دنیای وب

سیر تحول بازاریابی اینترنتی

وب اغلب آزمایشگاهی با سرعت بالا برای تکامل است. اگر اطلاعاتی را به وب اضافه کنید و هیچ کاری برای ارتقا آن انجام ندهید ، اطلاعات شما در سرور آرام خواهد خوابید و هرگز از الیاف تشکیل دهنده اتصال وب عبور نخواهد کرد. از طرف دیگر ، برخی از مقاصد وب با تبلیغات اولیه کمی بسیار محبوب شده اند. کاربران اولیه – که این خبر را از طریق ایمیل منتشر می کنند – می توانند در کمترین زمان موجی از بازدیدکنندگان ایجاد کنند. اکثریت قریب به اتفاق اطلاعات موجود در وب در جایی بین این دو حالت افراطی قرار دارد.

در اوایل ، بیشتر افرادی که چیزی برای فروش داشتند ، به پتانسیل ذاتی وب پی بردند. تبلیغات چاپی و تلویزیونی گران بود و فضای پیام شما محدود بود. یک وب سایت می تواند دقیقاً برعکس باشد – یک تبلیغ ارزان قیمت با فضای تقریباً نامحدود برای پیام شما. تنها ایراد مشکل “برداشت ها” است. با تبلیغات چاپی ، همه این ایده را می پذیرند که هر خواننده هر تبلیغ را در نظر می گیرد. با داشتن یک وب سایت ، سایت محصولات یا خدمات شما را می فروشد ، اما شما با یک عملکرد فروش کاملاً جدا (یا شاید بهتر توصیف شده به عنوان یک عملکرد بازاریابی) روبرو شده اید تا مخاطب را متقاعد کنید که از وب سایت شما بازدید کند و مدتی را در آنجا بگذراند.

امروزه تقریباً همه چیز در وب به فروش می رسد. در میان این فروشندگان ، زیرمجموعه ای از بازرگانان هستند که ابزارهایی را طراحی می کنند که برای سهولت زندگی همه این فروشندگان دیگر طراحی شده است. دقیقاً مانند Gold Gold Rush ، بالاترین پتانسیل برای به دست آوردن ثروت نه معدن کاران طلا ، بلکه بازرگانانی می فروشند که چوب ، بیل و جعبه سد جدید و بهبود یافته دارند. بازرگانان به دو دلیل می توانند قیمت های بالایی را از بازاریان اینترنتی بفروشند:

زیرا محصولاتی که به فروش می رسند ، اگر به درستی استفاده شوند ، در واقع درآمدزایی دارند که بیش از هزینه آنها است و

زیرا هزینه این ابزارها در صورت استفاده در حسن نیت کاملاً کسر مالیات است.

به نظر می رسد این زیرمجموعه فروشندگان فروش به بازاریابان اینترنتی با پتانسیل تکامل وب سازگاری بیشتری داشته باشد. روش کار آنها آزمایش فن آوری های رقیب در برابر یکدیگر ، حفظ بهترین ها و سپس آزمایش آنها در برابر تازه وارد است. وقتی تکنیکی را یافتید که به خوبی کار می کند ، به آن پایبند باشید. پس از جمع آوری برخی از داده های عملکرد عالی ، آنها را به یک دوره آموزشی برای فروش به بازاریاب های اینترنتی جدید تبدیل کنید.

به همین دلیل تقریباً هر محصول در این گروه با «صفحه فرود» طولانی به فروش می رسد – با بسیاری از توصیفات و ادعاهای چشمگیر در مورد عملکرد خوب محصول در گذشته. اگر بعد از خواندن صفحه اول متقاعد به خرید نیستید ، حداقل آدرس ایمیل خود را به آنها بدهید و آنها یک کتاب PDF رایگان در این زمینه به شما پیشنهاد می دهند (البته قبلاً با قیمت 97 دلار فروخته می شد!).

اکنون ، من نمی گویم که ذاتاً هیچ مشکلی در این روش وجود دارد. طی شش ماه گذشته ، آدرس ایمیل خود را به هر فروشنده ابزار بازاریابی آنلاین که به نظر می رسد محصول یا خبرنامه امیدوار کننده ای دارد تحویل داده ام. در نتیجه ، من در مورد این موضوع اطلاعات رایگان (عمدتا) رایگان دریافت کردم. من حتی تعداد زیادی محصول خریداری کردم. و هیچ یک از این بازرگانان به اشتباه از آدرس ایمیل من استفاده نکرده اند. در اکثر موارد ، خوشحالم که هر چند وقت یک بار پیام آنها را دریافت می کنم.

اما ، در این حالت ، آیا توسعه وب می تواند سایه محکوم به نابودی را دور کند؟ آیا کسی واقعاً هر کلمه را در یکی از آن صفحات مقصد خوانده است؟ بسیاری از بازرگانانی که به بازاریابان اینترنتی می فروشند ، نیاز به ایجاد یک لیست پستی با کیفیت را اعلام می کنند ، زیرا لیست پستی منبع بیشتر فروش شما خواهد بود. اما آیا این تمرکز روی لیست های پستی می تواند شبیه “همخونی” باشد – با تعداد کمی امکان ، هر کدام در لیست های متعدد؟ آیا ممکن است بسیاری از مشتریان بالقوه به دلیل اینکه نمی خواهند آدرس ایمیل آنها تحویل شود ، گم شوند؟

در طی تحقیق خود ، من برخی از ابزارها را شناسایی کردم که واقعاً مورد استفاده بازاریاب های اینترنتی و ناشران AdSense قرار می گیرد. بیشتر این بازرگانان با استفاده از تخته های سفید و فیلم های صفحه نمایش ، صفحات فرود خود را به طور قابل توجهی کوتاه کرده اند. ما در سایت جدید YourBiz.tv نگاهی دقیق تر به استفاده از جریان ویدئو در بازاریابی اینترنتی خواهیم انداخت

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا