دنیای وب

شبکه های بازاریابی اینترنتی خانگی را با یکدیگر مقایسه کنید

بازاریابی وابسته زمانی است که شما محصولات شخص دیگری را تبلیغ می کنید و در عوض درصدی از مبلغ فروش را دریافت می کنید. این یکی از بهترین راه هایی است که افراد با مشاغل بازاریابی اینترنتی خانگی می توانند شروع کنند.

شبکه های وابسته زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند با افرادی که محصولاتی را که می توانید بفروشید ارتباط برقرار کنید. برخی از این شبکه ها یا خدمات برای آنچه که لیست شما ممکن است بخواهد بهتر از سایرین هستند ، بنابراین ممکن است مجبور شوید برای یافتن محصولاتی که برای ارتقاء نیاز دارید به بیش از یک سایت بپیوندید.

بزرگترین شبکه های وابسته عبارتند از: ClickBank ، PayDotCom ، Komisioner Junction و LinkShare. هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

ClickBank

ClickBank حاوی طیف گسترده ای از محصولات دیجیتال است … به این معنی که آنها مانند کتاب های الکترونیکی ، دوره های آموزشی و غیره هستند ، اما موضوعات گسترده ای دارند. به عنوان مثال می توانید محصولات مربوط به سلامتی و تناسب اندام ، حیوانات خانگی یا صنایع دستی را جستجو کنید. بنابراین بیایید بگوییم که مکان شما در حال خنک شدن است … می توانید به دنبال جستجوی محصولات لحاف باشید … شاید الگوهای و یا به طور مثال چطور کتاب رزرو کنید.

اما شما لازم نیست فقط به لحاف و چسبنده بچسبید … یک بخش صنایع دستی وجود دارد که محصولات جالب بسیاری دارد و شاید بدانید فیلترهای موجود در لیست شما به صنایع دستی دیگری از نوع خیاطی علاقه دارند یا ممکن است به صنایع دستی دیگری از نوع خیاطی علاقه مند باشند ، بنابراین شما می توانید محصولات گلدوزی ، خیاطی ، قلاب دوزی ، بافندگی و غیره

چقدر جالب؟ همین مفهوم با درگاه های دیگر نیز کار می کند. فقط مطمئن شوید که به محصولاتی که برای لیست شما حساس است ، می چسبید! درک این مسئله که چرا یک محصول را توصیه می کنید ، نباید برای آنها خیلی بزرگ باشد.

محصولات ClickBank باید دیجیتالی باشد و قیمت فروش را تعیین کند … اما به دلیل محدوده پرداخت شده و کمیسیون خوب ، مکان خوبی برای شروع آن است.

PayDotCom

PayDotCom.com برای لیست بازاریابی آنلاین خوب است ، زیرا بیشتر فرصت های وابستگی PayDotCom مربوط به بازاریابی اینترنتی است ، اگرچه سایت روزانه در حال رشد است.

PayDotCom محصولات فیزیکی و دیجیتالی را در خود جای داده است و قیمت قیمت محصول می تواند بالاتر باشد.

نکته منفی این است که محصولات زیادی در دسترس نیست.

تقاطع کمیسیون و LinkShare

کمیسیون اتصالات و LinkShare محصولات فیزیکی را کنترل می کنند. آنها با شرکت های بزرگتری از جمله مشتریانی مانند eBay ، Best Buy و Pfaltzgraf ارتباط دارند.

برای عضویت در یک یا چند شرکت از این شرکت ها می توانید ثبت نام کنید. هنگامی که شما این کار را انجام می دهید ، شما در صدد ساختن فروشگاه Best Buy نیستید … شما فقط می خواهید محصولاتی را از این مشتری (یا بسیاری از مشتری ها) متناسب با لیست شما انتخاب و انتخاب کنید.

فرض کنید لیست شما مبتنی بر بازی ها است … سپس می توانید بازی های جدید یا سیستم بازی جدیدی را که در بهترین خرید موجود است ، ترویج کنید. اگر یک لیست هدفمند دارید و ایمیل های خود را به خوبی نوشته اید ، می توانید این کار را به خوبی انجام دهید. کیفیت این محصول بستگی به این دارد که این محصول تا چه اندازه به لیست شما و ارتباطی که با آنها ایجاد کرده اید ، بستگی دارد.

برخی از شبکه های وابسته وجود دارند که هر یک را برای تجارت در خانه اینترنتی منحصر به فرد و شگفت انگیز می کند. به یک زن و شوهر بروید ، برخی از محصولات را پیدا کنید و برنامه بازاریابی خود را شروع کنید – و بلافاصله درآمد کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا