیچ کانال فروش موفقی وجود نداشت ، دسترسی به مشتریان بزرگ برای شرکت ها دشوار بود. به همین دلیل فناوری به صورت خودکار است. این کار براساس مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM است که همراه با Rolodexes و بسته های کارت ویزیت ارائه می شود. این یک روش زندگی برای شرکتهایی شده است که سعی در نگهداری سوابق کارمندان و مشتری خود در یک پایگاه دانش دارند. اما ، در مدت زمان کوتاهی ، او جزئی جدایی ناپذیر از شرکت شد و شروع به دیدن کاربرد آن در خدمات حرفه ای تجاری نیز کرد. با این حال ، قیمت بالا باعث می شود بسیاری از سهامداران از آن بی تأثیر باشند. این شامل SaaS یا نرم افزار به عنوان سرویس است. در مقابل ، این فناوری از طریق ترکیبی از قابلیت های ایمیل ، تجزیه و تحلیل وب و مدیریت منابع (MRM) تکامل یافته است. با ظهور اینترنت ، خرده فروشان به دنبال راه هایی برای دستیابی به مشتریان خود بوده اند. پیشگامان این فضای Eloqua در سال 1999 وارد شدند و محصولی را تولید کردند که در سال 2003 به عنوان یک سرویس بازاریابی خودکار شناخته شد. به زودی ، موفقیت این روند منجر به پیوستن بسیاری از بازیکنان به بازارهای مانند Pardot ، HubSpot ، WhatsNexx و غیره شد. این صنعت در حال شروع به حرکت و انتقال خدمات بازاریابی خود به سیستم عامل ابر است. در سال 2008 ، سیستم عامل های جدید مانند HubSpot ، Act-On بر بازار تسلط یافتند و با ظهور بازاریابی اجتماعی ، مدیریت محتوا ، بهینه سازی. خرده فروشان از انواع مواد استفاده می کنند. در طی سالهای 2013-2014 ، صنعت اتوماسیون با خرید شرکت بازاریابی Pardot ExactTarget به قیمت 95.5 میلیون دلار و به دنبال آن salesforce.com 2.5 ، رشد اقتصادی چشمگیری داشته است. ExactTarget 1 میلیارد دلار برآورد شده است که به عنوان بزرگترین دارایی موجود در این لیست ثبت شده است. من دیده ام که مردم تعجب می کنند آیا CRM و اتوماسیون بازاریابی وجود دارد. در حقیقت ، تعداد کمی از صنایع دومی را بخشی از صنعت CRM می دانند که یکی از قوانین بازاریابی ارائه شده توسط Al Ries و Jack Trout را دنبال می کند. برای روشن شدن ، CRM یک نرم افزار متمرکز بر فروش و یک نرم افزار مبتنی بر کاربر است که کاملاً روی استراتژی بازاریابی متمرکز است. در مواردی که CRM ارتباط بین یک شرکت و مشتریان آن را مدیریت می کند ، این نرم افزار به طور خودکار عملیات و ترافیک شرکت را هماهنگ می کند.با این حال ، این دو با هم همکاری می کنند تا چشم انداز و اثربخشی شرکت را تقویت کنند. یک استراتژی خوب بازاریابی CRM خودکار از استراتژی های مدیریت داده و استراتژی های بازاریابی استفاده می کند. همچنین می توانید برای پاک کردن داده های دور انداخته شده در سیستم CRM ، یک فرآیند پاکسازی خودکار اجرا کنید. شرکت هایی که از نرم افزارهای خودکار استفاده می کنند 451٪ افزایش مهارت های رهبری ، 14.5٪ افزایش درآمد و 12.2٪ هزینه های بازاریابی کاهش یافته اند. می توان نتیجه گرفت که آینده بازاریابی کاملاً به اتوماسیون بازاریابی تعلق دارد.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا