دنیای وب

شرکت قهوه استارباکس

شرکت قهوه استارباکس در سال 1971 توسط سه تاجر سیاتل ، واشنگتن که قهوه و چای خود را دوست داشتند ، تأسیس شد. برای آنها مهم بود که سیاتل قهوه خود را بخورد.

شرکت قهوه استارباکس به آرامی رشد کرده است اما تا سال 1981 دارای 4 فروشگاه خرده فروشی و یک کارخانه بو دادن بود که فقط دانه های قهوه را در سیاتل می فروخت.

تا سال 1983 ، مدیر بازاریابی چشم اندازی دوباره برای ایجاد جذابیت و عاشقانه در کافی شاپ ایتالیا داشت و می خواست مفهوم فروش اسپرسو را با فنجان آزمایش کند. وقتی قهوه استارباکس ششمین فروشگاه خود را در مرکز شهر سیاتل افتتاح کرد ، این ایده مورد توجه قرار گرفت. ظرف دو ماه ، فروشگاه جدید روزانه به بیش از 700 مشتری خدمت می کرد و 3 برابر بیشتر از کل مکان لوبیا فروش می کرد.

در سال 1987 ، صاحبان شرکت قهوه استارباکس تصمیم گرفتند تجارت قهوه خود را به همراه نام به گروه سرمایه گذاران محلی با قیمت 3.7 میلیون دلار بفروشند.

به سرمایه گذاران جدید گفته شد که طی 5 سال آینده 125 فروشگاه استارباکس را افتتاح خواهند کرد. با شروع 17 فروشگاه در سال 1987 ، این شرکت به سرعت به ونکوور ، پورتلند و شیکاگو گسترش یافت.

تا سال 1991 ، استارباکس گسترش یافت و شامل یک کاتالوگ سفارشات پستی ، فروشگاه های مجاز فرودگاه شد و در کالیفرنیا گسترش یافت.

در سال 1992 ، این شرکت علنی شد و پس از عرضه اولیه ، استارباکس با سرعت استثنایی به رشد خود ادامه داد که قبلاً هیچ کس در جهان قهوه ندیده بود. تا سال 1997 تعداد فروشگاه های قهوه استارباکس 10 برابر شد و در ایالات متحده ، ژاپن و سنگاپور قرار داشت.

استارباکس چندین محصول موفق و تجاری را از جمله سرو قهوه در پروازهای United Airlines راه اندازی کرده است. آنها همچنین فروش چای های ممتاز را از طریق شرکت چای تازو آغاز کردند و به مردم امکان خرید آنلاین قهوه استارباکس را دادند تا از آن در خانه لذت ببرند.

آنها با توافق با Kraft Foods توزیع غلات کامل و قهوه آسیاب شده به سوپرمارکت ها را آغاز کردند. آنها همچنین بستنی عالی قهوه با خشک کن تولید کردند. استارباکس حتی در فروشگاه های خرده فروشی سی دی فروخته است.

استارباکس شروع به تبدیل نام خود به یک کلمه خانگی کرد نه از طریق تبلیغات بلکه از طریق دهان به دهان. در سال مالی 2004 ، استارباکس رکورد 1334 فروشگاه در سراسر جهان را افتتاح کرد. شرکت قهوه استارباکس ، رستوران کوچک منطقه ای ، اکنون بیش از 9000 مکان در 34 کشور دارد که بیش از 20 میلیون مشتری در هفته خدمات می دهند.

کپی رایت © 2005 بهترین- قهوه-سازندگان-آنلاین.com. کلیه حقوق محفوظ است

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا