دنیای وب

شبکه های اجتماعی و سوالات قدیمی

پدیده رسانه‌های اجتماعی دنیای اینترنت جهانی را تحت تأثیر قرار داده است. در واقع، گاهی اوقات می‌توانید «اجتماعی» را با رسانه‌های اجتماعی با «شرکتی» جایگزین کنید زیرا شرکت‌های بیشتری از محبوبیت و استفاده جمعیتی فزاینده فیس‌بوک، مای‌اسپیس، توییتر و غیره استفاده می‌کنند. و این فقط دنیای شرکت ها نیست که محبوبیت رسانه های اجتماعی را افزایش می دهد – تعداد کاربران در هر سنی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند به دلایلی در حال افزایش است. با این حال، برخی از ما هنوز اصرار داریم که افتتاحیه و امضا برای دانشجویان خسته کالج و افراد مشهور خودخواه است که در مورد صبحانه خود توییت می کنند. شما چی فکر میکنید؟ خوب، شما شگفت انگیز هستید.

با افزایش سریع کاربران مسن تر، اکثر کاربران فیس بوک در ایالات متحده بالای 25 سال هستند. مطمئناً شش میلیون کاربر 13 تا 17 ساله و بیش از 19.5 میلیون نفر از آنها در سنین 18 تا 25 سال وجود دارند. اما 13.4 میلیون سال 26-34 نیز وجود دارد، و برای آن 9.7 میلیون سال 35-44، 4.6 میلیون سال 45-54، و شگفت انگیزترین 2.8 میلیون سال در طول 55 سال آماده شوید. به بیان ساده، تعداد کاربران فیسبوک در سنین 26 تا 44 سال بیشتر از 18 تا 25 سال است. و 7.4 میلیون نفر از افراد بالای 45 سال مطمئناً گروهی دارند که به سرعت در حال رشد هستند.

قدیمی تر، باهوش تر و توییتر

توییتر، با تمام شکوه خود تبلیغی اش، واقعاً برای نسل جوان نیست. اگرچه در ابتدا تصور می شد که برای نوجوانان هدف قرار می گیرد، جمعیت سنی بالاتر دلیل افزایش استفاده و زمان فعلی آن در رسانه های اجتماعی است. توییتر دلیلی بود که سازندگان شبکه‌های اجتماعی نشستند و متوجه شدند که جوانان لزوماً نیروی محرکه در پشت سایت‌های رسانه‌های اجتماعی نیستند – کاربران مسن‌تر فقط در حال پریدن نیستند. آنها هستند که به آن فشار می آورند. در واقع، تنها 11 درصد از کاربران توییتر بین 12 تا 17 سال سن دارند. برخی معتقدند به این دلیل است که جمعیت‌های مسن‌تر می‌خواهند با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کنند – زندگی نوجوانان بیشتر حول دوستانشان می‌چرخد، اما با بزرگ‌تر شدن می‌خواهیم با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کنیم.

چه کسی شرکت را اداره می کند؟

دلیل این تغییر چشمگیر در استفاده از رسانه های اجتماعی ممکن است به جنبه تجاری مربوط باشد. سازمان‌های تجاری بیشتر و بیشتری برای تبلیغ، ایجاد روابط و اتصال به سایت‌ها و برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی می‌روند (برای اطلاعات بیشتر در این مورد، اینجا را ببینید – پیوند به مقاله جدیدی در مورد «رسانه‌های اجتماعی برای شرکت‌ها») و می‌توانیم فرض کنیم که این موارد شرکت ها وجود ندارند توسط یک کودک 15 ساله اداره می شود. زیبایی رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار این است که می‌توانید در یک یادداشت شخصی با مشتریان فعلی و بالقوه ارتباط برقرار کنید. یک نظرسنجی اخیر در سال 2009 نشان داد که رایج‌ترین چیزی که شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی از آن استفاده می‌کنند «درگیر کردن مشتریان در مکالمات آنلاین» است. بنابراین می‌توانید ببینید که شرکت‌های باهوش بازاریابی ممکن است برخی از چهره‌های «کاربر قدیمی» را که ما در مورد آنها صحبت می‌کنیم، تشکیل دهند.

بنابراین ما واقعیت را داریم – هر چه جدی‌تر باشیم، بیشتر از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنیم. شاید فقط این است که دانشجویان 18 ساله کالج که برای اولین بار از فیس بوک استفاده کردند، بزرگ شده اند و عادات شبکه های اجتماعی خود را دنبال می کنند. یا شاید این نگرش قدیمی نسبت به سالمندان، به دلیل اینکه کمتر دانش فنی دارند، چیزی است که باید با سگ دور انداخت. بنابراین اگر بازار بزرگ شما بزرگتر از جوانان است، فکر نکنید که رسانه های اجتماعی راهی برای ارتباط با آنها نیست. البته که هست. منتظر چی هستی؟ به سبد خرید در شبکه های اجتماعی بروید – یا بهتر است آن را امتحان کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا