دنیای وب

سیستم ها ، روش ها و استراتژی های کسب درآمد آنلاین به عنوان یک مبتدی باید از هر قیمتی اجتناب شود

یکی از بزرگترین تصمیمی که شما برای اولین بار در بازاریابی اینترنتی می گیرید این است که تصمیم بگیرید از کدام سیستمی که می خواهید استفاده کنید. این تصمیم بسیار مهم است زیرا یکی از بزرگترین عامل تعیین کننده موفقیت یا عدم موفقیت شما در تمام تلاشهای شما در بازاریابی اینترنتی است.

در اینجا بسیاری از محبوب ترین راه هایی را که مردم می توانند بصورت آنلاین درآمد کسب کنند و سیستم هایی که تازه وارد بازاریابی آنلاین هستید از آنها جلوگیری می کنم برای شما تعریف می کنم. ذکر این نکته حائز اهمیت است که اکثر روشها یا راهکارها می توانند در درازمدت باعث درآمدزایی شما شوند ، اما برخی از آنها هنگام شروع کار مناسب تر از سایرین هستند.

در اینجا محبوب ترین و سودآورترین روش ها آمده است:

پر کردن نظرسنجی ها: بیشتر پیشنهادهایی که برای پر کردن پرسشنامه می کنید کلاهبرداری هستند. این محصولات با متقاعد کردن مردم مبنی بر اینکه فقط با پر کردن پرسشنامه می توانند هزاران دلار درآمد کسب کنند ، سرقت می کنند. این نظرسنجی ها بسیار سودآور است ، اما فقط برای کسی که شما را با فروش برنامه یا دوره ای آزار می دهد.

شبکه های CPA: از طریق این سیستم ، برای ایجاد تبلیغات تبلیغاتی هزینه می شوید. این یک روش نسبتاً ساده برای کسب درآمد اینترنتی است ، اما نیاز به مقدار زیادی از ترافیک اینترنت قبل از سودآوری دارد ، بنابراین من آن را برای مبتدیان توصیه نمی کنم.

Google AdSense: AdSense مانند شبکه CPA عمل می کند ، اما توسط Google اداره می شود. باز هم ، هنگامی که تعداد زیادی ترافیک وب دارید این روش بسیار سودآور است. به طور معمول هر کلیک ارزش چند پنی دارد اما وقتی ترافیک وب زیاد است ، می تواند اضافه کند. باز هم ، این روش برای مبتدیان ایده آل نیست.

تجارت الکترونیکی: با فروش محصولات یا خدمات واقعی از طریق وب سایت شما کار می کند. این بسیار سودآور است ، اما همچنین خطرناک تر و بسیار پیچیده است. از آنجایی که شما باید با تولید ، موجودی کالا ، خدمات به مشتری ، حمل و نقل و موارد دیگری روبرو شوید ، من این روش را برای مبتدیان توصیه نمی کنم.

روش های ترافیک PPC: PPC یا پرداخت به ازای هر کلیک شامل درآمدزایی با خرید ترافیک وب سایت با هزینه از پیش تعیین شده است. در اینجا هرکدام از بازدید کنندگان جذب شده به وب سایت خود را پرداخت می کنید. این سودآور است ، اما یکی از خطرناک ترین راه های کسب درآمد آنلاین است.

هیچ یک از روشهای فوق برای مبتدیان مناسب نیست ، بنابراین ممکن است تعجب کنید که اگر مبتدی هستید از کجا شروع کنید. ساده ترین و آسان ترین راه برای افراد تازه کار تا به امروز ، بازاریابی کمیسیون است. بازاریابی کمیسیون سیستمی است که به شما امکان می دهد کالای افراد دیگر را برای کمیسیون قیمت کالا بفروشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا