دنیای وب

سیستم های ترافیکی حماسی – سیستم های ترافیکی خود شامل

سیستم های ترافیکی حماسی – آنها کدامند و چگونه می توان از آنها درآمد کسب کرد؟

خوب ، بنابراین می دانید که می خواهید مقدار بسیار زیادی “ترافیک” اینترنتی به وب سایت های خود ایجاد کنید. اگر سعی در انجام این کار داشتید ، اکنون نیز می دانید که این کار به آسانی که می خواهید نیست! اما ، قلب خود را بخاطر داشته باشید زیرا یک سیستم فوق العاده جالب از کیت باکستر ، جون شوگارت و جوی اسمیت وجود دارد که می تواند در واقع ترافیک زیادی ایجاد کند.

این سیستم Epic Traffic Systems نام دارد و از مجموعه ای از ابزارها و آموزشها تشکیل شده است که ثابت شده است در آزمایشهای گسترده آزمایشی بارها و بارها کار می کند و باعث ایجاد ترافیک گسترده به تمام سایتهایی که از آن استفاده کرده اند می شود. اکنون ، این سیستم به صورت کاملاً محدود در دسترس چند بازاریاب خوش شانس است که می توانند با استفاده از آن کنترل مکان خود را بدست آورند و میزان ناپسندی از مراجعه به سایت های خود را ایجاد کنند.

خوب دقیقاً ETS چیست؟

ETS شامل 3 واحد اصلی است که شامل موارد زیر است:

1. حماسه “مستقل” ترافیک وبلاگ نویسی خودکار

2. ترافیک حماسی در شبکه های اجتماعی

3. حماسه ترافیک رسانه های محرک

از آنجا که هر ماژول در برنامه بسیار گسترده است و کار کاملاً متفاوتی انجام می دهد ، من در مورد هر یک از این سه ماژول به طور مستقل از یکدیگر می نویسم ، و این مقاله بخش autoblogger برنامه را در ماژول 1 پوشش می دهد.

ترافیک ورود به سیستم از طریق سیستم های ترافیکی Epic:

در این ماژول ، کیت تمام توقف ها را بیرون می کشد و کلیدهای پادشاهی تکمیل خودکار را به شما می دهد.

این به معنای واقعی کلمه یک سیستم یکبار مصرف و فراموشی است که برای تولید مقدار زیادی ترافیک ارگانیک به دلخواه … به هر صفحه پولی که انتخاب می کنید.

کیت با ارائه نرم افزار اتوماسیون ترافیک خود که قبلاً راه اندازی نشده است ، Epic Autoblogger ، شروع می کند که:

  • میزبان خود را پیکربندی کنید
  • وب سایت های اساسی را نصب کنید (نگران نباشید ، در این مورد توضیح داده خواهد شد) ،
  • این سایتها را پیکربندی کنید (همه آنها خودکار هستند)
  • سایت های درآمدزایی سطح 2 را نصب کنید
  • تحقیق خود را انجام دهید (این فرایند اتوماسیون ذهن شما را به باد خواهد داد)
  • با این جستجو سایت های سطح 2 ایجاد کنید
  • محتوا پیدا کنید
  • ارسال مطالب
  • به شما امکان می دهد تمام وبلاگ های خود را از یک رابط کاربری آسان به روز کنید

کل شبکه هایی از شبکه های وبلاگ نویسی را که به طور ماهرانه تحقیق شده اند ایجاد کنید ، در زمانی که معمولاً کسی برای بارگذاری و پیکربندی یک نصب وبلاگ اصلی نیاز دارد ، ترافیک ایجاد کرده و درآمد کسب کنید.

فرافکن ساده مرده … دانش فنی لازم نیست.

کیت همچنین یک آموزش گام به گام با جزئیات هر مرحله از فرآیند ارائه می دهد.

این آموزش یک مبتدی کامل خواهد بود و در کمتر از 2 ساعت اجرا می شود.

با استفاده از این نرم افزار اتوماسیون ترافیک و آموزش پرقدرت ، دیگر نمی توانید جلوی تعداد شبکه های وبلاگ نویسی پول ساز را بگیرید که می توانید بسازید.

کیت برای اولین بار بخشی از این سیستم را در کارگاه کنترل ترافیک اخیر در آتلانتا ، جورجیا در معرض 50 نفر قرار داد و شرکت کنندگان منفجر شدند.

این تنها اولین واحد در سیستم ماژول Epic Traffic Systems 3 است!

آنچه این برنامه خاص را بسیار منحصر به فرد و هیجان انگیز می کند این است که چالش اصلی هر کس را که می خواهد از کار روزمره فرار کند و با تجارت آنلاین خود کار کند ، حل می کند. با خودکار کردن همه آنها و آزاد کردن وقت شما برای انجام کارهای مهم تر و سرگرم کننده ، بیشتر جنبه های وقت گیر بازاریابی اینترنتی را از معادله خارج می کند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا